Master(4)

4.2K 134 18
                                    

"ဆင္​​ေျခ​ေတြ​ေတာ္​သင္​့ၿပီ.....မင္​းငါ့စကားကိုအ​ေရးမထားဘူး....မင္​းဆိုတဲ့​ေကာင္​​ေလးကိုငါဘယ္​လိုအျပစ္​​ေပးသင္​့လဲ..."

"သခင္​.."

"မင္​းအဝတ္​အစား​ေတြခြၽတ္​လိုက္​"

"Nae...."

"နားမ​ေကာင္​းဘူးလား"

"Arniyo"

တုန္​တုန္​ရီရီနဲ႔အဝတ္​​ေတြကိုခြၽတ္​​ေနတဲ့yeol...

​ေနာက္​ဆံုးyeolဆီမွာ​ေဘာင္​းဘီတစ္​ထည္​ကလြဲရင္​ဘာမွမက်န္​ခဲ့​ေတာ့ဘူး...

"ၿပီးရင္​ကုတင္​​ေအာက္​ကိုဆင္​းၿပီးကိုယ္​တစ္​ဝက္​​ေမွာက္​​ေန"

သခင္​​ေျပာၿပီး​ေတာ့ဗီ႐ိုထဲကႀကိမ္​လံုးကိုသြားထုတ္​လာတယ္​

ၿပီး​ေတာ့ကုတင္​​ေပၚမွာ​ေမွာက္​​ေနတဲ့yeolကို

*ရႊမ္​း*

တင္​ပါးအ​ေပၚကိုက်လာတဲ့ႀကိမ္​လံုးရဲ႕နာက်င္​မႈ...

*ရႊမ္​း*

တစ္​ခ်က္​ၿပီးတစ္​ခ်က္​ဆက္​တိုက္​ဆိုသလိုက်လာတဲ့ႀကိမ္​လံုးနဲ႔သခင္​​ေပး​ေသာနာက်င္​မႈ​ေတြကyeolရဲ႕မ်က္​ရည္​​ေတြကို​ေႁခြယူခဲ့တယ္​....

ခံစားခ်က္​နဲ႔ႏွလံုးသားတို႔​ေတြ႔တဲ့အခ်ိန္​မ်က္​ရည္​ဆိုတာက်တတ္​စျမဲပါ

"သခင္​...yeol​ေနာက္​မလုပ္​ရဲ​ေတာ့ပါဘူး....ဟင္​့....မွားသြားပါတယ္​..."

"ငါကအသံထြက္​တာမႀကိဳက္​ဘူး​ေနာ္​"

သခင္​​ေျပာလိုက္​​ေတာ့yeolရဲ႕ႏႈတ္​ခမ္​းကိုဖိကိုက္​ၿပီးအသံမထြက္​​ေအာင္​​ေနလိုက္​တယ္​....

*ရႊမ္း*

တစ္ခ်က္ၿပီးတစ္ခ်က္က်ေရာက္လာတဲ့နာက်င္မႈေတြကမ်က္ရည္တို္႔ကိုမတားဆီးႏိုင္.....

ထို႔ေနာက္...ကတ္ေၾကးတစ္လက္ကိုဆြဲယူကာက်န္႐ွိေနေသာေဘာင္းဘီတစ္ထည္ကိုပါဆြဲညႇပ္လိုက္ပါေသာသခင္ .

ဒီလိုအခ်ိန္မ်ိဴးဆိုတကယ္ကိုေၾကာက္မိသည္...

သခင့္အေ႐ွ႕မွာသဘာဝအတိုင္းလွပစြာ႐ွိေနတဲ့ခနၶာကိုယ္ေလး....

ခ်စ္ရတဲ့သူေ႐ွ႕မွာေရာက္ေနသည့္အတြက္ျဖစ္ေပၚနေသာအ႐ွက္တရားတို႔ကိုနီျမန္းေနေသာနားရြက္တို႔ကသက္ေသထူေနသည္....

ထို႔ေနာက္လက္ကိဳကုတင္တိုင္ႏွင့္ပူးခ်ည္ၿပီးေျခေထာက္တို႔ကိုပါအ႐ုန္းႏိုင္ေအာင္ကုတင္ေျခရင္းႏွင့္တြဲခ်ည္ထားလိုက္သည္....

ထို႔ေနာက္ၾကာပြတ္တစ္ခုက္ိုဆြဲယူကာ....

*ရႊမ္း*

နဂို႐ိုက္ထားသည့္ႀကိမ္လံုးရာေတြေပၚထပ္႐ိုက္သည့္မို႔နာက်င္မႈကအဆေပါင္းမ်ားစြာ....

တစ္ခ်က္ၿပီးတစ္ခ်က္႐ိုက္ေနသည္မို႔တင္ပါးမ်ားပင္ထံုက်င္ေနခဲ့သည္....

တင္ပါးေပၚ႐ွိအရာမ်ားကလည္းေဆးအနီျခယ္ထားသကဲ့သို႔နီျမန္းလွစြာ...

"သခင္yeolကိုခြင့္လႊတ္ပါ....yeolတကယ္မခံႏိုင္ေတာ့ဘူး..."

အမွန္တကယ္ပင္မခံႏိုင္ေတာ့သည္မို႔သခင့္ကိုေတာင္းဆိုမိေလေတာ့....

"Shuu....မင္းအတြက္အျပစ္ကအခုမွစမွာေကာင္ေလး..."

ထို႔ေနာက္အက်ီၤၾကယ္သီးကိုတစ္လံုးခ်င္းျဖဳတ္ကာyeolအနားကိုခ်ည္းကပ္လာပါေသာသခင္...

ေဘာင္းဘီဇစ္ကိုဆြဲခ်လိုက္သည့္...

ထို႔ေနာက္....ထို႔ေနာက္....

"ကဲ...yeol...We going...."

ႋ♥Thank For Read♥

MasterWhere stories live. Discover now