Günlük 3
"Babam yoktu yıllardır bu sarayın tadı tuzu kalmamıştı. Annem sarayın işleriyle uğraşmaya devam ediyordu ama hiç bizimle ilgilenmiyordu.
Eski günlerimi özlüyorum. Aurora benim çocukluktan beri yanımda o yüzden ona güvenim sonsuz. Aurora Mil Krallığının Prensesi, onunla bilgelikte karşılaşmış ve tanışmıştık o zamandan bu zamana yaklaşık 12 sene geçmişti. Kendisi Mil Krallığında Gemi Ticareti yapmak ile görevli. Sadece ve en merak ettiğim bir şey var oda Tiran neden Aurora 'Yİ sevmiyor? Neyse sırdaşım bunu kimseye söylemek yok tamam mı?
İyi geceler. "Area her gün geç saatlere kadar sarayda sorumlu olduğu görevlerle uğraşıyor ve kendine hiç zaman ayırmıyordu. Annesi bu durumu fark etmesine rağmen hiç bir şey yapamıyordu. Çünkü babasından sonra krallıkta işler birikti, bir aydır çok yoğunlar ama bu Tiran'ın hiç umursamıyor. Tiran her zaman ki gibi Sevgilisi ile birlikte bir yerlere gidip bir kaç gün hiç gelmiyordu. Bu herkesin sinirini bozuyordu. Ama Area artık buna son verecek hamleyi yapmak için Tiran'ın odasına doğru gitti. Area hiddetle kapıyı açıp içeriye girdi. Tiran şaşkın bir şekilde Area'ya bakıyordu. Area'nın gözlerinden ateş fışkırıyordu.Area Tiran'a şöyle dedi:
-Tiran! Bana bir açıklama mecbursun! Ve bu açıklamayı hemen istiyorum! O yüzden sorularımdan kaçmaya çalışma!
Tiran hala anlamsız gözlerle Area'ya bakıyordu. Tiran :
-Area neyin var? İyimisin? Seni anla..
Kızgın Prenses sözünü kesmişti Tiran'ın.
-Sen nasıl bu kadar umursamaz olursun!Ben ve annem krallık için herşeyi yapalım sen git sevgilin ile dışarıda eğlen bu kadarda fazla! Artık sana dayanamıyorum bu yüzden sana ceza vermek zorunda kalacağım!
Artık saraydan dışarıya çıkman yasak!Tiran korkmuş gözlerle bakıyordu. Bu tepkiyi Area'dan ilk kez görmüştü. Tiran Area'ya dolu gözlerle bakarak :
-Özür dilerim Area. Ben böyle olsun istemezdim. Bu sorunu çözmek için ne yapa..
Area gine sözünü kesmişti Tiran'ın.
-Senden yardım talep ettim bir çok kez ama sen hep sevgilini tercih ettin! Bu cezayı hak ettin! Ve şimdi hemen adalet odasında ol! Bu bir emirdir!
Area ilk kez kardeşine bu konu üzerine emir vermişti bu Tiran'ı çok üzmüştü. Area odan tam çıkarken bir şey fark etti. Tiran 'ın odasında Kıyafetleri değiştirmek için olan paravanın arkasında birini gördü ve hemen oraya doğru koşmaya başladı.
Ve o sinir ve hınçla paravan yere fırlatarak kırdı. Arkasından Tiran' ın sevgilisi Jay çıktı. Area o sinirle :- MUHAFIZLAR!! BURAYA GELİN DERHAL!!
Area 'nın bağırmasına hemen bütün muhafızlar gelmişti. Gelen muhafızlar ilk kez Area' Yİ bu kadar sinirli ve hızlı nefes alıp verdiğini gördüler. Area muhafızlara o sinirli ve korkunç bakışlarıyla muhafızlara baktı ve bütün muhafızlar iki adım geriye çekildi. İlk kez bütün muhafızlar Area'dan çok korkmuştu.Area muhafızlara :
-Derhal bu çocuğu zindana atın!
Ve ben emir verene kadar çıkarmayın! Anlaşıldımı??Muhafızlar hep bir ağızdan:
-Anlaşıldı Efendim!
Jay hemen etrafa bakıp kaçmanın yollarını arıyordu. Ama kaçamamıştı çünkü yaklaşık 30 asker vardı.
Tiran Area'nın ayaklarına kapanarak yalvarmaya başlamıştı.-Area lütfen yapma Area lütfen yapma! Yalvarırım yapma! Ben gerçekten çok özür dilerim gerçekten gerçekten! AREA!!
Ama Area Tiran'ı dinlememişti bile ayağını çekerek gitti. Bunun üzerine Tiran şiddetli bir şekilde bağırarak ağlamaya başladı. Ama Area gine Tiran'ı umursamadı ve adalet odasına doğru yola koyuldu.
Area adalet odasına geldiğinde tekrar masasının başına geçti ve çalışmalar devam etti. O sırad içeri annesi geldi.
Annesi Area'nın çalıştığı masanın önünde durdu ve şöyle dedi:-Area kardeşine yaptığın şeyde seni haklı buluyorum ama Jay niye zindana attırdın?
-Saraya izinsiz girmek suçtur anne! O saraya hep camdan, kraliyet balkonundan giriyordu ve bunu bilmeme rağmen babama söylemedim ama bu büyük bir suç. O yüzden bu cezayı çoktan hak etmişti. Babama ben çok eskiden bu konuyu sormuştum bana şu cevabı vermişti:
"Eğer öyle bir şey yapacak olan bir kişi benim gözümde kesinlikle idam edilmelidir."Babanım bu sözünden beri ben hiç bir şey yapmadım ama artık yetti. Hem Tiran hem de Jay artık ciddileşmeli bu kadar çocukluk yeter.-Anladım. Sana hak veriyorum Area ama lütfen kendine iyi bak. Eskiden hastalandığın gibi hastalanmanı istemiyorum. O yüzden sakın ama sakın bir daha asla çok fazla sinirlenmemeye çalış. Tamam mı Bitanem?
-Tamam anne. Kendime dikkat edeceğim.
Annesi Area'yı anlından öperek salonda kendi çalışma masasına geçerek dosyaları istedi ve incelemeye başladı.
Gökyüzü Krallığında hava kararmış ve etraf sesizleşmişti. Sarayda ise işler çok gürültülü bir şekilde devam ediyordu. Area yatağında yatarken gürültüden rahatsız olup gözlerini açtı ve açtığı anda kapıda duran birini gördü. O anda kılıcın sarıldı ve savunma aldı. Kapının yanındaki kişinin yüzünü görmek için ışığı açtığı anda kardeşi Tiran'ı gördü.Ve şöyle dedi:
-Tiran!! Beni korkuttun.Niye geldin buraya?
Tiran korkak bir sesle :
-Ben seninle eski günlerdeki gibi uyumak istiyorum Abla!
Tiran 12 yılından sonra ilk kez Area'ya abla demişti. Area ona gülümseyerek ona:
-Hadi gel! Sana kızdığım için özür dilerim işler yüzünden sana ters davrandım. Bu arada benden korkma ben senin ablanım seni incitecek bir şey yapıyorsam bile bu senin iyiliğin içindir. Bunu biliyorsun değil mi?
-Evet biliyorum Abla. Bana ilk kez bu kadar fazla sinirlendin seni hiç bu kadar fazla görmedim o yüzden korktum.
-Korkma benden.. Hadi gel uyuyalım yarın yeni bir gün. Çünkü sana bir sürprizim var!
-Bana sürprizin mi var?? Ne?? Lütfen söyle.
-Tamam söyliyeceğim... Hayır söylemeyeceğim!!Hahaha!!
-Abla hadi söyle ya!! Lütfen!!
-Yarını sabret hadi uyuyalım gerçekten çok yorgunum üç gündür hiç uyumadım o yüzden hadi uyuyalım.
-Tamam Abla.. İyi Geceler.. Seni çok seviyorum.. Tatlı rüyalar.
-Bende seni çok seviyorum Tiran.. İyi Geceler.. Tatlı rüyalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adaletin Direği
AdventureHayat... Basit bir kelime ne kadar farklı olabilir ki?İnsandan insana telaffuzu bile neden farklıdır? Kimi bu kelimeyi söylerken bir tebessüm eder mutluymuş gibi, kimileri de ifadesiz bir şekilde söyler sanki anlamı kalmamış gibi. İnsanız bir yerde...