"Good morning , mittan ....." Kata aku.
"Morning Ren san ." Kata mittan sambil senyum.
Tanpa melengahkan masa aku masuk ke kelas bersama Minori . Semasa pembelajaran sedang berjalan lancar waktu tu lah aku tak fokus. Arghh....tak fokus selama ni aku sorang yang paling fokus.
TAMAT PEMBELAJARAN
DI KUBUR MISAKI
"Misaki aku minta maaf ." Kata aku perlahan .
"Aku pun minta maaf kerana rampas Ena dari kau ." Kata Minori sayu.
Tak sangka orang yang kepala batu macam dia boleh buat muka sayu sebab selalu muka dia masam je macam sayur peria.. bukan main susah nak nak jadi sayu , gembira dan Marah .
"Apa tengok tengok taulah aku hensem !" Kata Minori perasan.
"Em bluk .. yelah yelah taulah kau hensem tak macam aku tak cantik ." Aku rasa sedih.
"Alahai dia dah keluarkan dah kata kata sayu dia mana aku cantik ape kau ni ." Kata Minori cuba pujuk aku.
"Ermm...abang Minori saya minta maaf saya dah cedera kan isteri abang minori iaitu kak Ren saya betul betul minta maaf ." Kata Rana yang mahu menangis.
"GYAHHH..."Aku terkejut melihat Rana.
"Tak apa aku maafkan kau ." Kata minori sambil mengusap kepala Rana.
DI RUMAH
Ting tong..... Ting tong..
Kami mendengar lonceng rumah ditekan . Kami ingat kanak kanak rumah sebelah main rupa rupanya tu.
"ABANG ARYAN !" Jerit Aku keseronokkan .
"Abang Aryan ?" Tanya Minori.
"Hai En , Ori !" Kata Aryan .
Aku terus ke dapur menyediakan kek starawberry dan jus oren yang baru aku buat tadi .
"Wow sedapnya bertuah Ori dapat adik aku setiap hari makan sedap sedap ." Perli Aryan.
"Tak masak pun ryan makan kat luar je kadang kadang ..." kata Minori.
"Oit ... jangan bagi taulah !" Marah aku pada Minori.
"Oo...adik abang ni pemalas bila depan suami ye ..." sindir Aryan.
"Suka hatilah suami adik bukan suami abang ." Marah aku.
"Hello sikit abang bukan G....A.....Y okey..lagi satu nak duduk rumah adik seminggu boleh tak ?" Tanya Aryan
"Adik on tapi kena tanya si suami dulu ." Kata Aku .
" ON tapi ada syarat...." kata minori sambil senyum nakal pada Aryan.
"Oi ape senyum senyum ." Marah aku
"Apa syaratnya ?" Tanya Aryan
"Syaratnya senang je......iaitu.....aku.......ci......um.....pipi....adik kau." Kata Minori.
Aryan yang sedak meneguk jus oren tersedak mendengar ayat Minori.
"Baik ciumlah dia lagipun dia isteri kau kan ." Kata Aryan selamba.
Aku menjauhkan diri dari Minori...Dia mengejar aku dengan kepantasannya ..aku menyorok di dalam almari kasut di ...." mana budak ni pergi ." Tiba tiba... aku dipeluk dan dicium dari belakang....."GYAHHH...." Aku menjerit satu rumah..
YOU ARE READING
Mr Playboy And Mrs Tomboy
RomanceKehidupan mesti boleh berubah begitu juga dengan hidup Renna yang di temukan Minori pada umurnya 2 tahun. Awalnya dibenci lama nya jadi jodoh juga.