8.Bölüm

13 3 1
                                    

    Sabah birbirlerine sarılmış bir şekilde uyanan prensesler. Çok heyecanlılardı çünkü bu gün Area'nın Tiran'a sürprizini açıklayacağıdır.
Area saatin daha erken olduğunu fark edince kafasını yastığa gömerek uyumaya devam etmeye çalışıyordu.
Tiran Area'nın yastığa kafasını gömdüğünü görünce yatağa çıkıp zıplamaya başladı. Tiran Area uyansın diye :

-Area!!! Area!!! Sen ne kadar tatlısın!!
Ama hep uyuyorsun!! Sanki uyuyan prensessin!!Hadi kalk tatlı ablam!!
Hadi kalk!! Area!!! Area!!

-YETER!! Tiran bırak biraz uyuyayım. Olmaz mı??

-Olmaz olmaz. Hadi bana süprizmi ver hadi!! Abla lütfen..

-Ahh.. Sana kıyamıyorum tamam kalkıyorum hadi git üstünü değiştir.

   Tiran yataktan inip kapıya doğru gidip tam kapı muhafızlara sesleneceken Area bağırıdı ve Tiran olduğu yerde sıçradı:

-Dur! Yanına muhafızları al sana bir şey olmasını istemem.Tamam mı?

-Tamam. Ama bir daha lütfen bağırma. Korkuyorum gerçekten sesin çok yüksek.

-Tamam bağırmam..

   Ama Tirna hala gitmemişti ve Area 'ya bakıyordu bunu fark eden Area Tiran' a yastık fırlatarak:

-Tiran git. Kalkarsam ve seni yakalarsam kesinlikle seni döverim ya da dövmek yerine sürprizini vermem.

-Tamam gittim gittim. Beş dakikaya buradayım.

-Beş dakika mı?? Çok erken on dakika olsa??

-Beş dakika.. Ben gittim.

   Area uff layarak yatağından kalktı. Aylar sonra en güzel uykusunu uyumuştu Area. Beş dakika geçtikten sonra Tiran kapıya dayanmıştı. Area'ya sesleniyordu:

-Area!! Area!! Neredesin hadi geldim ben!!Hala uyuyormusun yoksa?!?
AREA!! İçeri giriyorum!

   Tiran tam içeriye girecekken Area kırmızı kıyafeti ve siyah pelerini ardındaki kırmızı, altın sarısı, sihay olan kılıcı ile kapıyı açtı. O dakika da Tiran:

-Vay be!! Kraliyet Sözcüsü Prenses Area size şükranlarımı sunarım.

-Hahaha! Gerçekten çok komiksin!

-Area gerçekten çok güzel olmuşsun. Benden daha güzel olmuşsun.

-Teşekkürler Tiran. Sende güzel olmuşsun.

-Ciddimisin? Gerçekten güzel olmuş muyum? Beğendin mi beni?

-Evet gerçekten güzel olmuşsun beğendim.Hadi gidelim yoksa süprizmi hiç göremiyeceksin.

     Area ve Tiran sarayın bahçesine doğru gittiler. Ama sürpriz orada değildi. Tiran sürpriz nerede diğe bakarken etrafına Area yola devam ediyordu. Area ve Tiran Arena'ya geldiler ve eğitmenleri Derek 'i gördüler. Derek onları yanına çağırdı ve Area Tiran' a bakarak tatlı bir gülümsedi. Eğitmen Derek:

-Hoşgeldiniz Prenses Tiran ve Sözcü Area! Bildiğiniz üzere eğitiminiz bitti. Ve eğitimim bittiğinde babanızın size ödülleri vardı bu ödülleri size vermenin zamanı geldi. Gönül isterdi ki bu ödülleri size babanız taktim etsin. Neyse hadi size ödüllerinizi verelim. İlk olarak Prenses Tiran'ın ödülünü verelim. Buyurun Prenses Tiran kılıcınız.Sözcü Area sıra sizde buyurun Beyaz atınız ve Doğum gününüz için biz emirkarlarınızdan size özel bir kılıç.

   Area şaşkın bir şekilde kılıcı kavradı ve savurdu kılıcın hafifliğine ve keskinliğine baktı. Sonra Beyaz atına binerek biraz sürüş yaptı. O sırada Tiran'ı fark etti. Yalnız kalmıştı. Ona doğru hızlı bir şekilde ilerledi. Ve Tiran'a el uzattı.

-Hadi tut! Sende benimle ata bin sana bir şey göstermem lazım sana asıl hediyemi vermedim hadi tut elimi.

-Ne bir hediye daha mı? Area sen bu gün beni öldürmeye mi çalışıyorsun?

-Evet! Bu hoşuma gitmeye başladı eğer elimi tutmaz isen hediyenin olduğu yere kadar koşacaksın. Şimdi elimi tutuyormusun?

-Evet koşmaya niyetim yok! Beni öldürmek için uğraşmayı kes!

-Hahahahaha! Tamam hadi gidelim.

   Area'nın elini tutup ata bindi. Area Tiran'ın ellerini alıp beline dolattırdı.
Area hızlı bir şekilde atı sürmeye başladı. Ve bir kıtlık alana geldiğinde durdu. O sırada Tiran:

-Niye durduk Area? Burası neresi? Ben ilk kez geldim buraya burası çok güzel.

-Çünkü hediyen burada.

-Hediyem burada mı nerede göremiyorum?

-Gel işte hediyen orada!

   Area Tiran'ın yıllar önce çayırlıkta kaçan atını buldu ve ona baktı ve şimdi atı sahibine vermek için onu Tiran'a getirdi:

-Tiran yıllar önce çayırda kaybolan atın Dünya'ya işte burada ona beş yıldır bakıyorum. Benim sana hediyem buydu.

-Area bu.. Bu gerçek mi? Gerçekten Dünya mı bu? Bana hayal gördüğümü söyle.

-Hayır Tiran hayal değil bu gerçek Tiran. Dünya burada ve artık sahibinin yanında.

-Teşekkürler Area.. İyi ki Varsın.. Seni Çok Seviyorum.

-Bende seni çok seviyorum Tiran.

    Tiran koşarak atına sarıldı ve ona bindi. Tiran'ın mutluluğu Area'yı da mutlu ediyordu. Area ve Tiran'ın atları ile yarış yapma kararı aldılar. Saraya kadar kırda yarış yaptılar. Kazana Area olmuştu. Tiran ise şöyle dedi:

-Bir dahaki sefere ben seni yeneceğim!

-Tamam bir daha ki sefere yenmene izin vereceğim.

-Hahaha!!

-Hahahah!!

   Dışarıda gülerken bir muhafız geldi ve gülmelerini böldü. Muhafız selam verip konuşmaya başladı:

-Kraliyet Sözcüsü Area ve Prenses Tiran Kraliçe sizi Adalet odasına bekliyor. Acil gelmeniz gerektiğini söylediler.

-Tamam Muhafız çekilebilirsin Kraliçe ye hemen geleceğimizi bildir.

-Anlaşıldı Efendim.

   Tiran ve Area Sarayın girişine doğru gelirken bir bağırma sesi duydular. Baktıklarında Tiran'ın sevgilisi Jay'in muhafızlar'dan kaçıyordu. Area bunu gördüğünde sinirlendi ve hiddetle kılıcını çekti ve Jay'in boğazına dayadı. Jay bir santim daha ilerleseydi kılıç boğazına girecekti. Area şöyle dedi:

-Bir adamı bile tutamıyormusunuz?
Siz nasıl muhafızlarsınız!! Ve sen Jay beni kızdırmaya devam edersen en sonda seni idam cezası ile cezalandırırım bana babamın yapmadıklarını ve yapmak istemediklerini yaptırma anlıyormusun?!? MUHAFIZLAR!!
Yakalayın ve karanlık zindana atın. Bu sefer başarın zindana atmayı! Anlaşıldımı??

-Anlaşıldı efendim!!

   Tiran Area'yı bu sefer engel olmadı aksine Area'ya destek çıktı. Çünkü Jay'in bu yaptığı bu şey saray kanununa göre İdam cezasıdır. O yüzden kız kardeşine hak verdi.

-Area hadi annem bizi bekliyor. Gitmemiz lazım.

-Tamam hadi gidelim.

   Area kılıcını Jay'in boynundan çekerek sırtına koydu. Keskin bir bakışla Jay'e bakıp Tiran'ın peşinden gidiyordu Area. Ama Area bu olaya çok kızmıştı ve babası gibi ceza vermek istemiyordu..



Adaletin DireğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin