30. prosince
"Jak strávíme Silvestr?" Zeptá se kudrnatý muž menšího, který mu leží v náruči.
"Nevím." Zamručí brunet zavrtávajíc se mu více do hrudi.
"Mohli by jsme zavolat klukům a jít do klubu." Zapřemýšlí nahlas kudrnatý.
"A nebo by jsme mohli ležet v posteli u filmu." Vyhrkne brunetek. Více se uvelebujíc na posteli v jejich společné ložnici.
"Ale notak, musíme taky někdy vyrazit do společnosti." Zasměje se starší a pohladí modrookého po vlasech.
"Hmm." Odvětí nepřítomně brunetek.
"Co se děje?" Zvedne se na lokty starší a podívá se Louisovi do tváře.
"Přemýšlel jsem, že zajdu za tou máminou kamarádkou." Odpoví neurčitě modroočko. Rozhodne se, že nemá cenu zapírat. Zelenooký se zázváří zmateně.
"Za tou která dělá výživovou poradkyni." Brunetek dál zíral do stěny.
"Je to kvůli tvé matce?" Starostlivě se zakaboní zelenooký.
"Koukal jsem se i na její webovky. Konzultace s diagnostikou stojí jenom necelých 8 liber." Brunetek ignoruje předchozí větu jeho manžela.
"Beruško, jestli tam chceš zajít tak ti nebudu bránit, ale je to vážně nutné?"
Zeptá se starostlivě mladšího. Vždycky když přijedou od Louisovi matky je to stejné.
Louise vždycky začnou hlodat pochybnosti o sobě a své postavě. Jak se jednou staršímu svěřil, když vyrůstal tak mu hodně záleželo na matčině názoru a ani teď se to nezměnilo."Říkal jsem si, že by nebylo špatné zkusit to." Odvětí modrooký.
"A chceš tam jít kvůli sobě nebo protože to chce tvá matka?" Zeptá se kudrnatý kreslíc menšímu na záda různé ornamenty.
"Nevím." Povzdychne si menší. Poslední dobou neměl na nic náladu.
"Jsi krásný." Řekne kudrnatý a pohladí mladšího po tváři se zamilovaným úsměvem. Modrooký se na něj zmateně podívá. Nechápe proč to zelenooký říká zrovna teď.
"Jen chci, aby jsi to věděl." Usmál se kudrnatý a stáhne menšího spolu s sebou do nadýchaných peřin.
"A teď jdeme spát. Dobrou." Starší se natáhne nad mladšího, políbí ho na tvář a vypne lampičku.
Author's note
Heyyyy! Neskutečně jste mě potěšili hvězdičkami a komentáři u minulé části, moc vám za ně děkuji! ❤️❤️❤️
Myslíte, že Louis za výživovou poradkyní nakonec zajde? 🥬🤔🥕
Ani teď se nezdráhejte zanechat koment a vote. 😍😘😍
❤️➰❤️➰❤️
ČTEŠ
Figure isn't important
Short Story"To je hrozný, to aby si člověk kupoval každou chvíli nový kalhoty... ." Mrmlá si naštvaně nízký brunet se silnější postavou zatímco se snaží dostat do svých džínů. "Kdyby jsi si občas zacvičil, tak by se ti do těch džínů probojovávalo snadněji." Zá...