Master(9)

3K 113 32
                                    


မေန႔ကတစ္ညလံုးအျပစ္ေပးထားတာေၾကာင့္ကုတင္ေပၚမွာမထႏိုင္ျဖစ္ေနတဲ့ေကာင္ေလး....

ကိုယ္အရမ္းရက္စက္မိၿပီလား.....

ေသြးအလိမ္းလိမ္းနဲ႔ေပက်ံေနတဲ့ကေလးငယ္ကိုျမင္ရတာစိတ္မေကာင္း.....

ေခၚထားတဲ့ဆရာဝန္ကလည္းအခုထိေရာက္မလာေသးတာေၾကာင့္တစ္ခုခုျဖစ္သြားမွာစိုးရိမ္ေနမိသည္....

"Baekhyun....yeolေလးဘာျဖစ္ျပန္ၿပီလဲ"

ေရာက္ေရာက္လာခ်င္းကြၽန္ေတာ့္ကိုဆူတဲ့jongin

ေအးေလ....yeolေလးအခုလိုျဖစ္တိုင္းသူ႔ကိုပဲအားကိုးေနရတာဆိုေတာ့လဲ....

"မင္း...ကေလးကိုဘယ္ေလာက္ေတာင္ႏွိပ္စက္ထားတာလဲ..."

"Miya....ငါမေန႔ကေတာ္ေတာ္ေဒါသထြက္ေနလို႔...."

ေဒါသထြက္ထြက္နဲ႔ဆူေနတဲ့jonginေၾကာင့္baekhyunေခါင္းမေဖာ္ႏိုင္....

"ေအး...ေကာင္းတယ္....မင္းကိုယ့္အေၾကာင္းကိုသိေလ...မင္းကစိတ္ဆိုးရင္ဘာမွျမင္တာမဟုတ္ဘူး...ခံရတာတာyeolေလး...စ္တ္ကိုလည္းထိန္းဦးမွေပါ့..."

"ေအးပါ....ငါေတာင္းပန္ပါတယ္..."

Jonginမ်က္ႏွာညႇိဳးေနတဲ့baekကိုသနားသြားမိတယ္....

"ထားလိုက္ပါ...မင္းyeolေလးကိုသာေတာင္းပန္...ကေလးေလးခမ်ာမင္းႏွိပ္စက္တာေတြကိုသည္းခံေနရတာျမင္ေနရတဲ့ငါေတာင္ကေလးကိုသနားတယ္...."

"Omm.."

"ငါအခုေဆးထိုးေပးသြားတယ္...ကေလးက္ုိဂ႐ုစိုက္....မႏွိပ္စက္နဲ႔"

"Omm....ငါလိုက္မပို႔ေတာ့ဘူးေနာ္.."

"ရတယ္...yeolေလးကိုသာဂ႐ုစ္ုိုက္...."

ကုတင္ေပၚတြင္အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ကေလးကိုထားခဲ့ၿပီးသူစားဖို႔အတြက္ဆန္ျပဳတ္ျပဳတ္ေပးဖို႔မီးဖိုခန္းကိုထြက္လာခဲ့တယ္....

"သခင္ေလးဘာမ်ားအလို႐ွိပါသလဲ"

"Yeolအတြက္ဆန္ျပဳတ္ျပဳတ္မလို႔..."

"ဟုတ္ကြၽန္မလုပ္ေပးပါ့မယ္"

"ရတယ္ထားလိုက္ကိုယ့္ဘာသာျပဳတ္မယ္"

ဆန္ျပဳတ္ျပဳတ္ေပးမယ္လို႔ေျပာတဲ့အေဒၚႀကီးကိုေတာင္ျငင္းဆန္ၿပီးသူကိုယ္တိုင္ျပဳတ္ကာအေပၚထပ္ကိုယူလာခဲ့တယ္....

ဒီဆန္ျပဳတ္ကိုေသာက္ၿပီးအားေတြျပန္ျပည့္လာပါyeolေလးေရ....

အေပၚထပ္ကိုျပန္တက္လာေတာ့ကုတင္ေပၚမွာပံု႔ပံု႔ေလးထိုင္ေနတဲ့yeolေလး...

သူ႔ကိုလည္းျမင္ေတာ့ခ်က္ခ်င္းကုတင္ေပၚကဆင္းၿပီးဒူးေထာက္လိုက္တယ္....

သူ႔ကိုဒီေလာက္ေတာင္ေၾကာက္ေနခဲ့တာလား....

ဆန္ျပဳတ္ပန္းကန္ကိုခံုေပၚခဏတင္ၿပီးဒူးေထာက္ေနတဲ့ေကာင္ေလးကိုသြားထူေပးေတာ့..

"သခင္ေတာင္းပန္ပါတယ္"

ဆိုၿပီးေျပာလာေလတယ္......

သူကဒီလိုေျပာေတာ့ဒီကလူကပိုၿပီးစိတ္မေကာင္းျဖစ္ရတာေပါ့....

"ထပါ...ကေလးရယ္...ကိုယ္မွားသြားတယ္...ထ"

"သ..သခင္.."

ဆြဲထူေပးေတာ့အလိုက္သင့္ပါလာတဲ့ခနၶာကိုယ္ေလး.....

ရင္ခြင္ထဲမွာတင္းၾကပ္ေနေအာင္ဖက္ထားလိုက္တယ္....

"သခင္...."

"ကေလး...အခုကစၿပီးကိုယ့္ရဲ႕ရင္ခြင္ထဲမွာကေလးက္ိုကာကြယ္ေပးမယ္"

"ကိုယ္အသက္႐ွင္ေနသ၍ေပါ့....အရင္ကလိုကေလးအေပၚမရက္စက္ေတာ့ဘူးေနာ္..."

ရင္ခြင္ထဲကေနအံျသစြာၾကည့္ေနတဲ့ထိုကေလး...

"တကယ္လားဟင္...သခင္"

မဝံမရဲေလးနဲ႔ေမးလာခဲ့တယ္....

"အင္းတကယ္ေျပာတာ....ဒါေပမယ့္မလိမ္မာရင္ေတာ့အျပစ္ေပးမႇာေနာ္"

"ဟုတ္ကဲ့..."

"အခုကိုယ္ကေလးအတြက္ဆန္ျပဳတ္ျပဳတ္လာေပးတယ္...ကိုယ္ခြံ႔ေကြၽးမယ္ကေလးကို...."

"ဟုတ္..သခင္..."

♥Thank For read♥

နည္းနည္းေပါ့သြားတယ္ေနာ္....အရင္အပိုင္းမွာment200ေျပာထားတာမရလို႔စိတ္ဆိုးတာနဲ႔ပစ္ထားတာ..ဟြင့္.....
ေတာ္ၿပီမန္႔ေတြထပ္မေတာင္းေသာ့ပု...
ေပးခ်င္ေပးမေပးခ်င္ေနၾက..😕
စိတ္ဆိုးတယ္....😒
အပ္ခ်င္တဲ့အခ်ိန္မွထအပ္မယ္....ဒါပဲ...ဂြပ္#

#စိတ္ေကာက္ေနပါေသာnekoအေခ်ာေလး...

ဒါေလးလည္းဝင္ၾကည့္ေပးၾကပါ

ဒါေလးလည္းဝင္ၾကည့္ေပးၾကပါ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




MasterWhere stories live. Discover now