Sabah Uyandığımda Tahir Yanımdaydı Doğrulup Onu İzlemeye Başladım Ona Bakınca Yüzümde İster İstemez Bir Gülümseme Oluşuyordu. Tahir'i İzlemeye Devam Ederken Murat Odaya Pat Diye Daldı Kafamı Şaşkınca Kapıya Çevirdim.Mu: "Uuu İkizum Koş Nefes Abimi İzliy"
F: "Oo Hayurlu Başarular"
N: "Ya Kesin Sesinizi!"
T: "Duydum Nefes"
N: "Duy Zaten Tahir Herşeyi Duy Sen!"
Yatağın Üzerinden Emekleyerek Aşağı İnecekken Tahir Belimden KavradıT: "Günaydın Yok Mu Nefes"
N: "Hı?"
F: "Ohoo Kafa Uçtu Abi"
Mu: "İkizum Çıkalım Yoksa Kötü Şeyler Olacak Daha Fazla İzlemek İstemiyorum"
F: "Haklisun İkizum"
A: "Yangazlar Siz Niye Dikildiniz Kapının Önüne Nefesi Uyandu- Uuuu Siz Napaysınız Orda"
T: "Yatıyoruz Yenge"
N: "Şey, Asiye Abla Yanlış Anlama Ben İniyordum Tahir Çekince Birden Öyle Düşmüş Oldum"
Mu: "He Abim Çekti Nefes'i Üstüne Düştü"
F: "Sonra Akıl Uçtii"
A: "Siz Devam Edin Yokuz Biz"
Asiye Ablayla Yangazlar Odadan Çıkıp Kapıyı Kapattılar Kafamı Tahir'e Çevirdiğimde Sırıtarak Bana Bakıyordu.T: "Nefes Artık Kalksan Mı Üstümden"
N: "Tahir Napıyorsun Sen!"
T: "İyi Nefes Sen?"
N: "Tahir!"
T: "Tamam Da Tamam"
N: "Bırak Kalkıcam"
T: "Böyle İyiydi Aslında"
N: "Tahir Bırak Diyorum"
T: "Tamam Bıraktım. Nefes Bu Arada Ben Sana Bir Şey Söylemek İstiyorum Yanlış Anlamazsan"
N: "Söyle Tahir?"
T: "Şu Gördüğün Kabuslar, Hayaller.. Yani Diyorum Ki Acaba Bugün Bi Psikoloğamı Gitsek?"
N: "Tahir Ben İyiyim"
T: "Nefes Değilsin İşte Sende Yaralısın"
N: "Tahir Yaralı Değilim Ben İyiyim"
T: "Bana Yaran Yokmuş Gibi Yapma Sevdiğim Bugün Bi Gidelim?"
N: "Peki Gidelim Tahir"
T: "Hadi Ben Çıkıyorum Sende Üstünü Giyinip Gel"
N: "Tamam"
Zorlukla Gülümsedim Tahir Kapıyı Kapattığı An Gözümden Bir Damla Yaş Düştü Doğruydu Yaralıydım Kabus Görüyordum Ve Bu Uyanıkken Bile Olmuştu Düşüncelerimden Sıyrılıp Giyindim.B: "Biz Okulu Çok Boşladık Farkındamısınız Bugün Okula Gidelim"
Z: "Bencede Gidelim"
T: "Biz Nefesle Psikoloğa Gideceğiz Siz Gidin Biz Sonra Geliriz"
M: "Tamam. Asiyem Hadi Hazırsan Çıkalım Ağaç Olduk"
A: "Geldim Mustafam Geldim Hayde"
Herkes Okula Biz Hastaneye Geldik İçimi Kötü Bir His Doldurdu Boğuluyordum Gözümün Önünde Yine Bir Şeyler Canlandı Tahirin Sarsmasıyla Kendime Geldim.T: "Nefes İyimisin?"
N: "İyiyim Hadi Gidelim"
Doktorun Odasının Önüne Gelince İçeriden Bir Hasta Çıktı Tahir Kapıyı Tıklayıp İçeri Girdi Bende Peşinden Girdim Koltuklara Oturduk.D: "Holgeldiniz"
T: "Nefes Sürekli Hayal Ve Kabus Görüyor Neden?"
D: "Nefes Hanım Anlatırmısınız?"
N: "Ben Geçmişte Yaşadığım Olayları Görüyorum Bazen Uyurken Bazen De Uyanıkken"
D: "Ne Zamandan Beri Var Bu?"
N: "Yaklaşık 1 Hafta Olmuştur"
D: "Anladım. Herhangi Bir Bağımlılık Veya Madde Kullanımı?"
N: "Hayır Kullanmıyorum"
D: "Tamam Bir Kan Alalım Sizden Ona Göre Daha Net Bir Şey Söylerim"
N: "Teşekkür Ederim"
D: "Ne Demek Görevim İyi Günler"
N: "Sizede"
Odadan Çıkıp Yürümeye Başladık Tahir Kolumdan Tutup Durdurdu.T: "Nefes İyimisin?"
N: "İyiyim Tahir Okula Gecikiyoruz Hadi"
Arabaya Binip Okulun Önüne Geldik.T: "Nefes Benim Bir İşim Var Sen İn Ben Gelicem"
N: "Nereye Tahir?"
T: "İşim Var Nefes Gelicem"
N: "Peki"
Arabadan İnip Okula Girdim Arkamı Döndüğümde Tahir Hızla Arabayı Sürüp Gitti Sınıfa Doğru Yürümeye Başladım Hiç Giresim Yoktu Ama Mecburdum Sınıfa Girdiğimde Bizimkilerin Gözü Üstümdeydi Hemen Yerime Geçtim.A: "Tahir Nerede?"
N: "Bilmiyorum"
M: "Seninle Değilmiydi Bu Deli?"
N: "Benimleydi Sonra Gitti"
Kafamı Yangazlara Çevirdiğimde Fısıldaşıyorlardı Benim Onlara Baktığımı Görünce Sustular Tahirin Neler Çevirdiğini Bildiklerine Adım Kadar Emindim. Dersten Sonra Herkes Dışarı Çıktı Yangazların Çıkmasına İzin Vermedim.N: "Fatih, Murat Bana Oyun Oynamayın Sakın Tahir Nerede!"
F: "Nereden Bilelim Biz Nefes?"
Mu: "İkizum Haklı Bilmiyoruz"
N: "Ben Anlatırken Fısıldaşıyordunuz Sonra Sustunuz Hemen!"
Mu: "Abimle İlgili Değildi O Nefes Berrağa Sürpriz Yapacak Fatih Sende Arkadaşısın Söylersin"
F: "Aynen Nefes Söyleme Olur Mu Sakın?"
N: "Söylemem De Bunu Benden Niye Saklıyorsunuz Ben İyi Sır Saklarım"
F: "Sağol"
Yangazlar Kapıdan Çıktı Sınıfta Tek Kalınca Kulaklığımı Taktım Ve Kafamı Sıraya Koydum.
-Yangazlardan-
Mu: "Allahtan Bir Şey Anlamadı Yoksa Mustafa Abimin Kulağına Giderse Hepimizi Mahveder"
F: "İyi İdare Ettik"
T: "Yangazlar Napıyorsunuz Kapının Önünde?"
Mu: "Abi Nefes Bizi Sorguya Çekti Bizde Bir Şeyler Uydurup Sınıftan Çıktık"
T: "Kimse Öğrenmeyecek!"
F: "Tamam Abi Nolmuş?"
T: "Gece Hazır Olun!"
Mu,F: "Tamam Abi"
-Nefesten-
Birinin Hızla Kulaklığımı Çekmesiyle Gözlerimi Açıp Yanımdakine Baktım Tahir Kocaman Gülümsemeyle Karşımda Duruyordu.T: "Naber?"
N: "İyiyim, Senden Naber?"
T: "Seni Gördüm Daha İyi Oldum" Deyip Bana Doğru Eğildi Tam Öpecekti Ki Geri Çekildim.N: "Tahir! Sınıftayız!" Dedim Uyarırcasına.
T: "Ee Ne Olmuş!? Nerde Olursak Olalım!"
N: "Saçmalama Tahir!"
Tahir Öfkeyle Elini Sıktı Hızla Yanımdan Kalkıp Kapıyı Açıp Çıktı. O Sırada Bizimkiler Yanıma Geldi.A: "Noldu Neye Sinirlendi?"
Z: "Yine Mi Kavga Ettiniz?"
B: "Ya Söylesene"
Mu: "Nefes Noldu Abime?"
N: "Ya Bir Sakin Olun Bilmiyorum Noldu Birden Gitti Öyle"
F: "Biri Mi Aradı Yoksa!"
N: "Hayır Kimse Aramadı Noluyor Ya?"
F: "Yok Bir Şey Murat Yürü Gidiyoruz"
M: "Nereye Lan Yangazlar Size Diyorum!"
Yangazlar Arkalarına Bile Bakmadan Hızla Gittiler.A: "Ee Hadi Bizde Gidelim?"
Z: "Bencede"
Herkes Onaylayınca Bizde Yayla Evine Gittik Yangazlar Ve Tahir Ellerinde Çantayla Kapıdan Çıktı. Tahir Suratıma Bile Bakmadan Arabaya Yürüdü Çantayı Bagaja Attı.T: "Yangazlar Hayde!"
Mu: "Geldik Abi"
N: "Nereye?"
F: "İşimiz Var Yürü Murat"
Yangazlar Ve Tahir Arabalara Binip Hızla Gittiler.M: "Nolmuş Lan Bunlara Abisi Hıyarlar Hesabını Sorarım!"
A: "Mustafam Sakin Ol Hadi İçeri Geçelim Bizde Gelirler Onlar Zaten İşleri Vardır"
Hepimiz İçeri Geçtik Ama Hepimizin İçinde Kuşku Vardı Bakışlarımızdan Belliydi.
-Yazardan-
Tahir Ve Yangazlar Issız Bir Yerde Durdu Bagajı Açıp Çantayı Çıkardılar Çantanın Fermuarını Açınca İçindeki Silahlardan Alıp Bellerine Yerleştirdiler Evin Kapısından Yavaşça Girip İçeriye Sızdılar. Fatih Arkadan Dolanıp Korumayı Bayılttıktan Sonra Tahir Ve Murata İşaret Etti Yavaşça Kapıyı Açıp İçeri Girdiler Yukardan Sesler Gelince Merdivenlerden Çıkıp Odalara Baktılar O Sırada En Dipteki Odadan Adam Çıktı Tahir Odaya Doğru Yavaşca Yürürken Fatih Ve Murat Korumaları Bayıltıyordu. Tahir Elinde Silahla Odaya Girdi Odada Kimse Yoktu Tahir İlerledi Yatağın Kenarında Birinin Kolunu Gördü Tam Oraya Doğru Yavaşça İlerliyordu Ki Arkadasından Biri Gelip Kafasına Silah Dayadı."Hoşgeldin Kaleli"
VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN ❤️
SİZİ SEVİYORUM🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLAR ARASINDA/NEFTAH {TAMAMLANDI}
Teen Fiction"AŞK İMKANSIZ OLAN BİR ÇOK ŞEYİ MÜMKÜN KILAR"