Master(7)

3.3K 131 111
                                    


သခင့္အမိန္႔အတိုင္းအခန္းထဲမွာတစ္ေနကုန္ဒူးေထာက္ေနတာအခုဆိုရင္၅နာရီနီးပါးၾကာခဲ့ၿပီ....

၅နာရီဆိုတာမနည္းတဲ့အခ်ိန္မို႔ဒူးေခါင္းေတြဟာလည္းေသြးစေလးေတြပင္စို႔ေနခဲ့သည္....

ေျခေထာက္တစ္ေလ်ွာက္ဟာလည္းထံုက်င္လို႔....

မနက္တည္းကအစာလည္းမ႐ွိသည္မို႔ရင္ေတြလည္းတုန္ေနသည္....

သခင့္ကိုသာျမန္ျမန္ျပန္လာေစခ်င္ေနသည္...

ထိုစဥ္...

ၾကားလိုက္ရေသာျခံတံခါးဖြင့္သံ....

သခင့္ကိုသြားႀကိဳဖို႔ႀကိဳးစားလိုက္ေပမယ့္သခင့္အမိန္႔ေၾကာင့္ဆက္ဒူးေထာက္ေနခဲ့သည္...

သခင့္စိတ္တိုင္းက်လိမ္လိမ္မာမာသာေနရင္သခင္လည္းyeolအေပၚစိတ္ဆိုးေနတာေတြနည္းနည္းေလ်ာ့သြားမွာပါေနာ္....

အိမ္ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္းအခန္းထဲကိုပဲတန္းဝင္သြားမိတယ္

သူဟိုေကာင္ေလးကိုအျပစ္ေပးရဦးမယ္မလား....

အခန္းတံခါးဖြင့္ၿပီးဝင္သြားလိုက္ေတာ့....

ကုတင္ေျခရင္းမွာအဝတ္ဗလာက်င္းနဲ႔ဒူးေထာက္ေနတဲ့ေကာင္ငယ္ေလး....

သူျပံဳးမိသည္....ထိုပံုစံေလးကိုျမင္ေတာ့ခ်စ္ခ်င္စိတ္ကတဖြားဖြား...

"လိမ္မာသားပဲ....ထေတာ့."

"ဟုတ္ကဲ့သခင္..."

သခင့္အမိန္႔အတိုင္းထရပ္ဖို႔ႀကိဳးစားခဲ့ေပမယ့္ဒူးေထာက္ခဲ့ရတဲ့၅နာရီဆိုတဲ့အခ်ိန္ကမနည္းတာေၾကာင့္ျပန္လဲသြားခဲ့တယ္....

ၿပီးေတာ့မွအားယူျပီးမတ္တပ္ရပ္လိုက္တယ္...

"ႀကိမ္လံုးယူခဲ့..."

"ဟုတ္"

သခင့္အမိန္အရနံရံမွာေထာင္ထားတဲ့ႀကိမ္လံုးကိုသြားယူေပးလိုက္တယ္....

သူဒီညလည္းမထႏိုင္ေတာ့ဘူးထင္ပါရဲ႕...

ႀကိမ္လံုးကိုလွမ္းေပးစဥ္မွာေတာင္တုန္ရီေနတဲ့လက္ကေလးေတြ....

"လွည့္ထား"

သခင့္ကိုေက်ာေပးရပ္လိုက္ေတာ့...

*ရႊမ္း*

ေျခသလံုးအေပၚသို႔တရစပ္က်ေရာက္လာတဲ့ႀကိမ္ဒဏ္ေတြ....

ဒူးေထာက္ထားလို႔နာက်င္ရတဲ့နာက်င္မႈေတြနဲ႔ႀကိမ္လံုးကက်ေရာက္လာတဲ့နာက်င္မႈေတြေပါင္းမိတဲ့အခါမွာေတာ့ေလးဖက္ေထာက္လ်က္သားလဲက်သြားခဲ့တယ္....

အျပစ္ေပးတာကိုရပ္တန္႔ျခင္းမ႐ွိဘဲတင္ပါးအေပၚကိုပါက်ေရာက္လာတဲ့ႀကိမ္ဒဏ္ေတြ.....

တစ္ကိုယ္လံုးလည္းနာက်င္ေနတာအသံထြက္ဖို႔ပင္အားမ႐ွိေတာ့....

ထို္အခ်ိန္ၾကားလိုက္ရေသာေဘာင္းဘီဇစ္ဆြဲခ်သံ..

ေလးဖက္ေထာက္လ်က္သားႏွင့္ပင္မ်က္ရည္မ်ားက်ေနခ်ိန္...

မေန႔ကကြဲသြားေသာအေပါက္ေလးကိုေဆးပင္မထည့္ရေသးခင္သူ၏အရာကိုထိုးသြင္းလိုက္ပါေသာသခင္....

နာက်င္မႈကအဆေပါင္းမ်ားစြာ....

တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ေဆာင့္ခ်က္ေတြေအာက္မွာေကာ့တက္သြားတဲ့ခါးကေလး.....

"အ့...သခင္...ေကာင္းတယ္....ေကာင္းတယ္...အင့္...ထပ္ေပးပါ...အင့္.."

နာက်င္မႈႏွင့္အတူသာယာေနစဥ္...

႐ုတ္တရက္ ဆြဲထုတ္လိုက္ေသာသခင့္အရာ....

ခံစားမႈေတြအထြတ္အထိပ္ေရာက္ေနခ်ိန္မွာဆြဲထုတ္ခံလိုက္ရတာမို႔....

လူကဆန္႔ငင္ဆန္႔ငင္....

ထိုစဥ္အခန္းတံခါးကို႐ုတ္တရက္ေသာ့ခတ္လိုက္ပါေသာသခင္....

"ဘယ္လိုလဲ... yeol..."

"သခင္...We goning....."

(အခန္းေသာ့ကိုtobenဆီလိုက္ေတာင္းပါရန္....
စာႂကြင္း..
Tobenသည္ViViႏွင့္ခ်ိန္းေတြ႔ေနပါသည္)
♥Thank for read♥

Comment-200😉

Triple plus...

အစက္ခ်ျခင္းသည္းခံၾကပါ😌

Ficႏွင့္ဆိုင္သည့္မန္႔မ်ားသာ😌

#ခ်စ္ရာnekoအေခ်ာေလး😊




MasterWhere stories live. Discover now