Müzik sesleri dışarıya kadar gidiyordu. Çılgınca dans edip şarkıya eşlik ediyorlardı. Salonda yaklaşık 20,30 kişi vardı. Rojin bu partiyi hazırladıgı için çok mutluydu. Konuşma yapmak için salonun başına dogru yürüdü.müzigi kesti ve; Arkadaşlar egleniyormuyuz!
dedi. herkesten tek ses halinde evet cevabı geldi. konuşmaya devam etti. Burada toplanmak.... dedi ve birden kapı çaldı. Herkes kimin geldigini merakla izliyordu. Önden uzun boylu iri biri yürürken arkasından 7,8 kişi yürüyordu. Önden yürüyen adamın yüzü görünmüyordu. Hepsi siyah renginde siyah takım elbise giymişlerdi. Her adım atıklarında salona cesaret, korku ve güven hissetiriyorlardı. Öndeki adam kendinden emin adımlarla salonun başına geçti ve konuştu;
kusura bakmayın,partinizi bölmek istemezdim. Benim adım Ruther ford. Ben bir iş adamıyım. Buraya düzenledigim bir yarışmayı anlatmak için geldim. Yarışma şöyle, sizleri odalara 15 kişi kalacak şekilde dagıtacagız. Büyük bir odanın içinde 20 oda oldugundan, bir çok kişi bu yarışmaya katılabilir. Yarışmayı kazanmak istiyorsanız kurallara uymak zorundasınız. O yarışmayı anlatırken rojin heycanla dinliyordu. Salondakilerde tatları kaçmışcasına garip bakışlarla adamı izliyorlardı. Adam konuşmaya devam etti. Kalacagınız odalardan dışarı çıkmayacak, bizim verdigimiz yiyecek ve içeceklerden başka birşey tüketmeyeceksiniz. O odalarda 1 ay boyunca kalmayı başaranlara 5 milyon degerinde para ödülü vercegiz. Eger o evden ayrılmak isterseniz, sizler orada tutmaz gitmenize izin verecegiz. Yarın sabah buraya tekrar gelip sizleri o eve bırakacagız.Dedikten sonra işlerini bittirmiş bir şekilde hızlı adımlarla ordan uzaklaştılar. Rojin bu yarışmaya katılmak istiyordu. Eger 1 ay boyunca orada kalabilirse 5 milyonun sahibi olabilirdi. Hem yarışma onu hiç zorlamazdı yapması gereken sadece başka bir evde arkadaşlarıyla 1 ay geçirmek olacaktı bu eglenceli bile olabilirdi. Hayallerini gerçekleştirmek için o para hiç de fena olmazdı. Bir süre düşüncelerine dalmışken, salondakiler suskun ve şaşkın bir şekilde oradan ayrıdılar. Rojin arkadaşlarnı durdurarak ne düşündüklerini sordu ama olaya olumsuz bakıyorlardı. Onlara evde kalmalarını söyledi. çünkü onları yarışmaya katılmak için ikna etmeliydi.
Herkese merhaba. Umarım ilk bölümü okudugunuzda diger bölümlerde olacak maceraları hisetirebilmişimdir. Okurken anı yaşamaya çalışın. Böylesi kesinlikle vaktinizin daha eglenceli gittmesini saglayacaktır. Herkese iyi okumalar.
Lütfen Oylamayı unutmayınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tutsak ev
Mystery / ThrillerBir iş adamının hazırladıgı yarışmaya katılmak üzere bir arkadaş gurubu yarışma evine giderler. fakat istenilen şey bekledikleri gibi çıkmaz ,bunun üzerine onları korku dolu günler beklemektedir