Setelah 3 bulan kemudian...
Dalam kelas..
Banyaknya kerja nk buat aduii..kata zulaika
Ni lh tugas mereka sebagai student yang bakal menduduki exam pt3..lgi ii student kelas first..mcm ii kerja rumah diberikan..siapa x menyiapkan kerja diberikan perlu memberi 10 alasan sebab tidak menyiapkan kerja diberikan kepada pengetua sekolah mereka.
Wey syaz..kau free x? Tanya zulaika sambil menutup beg nya untuk balik.
Entah lh...kalau kerja ni dh siap aku free lh..kalau x siap x free lh jawabnya dengan
Selambanya.
Lalu mereka berdua pun keluar dri kelas.sebelum pulang mereka singgah kedai 7eleven.masa berjalan zulaika sedang menaip sesuatu di iphone6s kesayangan nya.
Chat sape tu? Tanya syaz sambil mengintai apa yg dichat tu
Chat bf aku lh...jawab zulaika dgn acuh x acuh
Ooo...sklh mne? Aq igt kan kalau sklh perempuan mungkin ade yg x de bf hehehe.kata syaz
Oii kau igt zaman ape doh..bf aku ni sklh kat st michael tu tau x.jawab zulaika dengan bangga.
Ha ye la...jawab syaz dgn mls nk lyn telatah member tgh hanyut bercinta.dulu syaz pun ade lh bercouple masa form 2 dulu last ii jodoh x lama..syaz buat keputusan nak jadi single girl kata nya...setelah tiba di kedai 7e..syaz dan zulaika pun membeli brg mereka nak.
************************
Setelah selesai menyiapkan kerja rumah,syaz pun membuka iphone 7 milik nya dan menekan instagram miliknya.lalu dia melihat story dan moment yang ada dalam profile nya. Itu lh masa yang diluangkan oleh syaz nak keluar kawan dia sibuk dgn bf mereka, nk keluar gi mall dia dh bosan..dia blh je keluar mne ii kad kredit sentiasa ada.semua tu ibu nya datin zara sediakan.hidup syaz sempurna bagaikan puteri tpi hidupnya kadang sunyi sebabkan ibubapa nya sibuk dengan urusan mereka.tiba ii telefon nya berbunyi menandakan mesej masuk.rupanya ade orang follow instagram milik nya.lalu syaz pun melihat.
Sape ni? Eykal_gamerz..budak game ke? Bisik hati nya
Lalu syaz pun tgk profile manusia yang tidak dikenali itu.berdasarkan pemerhatian mata nya..lelaki itu mempunyai badan yang kurus dan tinggi dan rambut dia nampak simple tak ikut gaya trend pun.yang paling menarik dia single.
Kalau aku chat ni dia reply x? Bisik diri nya
Lalu tanpa memikir panjang,syaz pun followback mamat tu.5 minit kemudian mesej pun masuk..mesej daripada mamat yang syaz follow back tu.
Eykal_gamerz:hye.thanks followback
Lalu syaz pun membalas
Thesyazwina_:hye...welcome..intro
Eykal_gamerz: eykal 16 ipoh
Thesyazwina:ooo...
Eykal_gamerz:intro back
Thesyazwina: syazwina 15 ipoh
Eykal_gamerz:ooo...nice name..nice to meet you
Thesyazwina:nice to meet you too
******************************
YOU ARE READING
gamerz boyfriend
RomanceAwk ni setiap kali meet je main game ML lh..PUBG lh..ROS lh..apa fuction saya suruh teman awk Ni?- syazwina Awk baca lh buku tu.nak pt3 kan? Kang saya bersuara ganggu awk lak. Baik saya main game je Lagi best.lgipun kat libray kut agak ii lh cik sya...