-1- Új suli

2.8K 80 13
                                    

Mondanám, hogy reggel izgatottan keltem fel az idegesítő vekkerem hangjára, de sajna ez nem így volt... Egész éjjel ébren vergődtem az idegesség miatt. Így már 5:15-kor a tükör előtt kentem fel magamra a mai sminkem. Lementem magamnak kaját csinálni, mivel anya 20perce mehetett el így egyedül voltam otthon az öcsémmel.
6:45
-Dávid, kelj fel! -rántottam le róla a takarót "kedvesen".
-Bazdmeg!- kaptam meg a választ.
-30kor indulunk és kész. -mentem ki a szobályából.
Olyan egész körül le jött az emeletről és beült a kanapéra gépezni.
29-kor már indulásra kész álltunk az ajtó előtt, én fel kaptam a robogom kulcsát és már indulhattunk is.
20perc múlva a suli előtt parkoltunk le. Még 5.-ben azt mondtam ,hogy olyan mint egy gyár épület.
Amikor beléptem az ajtón elfogott az a fajta első nap a suliban érzés. Dávidott elkísértem az osztalyához, aztán felmentem a mi termünkhöz. Sosem voltam olyan nagyon jóban ezzel az osztállyal...mindig a c-sekkel lógtam, de most ahogy beléptem a lányok szinte lerohantak, hogy mennyire hiányzoztam nekik.
A mai nap csak abbol állt, hogy 8-tol délig az iskolában voltunk és vagy ofö óra volt vagy az igazgató köszöntötte az 1.osztályosokat és vagy 2 orán át csak járt a szája.
Amikor már az utolsó elötti ofönk volt kopogtak az ajtón:
-Tessék?!-mondta Atka (mint minden tanárnak neki is van csúf beceneve :))
-Jónapot Attila! Ha nem lenne gond most megzavarnánk az oràját- nyitott be az ig. 3 új tanárral.
-Dehogy, csak tessék!- állt férre Atka.
- Köszönöm! Szóval 6./a, ime az új tanárok!- mutatott végig rajtuk, én csak lazán firkáltam a füzetembe és fel se néztem.
-Kérem mutatkozzanak be!- utasította az ig. a tanárokat.
-Sziasztok, Ingrid néni vagyok. Az én oráimon nincs lazsálás és kemény dolgozatok vannak, szóval nem kell a jopofizás!- mondta
- Hmm...nem bírja fegyelmezni a gyerekeket- mondtam magamban és félig elmosolyodtam.
-Üdv Ákos bácsi vagyok! Az alsósokat fogom tanítani, de lesz veletek is pár órám.
-Buzi... se kell néznem, a hangjából és beszéd stillusából lehet tudni, félek sokat fogják a háta mögött kibeszélni..
-Sziasztok! Tóth Beáta vagyok de nektek csak Bea néni...-ez a hang volt az amire felkaptam a fejem és oda néztem...hirtelen megértettem, hogy miért mondják azt, hogy a pillangók életre kelnek az ember gyomrában...az a különös érzés...
-Én fogom nektek a magyart és a történelmet tanítani-mosolygot
Ahwww.....az a mosoly...elájulok....
Várj, mii??? Lili te most komolyan...uhm...fuck...ez a a tanárod lesz és !! Te tiszta hülye vagy... OMG engem néz....de gyönyörű!
Ajjajjj ebből még biztosan bajok lesznek...
Miután kimentek a teremből egész nap Ő járt a fejemben... Tudtam, hogy ez az év ütös lesz....és be is igazodott...

×ez a resz nagyon rovid lett srry de meg csak most kezdtem es jahhh×
∆pls kommentben irjatok velemenyeket meg vissza jelzeseket koszike❤∆

xMukix

✧Én És A Magyar Tanárom?!✧Donde viven las historias. Descúbrelo ahora