Selepas habis bersembang dengan mama minori , aku mahu balik rumah . Namun ada penghalang mereka adalah kumpulan_____MG
Kumpulan yang membunuh ibu bapa ku kini mahu membunuh aku dan Minori pula."Minori lari ni hal aku kau pergi je jangan risau pasal aku !" Tanpa lengah kan masa aku mengeluar kan pistol yang berwarna hitam bersimbol MR . Aku mencuri hendap . Tiba tiba ___ God sangat bagus mereka dah culik Minori apa akan jadi selepas ni .
[Di kilang biskut lama]
"Bagitau kitorang apa hubungan kau dengan Ren hah !" Jerit lelaki berambut gogal . " aku suami dia kenapa ada masalah ke ?" Tanya minori selamba."oh suami ?" Kata lelaki gogal tadi dengan senyuman sinis.
"Minori !!" Jerit ku ."Ren san ?" Kata lelaki tu pelik. "Hiyargh....berani kau cederakan Minori selepas kau bunuh mak bapak aku ? Abah kau tak ajar ke otak udang !" Marah aku.
Tanpa lengahkan masa aku terus memukul leher lelaki berambut gogal tu . Muka telah pucat akibat dibelasah aku ." Berundur !" Kata lelaki berambut gogal tu.Namun ada seorang lelaki yang tidak puas hati pada aku dia mencederakan Minori mengunakan pisau. Dia mencedera kan Minori di bahagian tangan dan pipi kiri minori . "Kau dah puas cederakan suami orang ke ? Hihi....lain kali biar aku bunuh anak bini kau pula boleh ?" Tanya aku sambil bersenyum pembunuh sekali tengok macam muka psiko.
Dia terus lari selepas melihat muka marah ku . "Kau tak ape ape kan ?" Tanya aku risau . "Risau jugak eh kau kat aku semalam punyalah kata aku ni Playboy lah itu lah ." Sindir Minori." Oi seriuslah sikit !" Marah aku." Aku sakit tangan ngan pipi lah " kata minori.
[ DI RUMAH ]
"Meh sini aku rawat " kata aku risau .
"Ha..okey..." minori membalas tanpa sebarang masalah.
"Good jom tido bye...." aku terus tertidur selepas merawat minori.
YOU ARE READING
Mr Playboy And Mrs Tomboy
RomanceKehidupan mesti boleh berubah begitu juga dengan hidup Renna yang di temukan Minori pada umurnya 2 tahun. Awalnya dibenci lama nya jadi jodoh juga.