Master(8)

3.3K 112 35
                                    

ခနၶာကိုယ္တစ္ကိုယ္လံုးေပၚသို႔အဆက္မျပတ္ေရာက္႐ွိေနတဲ့ၾကာပြတ္....

ေဖြးဥေနေသာခႏၶာကိုယ္ေလးကလည္းဒန္းဆိုးစရာမလိုဘဲေသြးခ်င္းခ်င္းနီလို႔....

အသံပင္မထြက္ႏိုင္ပဲသခင္ေပးတဲ့အျပစ္ကိုသာခံယူေနမိတယ္....

စိတ္တိုင္းက်႐ိုက္ႏွက္ၿပီးခ်ိန္မွာေတာ့ဆံပင္ကေနေဆာင့္ဆြဲေခၚသြားကာကုတင္တိုင္မွာခ်ည္ထားလိုက္တယ္.....

ၿပီးေတာ့ေရာ္ဘာကြင္းတစ္ခုကိုယူလာပါတဲ့သခင္..

ႀကိုးခ်ည္ခံထားရလို႔တြဲလ်ားက်ေနတဲ့အရာေလးကိုယူလာတဲ့ေရာ္ဘာကြင္းနဲ႔ၾကပ္ေနအာင္ခ်ည္ထားလိုက္တယ္....

ထို႔ေနာက္ရင္ဘတ္အေပၚက်ေရာက္လာပါေသာၾကာပြတ္ရာ....

တစ္ကိုယ္လံုးလည္းျမင္ရက္စရာမ႐ွိေတာ့....

ခုနကသခင္ဆြဲထုတ္သြားလို႔ဆန္႔ငင္ဆန္႔ငင္ျဖသ္ေနတဲ့အရာကလည္းအခုဆိုရင္ေျပာမျပတတ္ေအာင္ခံစားေနရသည္....

သခင္ရက္စက္လြန္းတယ္...သခင္...

သခင္ရက္စက္တာကိုပဲခ်စ္ေနရတဲ့yeolကသခင္ဘာလုပ္လုပ္အျပစ္မျမင္ေတာ့ဘူးသခင္....

ေတာ္ေတာ္စိတ္ဆိုးေနပံုရတဲ့သခင္ကအားကုန္လႊဲကာအျပစ္ေပးေနသည္....

အျပစ္ေပးျခင္းကိုရပ္မည့္ပံုမေပၚေပ...

တစ္ေနကုန္ပင္ပန္းေနခဲ့ရသည္ေၾကာင့္သခင့္အျပစ္ဒဏ္ကိုခံယူေနရင္းႏွင့္ပင္မ်က္လံုးမ်ားကပင္ေမွးစက္သြားခဲ့သည္...

အနားယူခြင့္ျပဳပါသခင္....

Yeolပင္ပန္းလြန္းလို႔ပါ....

သခင္အျပစ္ဒဏ္ကိုခံယူဖို႔အတြက္အားေမြးခြင့္ေလးျပဳပါ...

ဒီေန႔တစ္ေနကုန္အလုပ္ကိစၥေတြနဲ႔စိတ္ညစ္ေနတာေတြကိုေျဖေဖ်ာက္တဲ့အေနနဲ႔yeolကိုပဲဒဏ္ရာေတြေပးေနမိတယ္....

မ်က္ရည္ေတြစီးက်ေနခဲ့ေပမယ့္yeolကတစ္ခ်က္အသံမထြက္ခဲ့ဘူး....

ျမင္ေနရင္းနဲ႔သနားမိေပမယ္...ေဒါသအ႐ွိန္မေသေသးတာေၾကာင့္ဆက္ၿပီးအျပစ္ေပးေနမိတယ္...

ကုတင္မွာခ်ည္ထားတဲ့ႀကိဳးကိုျဖဳတ္ၿပီးသတိေမ့ေနတဲ့ကိုယ္ေလးကိုေပြ႔ခ်ီကာကုတင္ေပၚကိုတင္ေပးလိုက္တယ္...

ေရာ္ဘာကြင္းနဲ႔ခ်ည္ထားတာကိုျဖည္ေပးလိုက္ေတ့ာေသြးထစ္ၿပီးအရာထင္ေနတဲ့yeolရဲ႕ညီငယ္ေလး...

ေသြးအရာေလးေတြနဲ႔လွရက္လြန္းလို႔ပါးစပ္ထဲထည့္ငံုထားကာအေႏြးဓာတ္ေလးေပးလိုက္တယ္...

အဝတ္မပါဘဲနဲ႔ေတာင္လွေနတဲ့ခနၶာကိုယ္ေလး....

တဆင့္ၿပီးတဆင့္သူ႔ရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းဖူးေလးကိုကိုက္မိေတာ့ပါးစပ္ထဲဝင္လာတဲ့ငန္က်ိက်ိအရသာေလး....

ထိုေကာင္ေလးကေတာ့အိပ္ျမဲအိပ္လ်က္ပင္....

ႏႈတ္ခမ္းကေသြးနဲ႔ပါမလံုေလာက္ေတာ့ေဖြးဥေနတဲ့လည္ပင္းသားေလးကိုေသြးထြက္ေအာင္ကိုက္မိသည္....

အရသာ႐ွိလိုက္တာဆိုတာေလ....

အရသာမႈန္႔ေတြေတာင္ထည့္စရာမလိုဘူး....

ညစာမစားရေသးလို႔ဗိုက္ဆာေနတာနဲ႔yeolရဲ႕ခနၶာကိုယ္ေလးကိုသာစိတ္ႀကိဳက္သံုးေဆာင္လိုက္တယ္

ကမၻာေပၚမွာအရသာအ႐ွိဆံုးဟင္းေလး......

ငနိက်ိက်ိအရသာေလးနဲ႔...

သူ႔အရသာကေလ...ဘယ္လိုေျပာရမလဲဆိုေတာ့...

တင္းတင္းရင္းရင္းေလးကေနေပါက္ထြက္သြားတာ..အထဲမွာနီရဲရဲအရည္ေလးေတြနဲ႔....

♥Thank for read♥

No ment No update!😌

ေခ်ာင္း႐ိုက္မည့္သူမ်ား...အခုေရာေခ်ာင္း႐ိုက္ဦးမလား😌

MasterWhere stories live. Discover now