Sally , eglencesine düşkün parti kızıdır. Barlardan barlara gider, gece gündüz demeden dans eder, astolist olarak şarkı söylerdi. Sally cesur birazda çılgın bir insandır. İnce ve kısa boyludur. Kendine çok bakmaz ama püskülü, açık renk kıyafetler giymeyi çok sever. Onunla bir barda tanışmıştık. Çok sıcak kanlı biri oldugundan ,benimle samimi bir şekilde konuşmaktan hiç çekinmemişti. Tanışır tanışmaz bana birilerini işaret edip, seni onunla tanıştırmamı istermisin yakışıklı çocuk deyip dururdu. Ben böyle şeylerle ilgilenmiyorum dedigimde, sende içi kurumuş insanlardansın deyip, bak bu benim sevgilim, aslında tanışalı 1 hafta oldu. Çocuktan çok sıkıldım ve ondan ayrılmayı düşünüyorum demişti. bak burdaki fena degil onunlamı çıksam deyip, söylediklerini tek tek yapıyordu. Çocuktan ayrılıp diğer çocuga dogru yürüyordu. Tam o sırada çocugun sevgilisi gelip sally'e tuaf tuaf bakınca elindeki içeceklerle bana dogru gelip, yanakları kızarmış bir şekilde, az daha bir pot kırıyordum "içmezmisin" demişti. O günden sonra da çok iyi arkadaş olmuştuk. Yarışmayla ilgili fikrine gelirsek ,o evi sıkıcı bulabilirdi ama arkadaşlık duygusuyla benim kararımı asla red etmezdi.
Jack, yakışıklı ve havalı bir çocuk onun yanındayken çok heycanlanıyorum. İnsanlarla konuşurken çok nazik ve saygılı bir şekilde konuşur. Ona ilk günden beri aşıgım. daha dogrusu okulun bütün kızları aşık ama o kimseye ayrı bir ilgiyle yaklaşmıyor. Tabi okulun birkaç havalı kızı dışında. onlarla gezmesi bile benim deli olmama neden olabilir. İlk geldigim gün onu görür görmez tutulmuştum çok havalı takılıyor. Hep onu ve onunla olabilmenin hayalini kuruyorum. Tabi benden biraz büyük ama bu benim umrumda degil. Okulun ilk günü, Onun yanına gittmiştim ve sınıfımın hangi tarafta oldugunu sormuştum. Tam bana gösterecekti ki gıcık süslü kızlar etrafına dolaşmıştı,
; bile hadi jack gidip bahçede gezelim demişlerdi.
igrenç süslü kızlar ama güzel olduklarını itiraz edemem. Yaklaşık 2,5 sene oldu ama ,o hala ona karşı bişeyler hissetigimi bilmiyor. başkası olsa şimdiye kadar çoktan sevgili olmuştuk bile. Ama o bunu anlamıyacak kadar dikkatsiz. Belkide ona o kadar ilgi gösteren kız olduğundan benim farkıma varamıyordur. Olsun ben onu uzaktanda severim. O beni sevmesede. Aslında ona evde kalmasını nasıl teklif ettigime bile inanamıyorum. Çünkü o şımarık süslü kızlarla beraber kafa dagıtmak için partiye gelmişti. Arkadaşım bile sayılmaz. sadece ona aşık hayranlarından biriydim. Bunu da sadece sally biliyor. Böyle şeyleri hep sally e anlatır, onunla dertleşirdim. Jach in yanındayken dilim tutulurdu. O hep bana, kendine güven deyip bana yardımcı olurdu. Ama hiç işe yaramıyordu. Jack le ne zaman konuşsam afalar,heycandan ne söyleyecegimi bilemezdim. Hem bana ilgisiz davranması bende daha büyük bir etki yaratıyordu. Benle küs olması, beni mutlu edebilir, hatta kötü davranması bile. Ama o sanki çok degersizmişim gibi hissetiriyordu. Çünkü bana karşı hiç bir duygu belirmiyordu. Benim varlıgımın ve yoklugumun beli olmaması gibiydi. işte beni yaralayan en güçlü silahta buydu. Aslında bazen bana o kadar güzel bakıyorki sanki o anlık bütün dünya duruyor.Ah ah bizimle o eve gelmesi bir mucize olurdu heralde. ona nasıl gidelim diyebilecegimi bilmiyorum. ama şansımı denemekten zarar çıkmazdı. Hem belki eglenmek için o eve gelebilirdi. Başka bir sebebide olamaz zaten. çünkü o fazlasıyla zengindi. Tek dilegim teklifimi kabul ettmesi. En azından şimdilik bu kadarı bana yeterdi.Kabul etmesi gerekenlerden biride roseli Orta boylu hafif tombul gamzeli bir kız. kendini begenmiş, ilgisiz biri ama yinede fazlasıyla sevimli bir kızdır. Roseli okulumuzun temsilcisidir. Bunun için de kendini çok begeniyor. Bazen kendini bu kadar begenmesine çok sinir oluyorum. Aslında kendisini begenmesine mi, yoksa jack e olan ilgisinemi fazla sinir oldugumu bilemiyorum. Biraz arkadaş olsakta hala aramızda yabancılık var. Burda kalmasını söyledigimde de benim için degilde asıl jack için durdugunu düşünmeme bile gerek yoktu. Aslında havalı erkeklerin peşinden koşan çapkın kızlardan degil ama eger biriyle olması gerekirse onun için jack den başka kimse olamayacagı kesindi. yani eger jack katılmak isterse o koşulsuz şartsız gelmeyi kabul edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tutsak ev
Mystery / ThrillerBir iş adamının hazırladıgı yarışmaya katılmak üzere bir arkadaş gurubu yarışma evine giderler. fakat istenilen şey bekledikleri gibi çıkmaz ,bunun üzerine onları korku dolu günler beklemektedir