BAB 18

181 15 10
                                    

Malam nya aku dan Minori mandi dan Makan.  Menu utama malam itu special sikit sebab hari ni aku rajin.  Menu nya ialah kek blueberry serta air coco cream.

Selepas habis makan macam setiap hari juga tidur.

Pagi nya kami bangun untuk ke sekolah sebelum ke sekolah kami mandi dan makan roti yang disiapkan tadi.

DISEKOLAH

"Ohayo Minori, Kapten Ren. " Sapa Shun.

"Ohayo shun. "Kata Minori.

"Oh.. Semalam apehal kau cuti Minori kau tau tak semalam mittan datang jenguk kita kat sini. "Kata Andree

Aku dan Minori hanya diam sahaja.

Shun dan Andree turut terdiam melihat kami berdua. Sebab terlalu sunyi Andree memulakan perbicaraan.

"Hahaha.. Aku dah tau kenapa  diorang tak datang semalam Shun. " Kata Andree sambil tergelak gembira.

"Apa sebabnya? "Tanya Shun pula

"Sebabnya ialah..... Diorang pergi honey moon betul tak Minori, Ren? "Kata Andree selamba.

Aku dan Minori hanya terdiam bengong.  Mana tak nya  aku bukan suka sangat benda sweet sweet ni. Shun dan Andree tergelak besar.

"Haah betul jugak cakap Andree korang kan dua sejoli hahahahha.. "Kata Shun sambil tergelak

"MANA ADA!  AKU HANTAR ABANG ARYAN KAT AIRPORTLAH! "Marah aku dan Minori serentak.

Aku dan Minori terus ke tempat duduk. Andree dan Shun pula hanya terdiam melihat kami berdua marah.

"Kaulah ni. "Kata Shun.

"Mana ada aku teka je. "Balas Andree pula.

TAMAT SEKOLAH...

BALIK RUMAH...

"Wah penatnya!  Kata Minori.

Aku hanya menjeling dia. Dia pula hanya tersenyum makna.  Aku segera menjarakkan jarak kami berdua. Dia memegang tangan ku dan.. Ha mampus muka aku dah tak bersih..

"Woi! " marah aku pada Minori.

Dia hanya tersenyum kalau ikut kan aku nak baling kayu balak tu kat muka gatal dia tu.

"Ape woi woi! " Marah dia sambil membuat muka

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mr Playboy  And Mrs TomboyWhere stories live. Discover now