1. července
"London Pride je už za pět dní!" Zakřičí nadšeně modroočko a skočí svému manželovi kolem krku.
"Já vím." Zasměje se kudrnatý a obejme menšího kolem trupu.
"Že půjdeme?" Zamrká prosebně brunetek, i přes to, že odpověď už zná.
Louis s Harrym chodí na London pride každý rok, už od začátku svého vztahu a je to pro ně něco jako tradice. Oba dva se se svojí sexualitou netají, ba jsou na to hrdí a rádi dodají odvahu ostatním, kteří třeba zatím nemají dost kuráže na přiznání se svým blízkým.
"Jasná věc." Usměje se zelenooký a vlepí brunetkovi pusu na tvář.
"Hrozně moc se těším." Přizná brunet s úsměvem přes celou tvář.
"Však to já taky. Nevíš jestli půjde i Niall?" Zeptá se se zájmem zelenooký.
Niall je Louiho dlouholetý kamarád, který měl před nedávnem špatné období, načež se Louisovi přiznal s tím, že holčičí zadky nejsou to jediné, na co se rád podívá.
"Nevím. Byl by to jeho první Pride. Mohl bych se ho zeptat, jestli nechce jít s námi. Já vím, že to pokaždé bereme jako naši věc, ale v naší společnosti by se mohl cítit lépe." Zamyslí se Louis. Když se mu Niall svěřil s tím, že je bisexuální, ani v nejmenším to nečekal, ale byl nadšený.
I přes svoji orientaci mají s Harrym většinu heterosexuálních přátel a takhle bude mít alespoň s kým probrat témata, která by třeba se Zaynem nebo Liamem nemohl.
"Určitě. Mohli by jsme se ho totiž konečně zeptat na..." Kudrnatý gestem naznačí myšlenou věc.
Když Louis Harrymu řekl o Niallově orientaci, nenapadlo ho nic lepšího než: "A je bottom nebo top?".
Načež spolu začali vést barvitou diskuzi, ve které Louis obhajoval Nialla jako bottoma, protože to jako jeho kamarád zákonitě musí poznat. Harry naopak odporoval tím, že by si Nialla jako bottoma nemohl představit.Byli si svými názory tak jisti, že se dokonce vsadili o vaření večeří na celý měsíc.
"Mohli by jsme." Zasmál se modroočko. "Ale chceš to vůbec vědět? Vaření večeří na celý měsíc není sranda." Dodá s úšklebkem.
"Uvidíme kdo bude nakonec vařit..." Oplatí mu zelenooký.
" A Harry?" Osloví váhavě kudrnáče brunetek. Má přitom nervózně skousnutý ret, protože se na to chtěl zeptat už předtím, ale nenabral dostatek odvahy.
"Ano?" Kudrnatý se od brunetka trochu odtáhne, aby mu viděl do očí.
"Přemýšlel jsem, že bych si na Pride mohl nalakovat nehty a trochu se namalovat, však víš, jenom na projev homosexuality, jestli ti to tedy nebude vadit, protože chápu, že bych vypadal hrozně, ale nějací lidé to dělají a docela se mi ten nápad líbí, ale stačí říct... Nebo víš co? Vlastně bych to vůbec nemusel mít, v pohodě, zapomeň na to..." Modroočko mele páté přes deváté a když si to uvědomí, zavře pusu a v duchu se snaží vrátit čas.
"Myslím, že je to skvělý nápad a rád si s tebou nalakuji nehty." Ujistí ho s úsměvem kudrnatý a brunetka políbí.
Author's note
Heyyy there! ⭐️💝💓💗 Vím, že je to dlouho, co jsem naposledy updatovala tenhle příběh, ale vůbec jsem neměla žádný dobrý nápad, co by stál za to. 😪
Doufám tedy, že mi to odpustíte 😂🙏
(Ano, já vím, že London Pride dnes skončil a proto je to trochu opožděně 😶)A co vy? Chystáte se na Pražský Pride? 🏳️🌈
Já nevím jestli to stihnu, protože v ten samý den přilétám z ciziny, ale jinak bych určitě šla. 💞
Na závěr můj oblíbený citát + mějte krásný den ❤️
The beauty of standing up for your rights is others see you standing and stand up as well.
- Cassandra Duffy
Byeeee 💞💞💞
ČTEŠ
Figure isn't important
Povídky"To je hrozný, to aby si člověk kupoval každou chvíli nový kalhoty... ." Mrmlá si naštvaně nízký brunet se silnější postavou zatímco se snaží dostat do svých džínů. "Kdyby jsi si občas zacvičil, tak by se ti do těch džínů probojovávalo snadněji." Zá...