22. května
"Ty - jsi - se - ostříhal?!" Odděloval brunetek šokovaně každé své slovo, míříc tím na nový sestřih jeho manžela. Když vešel Harry do domu jako by se nic nestalo, postrádajíc své dlouhé kudrnaté lokny, brunet na to jenom s otevřenými ústy nevěřícně hleděl.
"Ano, už to bylo moc dlouhé." Zatřásl s úsměvem zelenooký uvolněně hlavou.
"A proč jsi mi nic neřekl?" Stále v šoku brunetek obchází svého manžela, obhlížející si jeho sestřih z každé světové strany. Nehledně na to, jak vtipně to vypadá. Modroočko musí stát na špičkách, aby se vůbec trochu přiblížil výšce svého manžela.
"Věděl jsem, že by jsi protestoval." Zelenooký s pobavením sleduje svého zoufalého manžela, zatím co jsi sundavá bundu.
"Já, že by jsem protestoval? Jasně, že! Vždyť jsi měl svoje vlasy rád! A já je měl taky rád! Navíc jsi se snad od začátku našeho vztahu nestříhal." Modrooký si flustrovaně prohlíží manželův krátký sestřih.
"Jednou to přijít muselo." Harry pokrčí s úsměvem rameny.
Je rád, že to udělal. Plánoval to už déle a s Louisem to nekonzultoval proto, protože by mu to brunetek jistě rozmluvil. Nejenom, že se cítí "odlehčeně", ale navíc přispěl na dobrou věc.
"Ale, vždyť. Nejsem na to vůbec psychicky připravený!" Vjede si mladší flustrovaně do vlasů, stále oblížejíc, co to nějaký holič napáchal na hlavě jeho manžela.
"Klid Boo, zvykneš si." Mrkl na něj vyšší z páru a poté, co mu vlepil mlaskavou pusu na přivítanou se rozešel do kuchyně. Když se modrooký roozkouká, rozejde se za ním.
"Ani jsem se s nimi nerozloučil!" Vykřikne rozhořčeně brunetek.
"A takhle se ti snad nelíbím?" Našpulil starší uraženě ret.
"Jasně, že líbíš. Ty by jsi totiž vypadal dobře i plešatý, ale bude mi to chybět." Povzdechne si dramaticky modroočko. Zelenooký kolem něj
s úsměvem obtočí své paže a přitáhne si ho do objetí."Navíc z toho mám dobrý pocit. Ty ustřižené vlasy jsem věnoval na charitu." Zelenooký pohladí menšího po zádech.
"Možná to není tak katastrofální, vypadáš i trochu mladší. Ale jenom možná." Uchechtne se brunetek do manželovy hrudi.
"No vidíš, třeba si to časem oblíbíš ještě víc, než mé dlouhé vlasy." Utrousí, teď už krátkovlasý, kudrnáč.
"To si nemyslím, ale dobře." Zasměje se modrooký.
"Ale to nic nemění na tom, že jsi mi o tom měl říct." Zakňučí uraženě menší.
"A co by jsi udělal kdybych ti o tom řekl?" Zasmál se nad svým manželem zelenooký.
"Nevím. Hmm. Ještě bych si s nimi užil." Pokrčí rameny brunetek.
"A jak prosím tě?" Pobaveně utrousí kudrnatý.
"Třeba... sex? Rád jsem za ně tahal." Když si modroočko uvědomí, co vypustil z pusy, zrudne snad až ke kořínkům vlasů.
To už v sobě starší nedokáže zadržet smích a rozesměje se tak, že sotva lapá po dechu.
Author's note
Heyyyy 🌱!
Doufám, že vám díl alespoň trochu zpříjemnil pondělí 😂💞❓Máte radši Harryho s
dlouhými X krátkými vlasy? 💞❓Já se třeba nemůžu rozhodnout 😂 i když s krátkými úplně 🤤💗
Poslední dobou jsem přemýšlela, že bych tenhle příběh mohla přeložit do angličtiny 🤔🇬🇧
Moje gramatika sice za mluvením silně pokulhává, ale pokusit by jsem se mohla 😆
Co si o tom myslíte vy? 🧐Jinak moc děkuji za veškerou vaši podporu, hvězdičky a komentáře u téhle povídky 🥰💋 i když na komentáře někdy neodpovídám hned, všechny si čtu a mám u toho úsměv jako blázen 🤪💞
Mějte krásný týden! 💞🌱❤️💗
See yaaaaa!!!
ČTEŠ
Figure isn't important
Short Story"To je hrozný, to aby si člověk kupoval každou chvíli nový kalhoty... ." Mrmlá si naštvaně nízký brunet se silnější postavou zatímco se snaží dostat do svých džínů. "Kdyby jsi si občas zacvičil, tak by se ti do těch džínů probojovávalo snadněji." Zá...