BAB 17

100 10 2
                                    

Macam biasa setiap hari aku akan ke sekolah namun hari ini tidak lagi kerana abang aryan mahu pulang ke new york kerana ada urusan yang tertentu

Pukul 8.00 pagi macam biasa aku akan masak makanan untuk abang Aryan dan Minori supaya mereka berdua tidak kebulur. Mana taknya adik dan isteri sendiri tak bagi makan tu namanya nak dera abang dan suami dah tu.

Selepas habis makan aku, Minori dan Aryan bertolak ke airport. Sampai ke sana mesti ada sahaja tempat yang mahu ditujui Aryan namun... Sekarang tidak lagi kerana.............. Abang Aryan.. Hanya akan ke kedai keropok  pisang kegemaran nya itu. 

"Woi kau beli kat mana tu. " Tanya Minori sambil menunjuk kan jari ke arah keropok pisang tersebut.

"Kat gerai sana tu kenapa nak ke? " Tanya Aryan.

"Nak! "Kata aku dan Minori serentak

"Kalau nak belilah sendiri hahahahha. "Aryan tergelak besar nasib baik tiada orang yang nampak kami di situ

12.00 tengah harinya Aryan akan menaiki kapal terbang. Aku dan Minori mengucap selamat tinggal kepada abang Aryan. Takut takut tertinggal Aryan mempercepatkan langkah mahu menaiki kapal terbang.  Aku dan Minori tergelak kecil melihat telatah Aryan itu.

DI RUMAH

Aku macam biasa akan mandi dan main game. Minori pula akan mandi dan main permainan I-Pass kegemaran nya itu. Aku pun rasa meluat kat game tu dah lah susah macam mana dia boleh menang dengan mudah.

Aku mahu sangat tanya bagaimana cara nak menang dengan mudah tapi malangnya aku rasa gementar bila mahu tanya soalan itu pada dia. 

Mr Playboy  And Mrs TomboyWhere stories live. Discover now