Chapter 5 The Last Reel: Thomas Connor

24 4 0
                                    

Thomas Connor

(Engels)

Progress Report to Gent Home Office. Client: Joey  Drew Studios.

Although we're making progress, the client's expectations keep changing. What started as a machine to simply mold life-size figures, now that seems to be tee teetering on the edge of magic more than engineering.

Although Mr. Drew remains convinced they are the same thing.

The progress of running the cartoon film through the machine for the figures to imprint upon is going well. We've had several near successes.

One weird note, the first figure ever created was a failed attempt in the likeness of the character called Bendy. Since that time, no other attemps of this perticular figure have emerged. And the one did... I dunno, there's just something unworldly about him.

(Nederlands)

Voortgangsrapport aan Gent Home Office. Klant: Joey Drew Studios.

Hoewel we vooruitgang boeken, blijven de verwachtingen van de klant veranderen. Wat begon als een machine om eenvoudig levensgrote figuren te vormen, nu lijkt dat meer op techniek dan op engineering.

Hoewel de heer Drew overtuigd blijft dat ze hetzelfde zijn.

De voortgang van het doorlopen van de stripfilm door de machine voor de figuren waarop moet worden gedrukt, gaat goed. We hebben verschillende bijna succesvolle successen geboekt.

Een rare opmerking, de eerste figuur ooit gemaakt, was een mislukte poging in de gelijkenis van het karakter genaamd Bendy. Sinds die tijd zijn er geen andere signalen van deze perticular figuur naar voren gekomen. En die deed ... ik weet niet, er is gewoon iets wereldvreemd aan hem.

BATIM: Alle audio logsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu