IK ZEI TWEE DRIE DAGEN EN VOLGENS MIJ IS HET TWEE DRIE WEKEN GEWORDEN HET SPIJT ME MAAR NA LANG WACHTEN IS HIER HET BELOOFDE HOOFDSTUK. WARNING: HET HOOFDSTUK BEVAT SMUT.... ENJOY
Harry's point of view
Het is alweer zo'n tijd geleden. Ik kijk naar mijn kalender en zie dat er drie maanden voorbij zijn gegaan. Zou hij wel komen? Zou hij het adres nog weten? Na die laatste keer bij hem thuis hebben we weinig meer gesproken, waarom weet ik nog steeds niet. Op school deed hij ook al zo raar. Hij zei niks en zat nooit naast me. In de pauze was hij er volgens mij niet eens. En toen ik hem vertelde dat mijn ouders gingen scheiden had hij z'n schouders opgehaald en was hij doorgelopen. Ook zijn verjaardag had hij niet gevierd. Of hij heeft het gevierd en heeft mij niet uitgenodigd. Zuchtend ga ik rechtop zitten. Waarom zou hij ook komen het is zo'n lange tijd geleden.
"Harry, hij is er!" Hoor ik mijn moeder vanaf beneden roepen. Mijn ogen schieten open. Ik trek snel een shirt aan en sprint de trap af. "Kom eraan!" Als ik bijna bij de deur ben zie ik hem al staan. Mn moeder had al open gedaan. "Ik wist dat je zou komen," zeg ik blij en omhels hem kort. "Wow," lacht hij en klopt op m'n rug. "Nu Louis er is zal ik gaan, ik heb het eten al klaar staan en jullie redden het wel zonder mij toch?" "We zijn geen kinderen mam."
"Je kamer ziet er goed uit." Louis draait een rondje en bekijkt alles. "Ik vind het hier fijner dan bij mn vader om eerlijk te zijn." Er valt een pijnlijke stilte. Zo'n stilte was vroeger juist fijn. "Ik vraag me nog steeds af waarom je hebt gevraagd of ik langs wilde komen." Louis ploft op mijn bed en legt zijn armen onder zijn hoofd. "Gewoon voor de goede, oude tijd." Louis knikt en ik dacht dat ik een lachje zag. "Ik ga ervandoor! Pas goed op jezelf!" Roept mijn moeder vanaf beneden. "Voor de tweede keer mam, we zijn geen kinderen!" Roep ik terug maar de deur was al dicht gevallen. "Heb je al honger?" Ik kijk naar Louis en hij knikt. "Ik hoop dat je moeder genoeg heeft gemaakt want ik kan wel een heel huis op." Ik lach en we lopen naar de keuken.
We aten en het was fijn om weer met hem te praten. Het voelde wel anders dan eerst maar het was goed. "Heeft je moeder nog steeds geen nieuwe vriend?" Vraagt hij dan opeens. "Nog niet, wat denk ik wel goed is.." "Naja, het gaat ons anders toch niks aan." Om de een of andere reden spraken we niet over elkaars relaties of de relatie tussen ons twee. Na het eten gingen we nog even gamen. Ik vond het super leuk maar toen mijn moeder thuis kwam moesten we stoppen. Het begon ook al laat te worden
Louis ligt denk ik al te slapen. Mij lukt het niet. Het leek makkelijker eerder. Nu we elkaar zolang niet hebben gesproken en alles voelt het raar. Ik draai me naar Louis. Hij ligt aan de rechterkant van het bed met zijn ogen dicht. Nog steeds krijg ik dat warme gevoel van binnen als ik hem zie. Ik vraag me af of hij al slaapt want mij lukt het echt niet. Heel voorzichtig schuif ik mijn hoofd wat naar voren en druk zachtjes mijn lippen op die van hem. Als ik de zijne voel trek ik gauw terug. Na een seconde schrik ik me te pletter wanneer hij naar voren schuift en zijn lippen op de mijne zet. Ik schiet overeind.
"Wat de fxck was dat?" Zeg ik bijna hardop. Ik zie Louis glimlachen. Zijn ogen zitten nog dicht. "Louis ben je wakker?" Ik krijg geen reactie. "Ik ik kan het uitleggen," stotter ik. Langzaam gaat Louis rechtop zitten. "Dat hoeft niet." Het was heel donker maar ondanks dat zag ik zijn ogen glinsteren. "Ik moet alleen een ding weten..." Hij kwam dichterbij en zijn mond ging naar mijn oor. "Hou jij van mij zoals ik van jou hou?" Van hem hou? Is hij nou over verliefdheid aan het praten? Het moet wel over liefde gaan en snel knik ik mijn hoofd. "Ik heb altijd van je gehouden Louis," fluisterde ik. Ik sloeg mijn armen om hem heen en zo zaten we een poos.
We hebben zeker een halfuur zitten knuffelen en een beetje gezoend zoals eerder. Na een tijdje voelde ik een warm gevoel in mijn maag alsof mn lichaam me vertelde dat ik meer moest doen. Ik kuste hem en hij viel zachtjes achterover. Ik was de grootste van ons twee en kon makkelijk bovenop komen. Dat gevoel van daarnet werd groter en groter. Louis schoof mijn broek naar beneden. We zaten weer rechtop en hij deed ook langzaam mijn onderbroek omlaag. "Laat me voelen..." Hij pakte het vast met een van zijn handen en bewoog langzaam op en neer. Mijn wangen begonnen meteen te gloeien. "Dit voelt goed toch?" Ik knikte kort. Ik was al erg hard geworden van alleen al aan hem te denken. Louis sliep ik een t-shirt en een strakke boxer. Terwijl hij mij nog aanraakte zag ik in zijn boxer dat hij ook erg opgewonden was. "Jij zou het ook eens moeten proberen." Hij deed zonder enige waarschuwing zijn boxer uit en ik voelde mijn hart sneller kloppen. Voorzichtig greep ik naar zijn stijve terwijl ik hem aankeek. Het was warm en zacht en ik kon het niet laten om mijn mond te gebruiken. Ik hoorde hem kreunen. Voor mij voelde dit zo goed en ik kon wel de hele nacht doorgaan. Ik kan nog steeds niet geloven dat dit geen droom is maar echt gebeurd. "Je bent hier erg goed in Harry." "Dankje, denk ik," antwoordde ik en bloosde.
Ik wist dat Louis de ware was en ik denk dat het geen probleem is als ik dit doe.. Ik draai me op mijn buik met mn billen naar boven en kijk Louis over mijn schouder aan. "Louis?" Louis bloost. "Oh, wil je..-" "Ik vind het goed als jij het wilt," onderbreek ik hem. "Wees gewoon voorzichtig, het is mijn eerste keer." Ik probeerde te relaxen terwijl hij zich klaarmaakte en zijn shirt vlug uittrok. Ik hield mijn ogen dicht en voelde hem naar binnen komen. Ik kreunde en beet hard op mijn onderlip. Toen Louis even stopte en waarschijnlijk helemaal in me was vroeg hij of hij mij pijn deed. Ik schudde mijn hoofd. "Het voelt eigenlijk best goed." Het gevoel van hem in mij was fijn. Na een tijdje wende ik aan het gevoel en ik wil het niet toegeven maar ik begon een beetje van het gevoel te houden wat hij met me deed. Na nog een tijd draaide ik me op mijn rug. Louis hield de hele tijd mijn hand vast en af en toe kuste hij me.
"Ik.. ik ga komen,"kreunde Louis zacht. "Mmf ga door." Hij kreunde nog wat harder toen hij kwam en ik had het gevoel dat mijn moeder ons kon horen. Maar dat gevoel verdween al snel toen ook ik kwam. Louis ging uit me en legde zichzelf op mij neer. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en knuffelde me. Ik voelde zijn warmte en lachte.
-
wtf just happend. Smut schrijven is zo weird en waarschijnlijk vind ik dit zo raar en alles dat ik het binnenkort verwijder lol. Vertel me alsjeblieft wat jullie er van vonden :)
Ps ik beloof hierbij ( bijna ) nooit meer smut te schrijven