-Nem, nem feküdtem le vele!-forgattam a szemem.
-Biztos?!-faggattak a barátnőim.
-Najo...én most szépen rágyújtók és többet egy szót se akarok erröl hallani.-vettem elő egy szálat.
Tényleg nem történt köztünk semmi a csókot leszámítva meg a nyakkiszívást.
A buszon üllve és hallgatva a barátnőim üvöltözését csak arra tudtam gondolni, hogy mennyire fognak hiányozni. Igen van még egy évünk, de azért nahh. Plusz itt a nyári szünet is...*Időugrás: Nyáriszünet*
Na ilyekor mit kell csinálni? Egyedül...
Végül csak kibírtam. Táboroztam, dolgoztam, a nagyszülőknél voltam és utaztam na meg fesztiváloztam ès buliztam kurvasokat.
Márcsak két hét a suliig. Sokat találkoztam a barátaimmal és a híres SzoszoLaurával is. Sok mindent megtudtam róla és az életéről.
Ma lesz az a nap amikor elvissz hozzájuk és bemutat a családjának.
Már az ajtó elött idegeskedek, de nem tudom min. Félre nèzve megpillantottam egy gyönyörű zőld szempárt amint az ablakból leskelődik. Mosolyognom kellett rajta.
-öö...nagyon furák és kèrlek ne értsd félre....
-Sziasztok!-vágodott ki az ajtó amin egy 179cm körüli srác lépett ki. Fekete haja vége ki volt szökítve és zöldes szeme fáradtnak tünt.
-Sziaa...?-zavaromban nem tudtam mit csinalni.
-Ne foglalkozz vele-nevetett fel Szoszo.
-Dani vagyok heloszia.-ölelt magához. Valamiért nem esett jól ez az ölelés. A nyár folyamán eltávolodtam a testi érintkezésektől mert nem esik jól.
-Lili-eröltettem egy mosolyt.
Beléptünk és egy szép hölgy jelent meg egy tál gumicukorral.
-Jó napot!-probáltam udvariaskodni.
-Szia! Andi vagyok és kérlek tegezz-ölelt meg ő is. Kinos mosollyal álltam elötte. Bevezettek a nappaliba és leültettek. Na most jött a faggatás. Minden létező dologról kikérdeztek.
-Szegény lány azt se tudja mit tegyen...-hallodtam meg egy halványan rekedtes sexy hangot. Elvörösödtem és végig néztem a családon.
-Kira!-nézett szigorúan mögém Andi.
Hátra néztem és hirtelen elfelejtettem levegőt venni.
Egy gyönyörű hosszú és egyenes fekete hajú lány alldogállt, zöld világító szemeit felismertem az ablakból. Mélyen a szemembe nézett. Mintha a vesémbe látna.
-Csokolom!-köszönt a melette áldogáló rózsaszín hajú lány.
-Fanni...ezerszer megmondtam, hogy tegezz.-morgott Andi. Látszott rajta, hogy nem kedveli a csajt.
-Asszem végre felengedhetnétek szegényt.-küldött egy félmosolyt felém. Tudom mi fog most következni...
-Merre van a mosdó?-súgtam oda Launak.
-Gyere, megmutatom.-mosolygott rám Kira. -Laurának még mosogatnia kell.-nézett anyjára jelentőségteljesen.
-Ohh tényleg! Mars a konyhába.-állt fel szigorúan.
-Kira...beszélhetnénk?-küldött egy gyilkos pillantást nővére felé.
-Van más választásom?-emelte fel a kezét megadóan.
-Majd én megmutatom.-vigyorgott az arcomba pinky. Megfogta a kezem és elkezdet felhúzni a lépcsőn. Egy csomó ajtó volt az emeleten. Majdnem mindegyik ajtón valami felírattal vagy díszitéssel.
Egy fekete kanabiszos ajtón rángatott be Fanni...
Alig volt időm körülnézni mert rögtön egy másik ajtóhoz húzott majd betolt rajta és becsukta.
Furcsa csaj az biztos. Egy fürdőszoba volt. Gyorsan elintéztem a dolgom majd kijöttem az ajtón. A rózsaszín hajú csaj eltünt, helyette Kira volt ott. Éppen a nyitott szekrényében kotorászot egyszáll meltartóban. Csak álltam és néztem őt teljesen lefagyva. Zúzodások voltak rajta. Fájt így látni. Eléggé izmos alkat volt.
ESTÁS LEYENDO
✧Én És A Magyar Tanárom?!✧
De TodoEgy 14-15 éves lányról szól aki bele szeret a magyar/töri tanárába. A lány még 5.-ben jött az iskolába depressziosan, a tanárnő meg 6.-ban jött és valami rögtön megfogta a lányban... De a lány tudja, hogy semmi nem lehet ebből hiszen nem szerethet e...