WELCOME LONDON (GÖKTEN DÜŞEN CESET)

Tek kelime yeter bazen kalbimizdeki acıyı anlatmaya, işte o acının adı "AŞK" sevmek için yıllarca beklersin, sonra karşına biri çıkar onu çok seversin ama sevgi senin başına nasıl dertler açar bilemezsin, işte aşkın başıma açtığı dertleri kurgulayarak bir hikaye yazdım....
WELCOME LONDRA
Londra' nın eşsiz sokaklarında birinde Baker sokağında soğuk ve sıkıcı bir gündü,mevsimlerden kış olması insanları evlerinde kalmaya zorluyordu. Kaldığım pansiyonun balkonuna çıktığımda bütün sokağı saran hoş bir keman sesini duyuyordum. bu keman sesini dinlemek için hemen paltomu aldım ve keman sesinin geldiği evin aşağısında ki kâffe de oturdum sessiz, soğuk altında bana huzur veren bir keman sesi vardı.
Bu eşsiz keman sesi bana buralara kadar nasıl geldiğimi hatırlatıyordu.Türkiye' den başlayan bu zamansız yolculuğumun nasıl başladığını... Daha dün Türkiye' de nefes alırken şimdi Londra sokaklarında bir kafe de keman sesiyle büyüsüne kapılıyorum. Bir kaç önce yaşadıklarımı hala unutamıyorum sanki bir rüya gibi oldu her şey hayatımın değiştiği o sabah gece geç yatmanın yorgunluğu ile yataktan nasıl kalktığımı unutamıyorum sersem gibi yüzümü yıkamaya gittiğimde çalan telefon sesi ile kendime geldim.Telefonu açtım, telefonla konuşurken çok şaşırdım. Telefonda daha önceden iş başvurusu yaptığım bir şirket beni arıyordu, mülakat için ofise çağırıyorlardı inanılır gibi değildi. Nasıl hızlı bir şekilde hazırlanıp çıktığımı unutamıyorum, mülakata heyecandan yerimde duramadığım hallerimi hatırladıkça kendime gülüyorum. ama her şeye rağmen beni işe aldılar ve yeni ortak oldukları Londra da ki şirkete beni sekreter olarak gönderdiler, benim için yeni bir deneyim olacaktı. Farklı bir yaşama geçmek beni çok heyecanlandırdı.O gün anneme haber verdiğimde annemden yediğim fırçayı da asla unutamam bana o kadar kızmıştı ki ilk defa benden ayrılacağı için çok üzülmüştü ama her şeye rağmen bu deneyimi yaşamak istediğim için annem sonunda benimde duygularımı anlayıp kabul etti.Akşam bütün ailemle yemek yedik sanki bir daha görüşemeyecek gibi hepsi üzgündü,ardından annem ile beraber valizimi hazırladım. Akşam annem ile beraber uyuyorduk annem saçlarımı okşayarak "kızım bu uzun ve meşakkatli yolda senden tek ricam başını derde sokma kimsenin işine karışma orası Türkiye değil anladın mı beni" ben anneme gülümseyerek "merak etme anne hiç bir şey olmayacak sen içini ferah tut"Sabah uyandığımda annem çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı bu benim Türkiye son kahvaltım olacaktı. Kahvaltımı yaptıktan sonra Ailem ile vedalaşıp havalananına gittim. Havalananına tek başıma gitmek beni biraz daha sakinleştirmişti havalananı bana birden çok büyük görünmeye başladı. Hayatımda ilk defa böyle büyük bir değişimin içine giriyordum. Heyecanlı bir şekilde önce valizlerimi bagaj bölümüne verdikten sonra pasaport kontrol noktasına gittim. Uçağa bindiğim zaman kalbim çok hızlı atıyordu. Ben heyecan içinde uçağın havalanmasını bekledim. Aradan dört saat geçmiş ti ki kendimi Londra havalananında buldum. Uçaktan indikten sonra bagajlarımı alarak yeni iş yerimin beni karşılaması için gönderdiği arkadaşlarla beraber, benim için önceden ayrılmış pansiyona doru yolla çıktık, giderken Londra' nın eşsiz güzelliği beni daha fazla heyecana sokmuştu. Bu iş benim için yeni ve güzel deneyimler olacaktı birden adamlardan biri bana dönerek "Bayan Lailla yarın saat 08.00 şirkete olun,ayrıca kapınızın önünde birde arabanız olacak şirket arabasıdır içinde şirketin konumunun yüklü olduğu navigasyon da var şirkete yarın onunla gelebilirsiniz"dedikten sonra birden durdular "işte geldik içeriye girdiğinizde şirketin adını söyleyin onlar size yardımcı olacaklar iyi günler" diyerek gittiler. Ben pansiyonun kapısında önce etrafa bir baktım, şimdi yeni hayatım burada başlayacaktı içeri girdim ve oda anahtarımı alarak odama çıktım. Nasıl bir mucize bu birden hem arabam oldu hemde çok güzel bir odam inanılır gibi değildi hayat bana çok güzel bir şans sunmuştu. Bu şansı elimden geldiği kadar güzel değerlendirecektim. "Evet yeni hayatına hoş geldin Lailla Güneş"diyerek balkonun penceresini açtım dışarıdan gelen bu güzel sesinin etkisiyle buraya geldim. Böyle başlayan maceram bakalım beni nerelere sürükleyecek diye düşünürken...