Bölüm 18/MUTLU SON

801 26 4
                                    

Bu Kadar Beklettiğim İçin Özür Dilerim Gerçekten. İyi Okumalar❤️

Doğum Yapmama Çok Az Kaldı. Cinsiyetini Henüz Bilmiyoruz. Herkes Çok Israr Etti Ama Ben Sürpriz Olması İçin Öğrenmek İstemedim. Stresli Günleri Atlattık. İlayda Ve Mert Birbirlerine Açıldılar. Asiye Abla Hamile. O Benim Aksime Cinsetini Öğrenmek İstedi. Oğulları Olacak. Mustafa Abi, Asiye Ablamın Üstüne Titriyor. Tahir De Benim. Ne İstersem Alıyor. Aşermelerim Yüzünden Tahir'i Sürekli Uykusuz Bırakırdım. Fatih, Berrağa Evlenme Teklif Etti. Zeyneple Murat Artık Kavga Etmiyor. Tamam Zeynep Kıskançlık Yapıyor Ama Aşkları Hep Galip Geliyor. Tahir Her Gün Bebeğimizle Konuşuyor. Geceleri Karnıma Sarılıyor. Baba Olmak Ona Çok Yakışacak.
°
°
°
°
°
Bahçede Oturmuş Sohbet Ediyorduk. Asiye Abla Bulduğu Her Şeyi Yiyordu. Berrak Gelinlik Seçme Derdinde, Murat Gizlice Zeynep'e Edeceği Evlenme Teklifini Planlıyordu. Tahir Ellerimizi Kenetlemiş Kafasını Karnıma Koyup Ara Sıra Öpücükler Konduruyordu. Diğer Elimle Saçlarını Okşayıp Bebeğimizi Sevişini İzliyordum. Karnıma Aniden Giren Sancıyla Bir Çığlık Atıp Karnımı Tuttum. Tahir Hemen Kafasını Kaldırıp Telaşla Yüzüme Baktı. Herkes Telaşlı Halde Başıma Toplandı.

T: "Nefes! Noluyor!"
N: "Aaa! Tahir! Bebeğim!"
Z: "Nefes Sakin Ol. Bebek Geliyor!"
T: "Ne!"
N: "Aaaa! Tahir! Araba!"
T: "Araba Mı!"
N: "Tahir Kendine Gel!"
Mur: "Abi Arabayı Getir Diyor!"
N: "Tahir! Telaşı Bir Kenara Bırak! Aaaa! Doğuruyorum Gerizekalı!"
T: "Tamam Sakin Ol Nefesim"
N: "Ben Sakinim Gerizekalı! Aaaa!"
F: "Abi Git Yukardan Çantayı Getir Sen Arabayı Ben Hazır Ederim. İnşallah Onu Da Becerirsin!"
T: "Tamam Hemen Geliyorum!"
Çığlık Çığlığa Hızlı Olmaları İçin Bağırıyordum. Tahir Sonunda Elinde Çantayla Gelip Beni Kaldırıp Arabaya Götürdü.
°
°
°
°
°
Hep Beraber Hastaneye Geldiklerinde Murat Hemen Bir Tekerlekli Sandalye Kapıp Nefes'in Oturmasını Sağladı.

T: "Doktor! Karım Doğuruyor!"
F: "Abi Tamam Aldılar İçeri Nefes Yengemi Gel Artık!"
T: "Kafayı Yiyeceğim!"
A: "Yedin Bile Paşam Sakin Ol"
T: "Yenge Bebeğe Bir Şey Olursa? Ya Nefesime Bir Şey Olursa? İkisi Olmadan Nasıl Yaşarım!"
A: "Sakin Ol Tahir. İkisi De Sağ Salim Çıkacak Oradan"
T: "Amin Yenge Amin"
Asiye, Tahir'e Sarılıp Sakinleşmesini Sağladı. Herkes Kapının Önünde Dururken Nefes'in Çığlıkları Kesildi. Tahir Korkuyla Ayağı Kalktı.

T: "Çığlıklar Kesildi! Bir Şey Oldu! Nefes!"
M: "Koçum Sakin Ol Çıkacak!"
T: "Abi! Ses Kesildi!"
B: "Ya Bir Durun! Doğum Yaptı Belki!"
A: "Oy Patladım Burada!"
Kapı Açılınca Herkes Doktorun Yanına Koştu.

T: "Karım, Çocuğum İyi Mi!"
D: "Sakin Olun Lütfen. Karınız Gayet Sağlıklı."
T: "Bebek!"
D: "Güzeller Güzeli Bir Kızınız Oldu"
A: "Oh Şükürler Olsun"
T: "Görebilir Miyim Onları?"
D: "Tabi Görebilirsiniz"
Tahir Hızla İçeri Girdi. Nefes Kucağında Kızlarını Seviyordu. Nefes Kafasını Kaldırıp Tahir'i Gördü Gözleri Dolmuştu. Tahir'in De Ondan Bir Farkı Yoktu. Gözleri Dolmuş Bir Şekilde Onları İzliyordu. Yavaş Adımlarla Yanlarına Yaklaşıp Kızına Baktı. Kafasını Okşayıp, Kokusunu Çekti İçine. Usulca Bir Öpücük Kondurup Nefes'e Döndü. Saçlarını Okşayıp, Kokladı.

T: "Allah'ıma Şükürler Olsun"
N: "Tahir Çok Güzel Değil Mi?"
T: "Çok Güzel Nefesim. Aynı Annesi"
N: "Seni Seviyorum"
T: "Bende Seni, Sizi Seviyorum"
°
°
°
°
°
Nefes Odaya Alındığında Herkes Odaya Hücum Etmişti. Bebeğin Gelmesini Sabırsızlıkla Bekliyorlardı. Tahir, Nefes'in Saçlarını Okşayıp Ara Sıra Öpücükler Konduruyordu. Odanın Kapısı Açıldığında Hemşire Bebekle Odaya Girdi. Tahir Ayaklanıp Kızının Yanına Gitti. Kızını Kucağına Alıp Kokusunu İçine Çekti. Uzun Uzun Baktı Kızına.

A: "Vallaha Bayılacağım. Getir De Biz De Görelim Prensesimizi!"
Tahir Gülerek Nefes'in Yanına Oturdu. Nefes Kızının Kokusunu Ciğerlerine Doldurup Usulca Bir Öpücük Kondurdu Başına. Herkes Bebeği İzliyordu Gülümseyerek.

Mur: "Aynı Bana Benziyor Maşallah"
T: "Allah Korusun Lan!"
F: "Tövbe De İkizim"
N: "Aaa Ayıp Ama!"
Mur: "Yürü Be Yenge!"
T: "Kızıma Da Yavşama Da!"
N: "Yok Artık Tahir!"
Z: "Yavşarsa Senden Önce Ben Dalarım Merak Etme"
Mur: "Ya Sevgilim. Sen Beni Savunsana Azıcık!"
Z: "Allah Allah!"
T: "Helal Yürü Be Zeynep!"
A: "Aa! Ne Çok Konuştunuz Ya Siz! İsmini Ne Koyacaksınız?"
T: "Nefesim?"
N: "Tahir'in Aklında Bir İsim Yoksa, Nehir Koymak İstiyordum Aslında?"
T: "Nehir. Çok Güzel İsim Nefesim."
Tahir Eğilip Kızını Öptü.
T: "Nehirim. Güzel Kokulu Kızım"
Nefes Gözleri Dolu Dolu İzliyordu Sevdiğim Adam Ve Kızını. Tahir, Nefes'e Eğilip Gözlerinden Öptü.
°
°
°
°
°
5 Sene Sonra
Aradan Seneler Geçti. Nehir Büyüdü. Yürümeye, Konuşmaya Başladı. Asiye Ve Mustafa'nın Oğulları Oldu. Kızlar Evlendi. Herkes Mutlu Bir Hayat Sürüyor. Asiye Ve Mustafa'nın Oğullarının Adı Cenk Oldu. Nehir Ve Cenk Birlikte Büyüdü. Birbirleriyle Sürekli Didişirlerdi Ama Birbirlerini Çok Severlerdi. Tahir Çok İyi Bir Baba, Nefes Çok İyi Bir Anne Oldu. Kızlarına Nadir Bir Çiçek Gibi Baktılar. Birbirlerine Olan Sevgilerinden, Aşklarından Hiç Bir Şey Eksilmedi. Gün Geçtikçe Katlanarak Artıyordu Sevgileri. Nefes'in Korkuları Bitmişti. Kabusları Dinmişti. Tahir'in Göğsüne Sığmıştı. Tahir Ona Şifa Olmuştu. Her Şeye Rağmen Birbirlerine Destek Oldular.
(C:Cenk Neh:Nehir)

Neh: "Baba!"
T: "Efendim Babacım?"
Neh: "Cenk Sinirimi Bozuyor!"
C: "Amca Senin Bu Kıvırcık Kızın Beni Deli Ediyor!"
N: "Annecim Noldu?"
Neh: "Anne Oyun Oynuyoruz Ama Cenk Yenilmeyi Kabul Edemiyor! Mızıkçılık Yapıyor!"
C: "Hiçte Bile!"
Neh: "Mızıkçı!"
C: "Kıvırcık!"
T: "Ulan Hergele Düzgün Davran Kızıma"
C: "Amca Senin Bu Kızın Gıcık!"
Neh: "Sensin Be Gıcık!"
Nehir Yerde Ki Dibince Su Kalmış Bardağı Alıp Cenk'in Üstüne Döktü.
N: "Hiii! Annecim Ne Yapıyorsun!?"
Tahir Gülerek İzliyordu Olanları. Nefes Sinirle Ona Dönüp Dirseğini Karnına Geçirdi.

T: "Napıyorsun Kızım!"
N: "Ne Gülüyorsun Tahir!"
T: "Gülmek Yasak Mı?"
N: "Ya Komik Bir Şey Mi Var Gerizekalı!"
T: "Hop Yavaş Gel Kızım"
N: "Ben Sana Bir Gelirim O Zaman Görürsün Tahir!"
O Sırada Nehir Kaçıyor, Cenk İse Onu Yakalamaya Çalışıyordu. En Sonunda Nehir Yorulup Durunca Cenk Hemen Yanında Bitti.

Neh: "Cenk Bak Tamam Özür Dilerim"
C: "Sorun Değil"
Neh: "Niye Sabahtan Beri Peşimdesin O Zaman!"
C: "Hoşuma Gidiyor"
Nehir Gülmeye Başlayınca Cenk'te Aynı Şekilde Karşılık Verdi. Ardından Birbirlerine Sarılıp Yürümeye Başladılar.

A: "Maşallah, Çok Güzeller"
T: "Kardeşlikleri Hiç Bozulmasın"
N: "İnşallah"
Tahir, Nefes'i Kolları Arasına Alıp Saçlarını Okşadı. Bir Süre Sonra Ayrılıp Kafasını Boynuna Gömüp Derin Derin Nefesler Aldı. Boynuna Bir Öpücük Kondurduktan Sonra Geri Çekilip Kafasını Göğsüne Yasladı.
°
°
°
°
°
°
-Nefesten-
Tahir Hayatıma Girmeden Önce Ne Kadar Renksiz Bir Hayatım Varmış. Şimdi Daha İyi Anlıyorum. İyi Ki Hayatıma Girmiş. İyi Ki Hayatım Olmuş Diyorum. Hiç Bir Şeyin Bizi Ayırmaya Gücü Yetmedi. Sevgimiz O Kadar Ağır Bastı Ki. Birbirimize Kenetlenmemizi Sağladı. Her Seferinde İçimizde Ki Aşk'ın Daha Fazlasıyla Bağlandık Birbirimize. Yaşadığım Hiç Bir Şeyden Pişman Değilim. Evlendik, Kızımız Oldu, Umudumuz. Tahir Çok İyi Baba Oldu. O Kadar Güzeller Ki, Tablo Gibiler Saatlerce İzliyorum Baba-Kız İlişkilerini. Nehir'in Ve Benim Mutluluğum İçin Her Şeyin En İyisini Yaptı. Bizim İçin Çabaladı. İyi Ki Varsın Tahir.
°
°
°
°
°
Nefes, Tahir Birbirine Yol Oldu. Eş Oldu. Sevdaları İçin Mücadele Ettiler Ve Bugünlere Kadar Geldiler. Mutluluklarını Bozacak Hiç Bir Şey Yoktu. Hiç Bir Şey Engel Olamazdı. Nehir, Cenk Çok İyi Kardeş Olmuştu. Ne Aşk'a Ne Mutluluğa Hiç Bir Şey Engel Olamadı, Olamaz. Ne Demiştik "Aşk İmkansız Olan Her Şeyi Mümkün Kılar" İmkansız Olan Hiç Bir Şey Yoktur. Çabalarsanız Her Şeyin Üstesinden Gelirsiniz. Mutlu Olun.

Okuduğunuz İçin Teşekkürler. Sizi Seviyorum❤️ Hep Mutlu Olmanız Dileğiyle🙏

YILDIZLAR ARASINDA/NEFTAH {TAMAMLANDI} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin