Chapter twenty

764 55 9
                                    

Harry's point of view

"Harry Styles?" Ik draai me om en zie de vriend van Louis, die onder de tatoeages zit staan. Hij staat achter me in de rij, maar zo te zien gaat hij niks kopen want zijn handen zijn leeg. Hij kijkt me grijnzend aan en het bevalt me niet. Ik heb Joey nooit gemogen en ik snap niet waarom Louis hem mag om eerlijk te zijn. Het is een arrogante klootzak en breekt alles wat op zijn pad komt. En zo te zien sta ik daarop.

"Ik dacht al dat ik je daarnet zag. Met wie was je?" vraagt hij op een aardige toon. "Met Louis, waarom?" Joey had dat antwoord waarschijnlijk niet verwacht want hij is sprakeloos. Zijn verwarde blik verdwijnt snel en hij begint hard te lachen, maar dan niet als in leuk lachen om een grapje, eerder als in uitlachen. "Ben je serieus?" Ik knik voorzichtig mijn hoofd, niet wetend waarom Joey zo hard lacht. "De rest moet dit horen," mompelt hij lachend. Joey draait zich om en wilt weglopen. Ik pak zijn bovenarm beet en hou hem tegen. "Wat moet de rest weten?" vraag ik en kijk hem serieus aan. Joey rukt zich los uit mijn greep. "Dat Tomlinson gay is." Hij spuugt de woorden uit en begint weer te lopen. Ik blijf verstijfd in de winkel achter, niet wetend wat te doen.

-

Louis zijn armen zijn om me heen geslagen en onze benen zijn verstrengeld. Hij slaapt al een tijdje en snurkt zachtjes. Hij ligt er heel vredig bij. Ik heb hem nog niks verteld over Joey. Ik zou niet weten hoe. Ik weet dat ik het hem moet vertellen, anders verpest ik onze relatie misschien wel. Nou ja, dat weet ik bijna honderd procent zeker. Ik zucht zachtjes en kijk naar zijn gezicht. Ik haal mijn hand langs zijn wang en glimlach. Nog steeds kan ik niet geloven dat we echt samen zijn. Ik druk voorzichtig een kus op Louis' neus en ga in een comfortabele positie liggen om te slapen. "Slaaplekker Lou."

Louis wordt langzaam wakker. Hij ziet eruit als een puppy. "Goodmorning," mompelt Louis en hij rekt zich uit. Zijn ochtend stem is sexy. "Goedemorgen." Louis schuift wat dichter tegen me aan en valt weer half in slaap. Ik knijp hem zachtjes wakker. "Niet doen," reageert hij geïrriteerd. "Het is al half een, lekkerding. Mijn ouders zijn er over drie uurtjes." Louis kijkt me aan met grote ogen en zet een pruillipje op. "Sorry Louis..." Louis negeert me en draait zich om zodat ik alleen zijn rug zie. Hij zegt niks en beweegt ook niet. "Louis?... Je weet zelf ook dat dit het beste is.." Het is even stil en dan draait Louis zich lachend om, zoals altijd. "Het was maar een grapje loser." Louis kust me en we zoenen even. "Kom op, laten we ons omkleden en alles weer netjes maken," zegt Louis en hij stapt mijn bed uit. Ik volg zijn orders op en samen ruimen we alle troep op die we hebben gemaakt.

.

.

Een beetje saai hoofdstuk, vindt je ook niet ?

Soms heb ik ( andere schrijvers ook denk ik ) van die hoofdstukken tussendoor die heel saai zijn..

Ik beloof dat het volgende hoofdstuk beter wordt.

comment

and vote

please

neighbors ☾larry stylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu