"Lexi? Je zal vanavond zelf moeten koken vrees ik." zegt Chris die de zwarte marmeren trap afwandelt. Verbaast kijkt Lexi op van het televisiescherm en ziet hoe Chris, strak in het pak, de trap afwandelt. "Ach? Gaan we je beste maatje honger laten lijden voor een date?"
"Absoluut!" lacht Chris die zijn mouwen afstoft.
"Vriendelijk is dat! Ik voel echt de liefde..." Lexi gaat voor haar beste vriend staan en kruist haar armen. "Jij hoeft die vanavond dan ook niet te voelen. Helen, daarin tegen..." Een ondeugende glimlach verschijnt op de lippen van de man voor haar. "Helen? Als de vrouw zo mooi is als haar naam klinkt..."
"....dan heb ik prijs vanavond en jij voor een keer niet."
"Ik hoop het voor jou. Want hoe lang sta je wel al al niet droog?" plaagt Lexi.
"Een paar dagen...Alsof jij elke dag seks hebt.." mompelt Chris.
"Het is van deze ochtend geleden.."
"Je liegt!" Chris vormt zijn ogen tot spleetjes.
"Wie heeft je pakketje in ontvangst genomen denk je? Vriendelijke vrouw, die Louise. Mooi kontje ook. " knipoogt Lexi die naar de keuken wandelt.
"Je bent ongelooflijk Lex."
"Dat zei Louise deze ochtend ook."
"Ja ja, ik hoef geen details... Trouwens ik moet er van door."
"Dus je laat me nog steeds verhongeren?"
"Je kan altijd Louise bellen, misschien levert die ook eten?" grapt Chris die zijn autosleutels neemt en de deur uit verdwijnt. "Misschien kan je Louise bellen..." mompelt Lexi die haar beste vriend na-aapt met een piepstemmetje.Lexi trekt de ijskast open en merkt dat deze opnieuw leeg is. "EN DAN EEN LEGE KOELKAST ACHTER LATEN... SO GONNA KILL YOU IN YOUR SLEEP!" gromt Lexi tegen zichzelf. Ze haalt haar gsm uit haar broekzak en tikt het nummer in van haar beste vriend. Meteen gaat de telefoon over naar de voicemail. "Mij laten sukkelen in de keuken is één ding! Maar mij laten verhongeren is gewoonweg sadistisch! Heel de koelkast is leeg...JIJ BENT GEWOON GEMEEN. I hope you come home with blue balls!"
Lexi duwt het gesprek af en slaat met een zucht de ijskastdeur dicht. Ze opent een kast en haalt er een zak chips uit. "Hallo avondeten!" Met de zak in haar hand wandelt ze terug naar de living. Het deuntje van haar Iphone klinkt doorheen het grote huis. Ze kijkt naar de display van haar gsm. Een onbekend Amerikaans nummer. Wie zou dat kunnen zijn? Louise? Ik kan er maar op één manier achter komen.
"Met Lexi."
"Hi Lexi, het is Demi hier. Heb jij toevallig plannen voor deze avond?"
"Dag Demi." Een glimlach speelt op Lexi haar lippen als de stem van Demi haar terug haalt naar de avond dat ze elkaar hebben leren kennen. Hoe kan ik jou nu vergeten Demi..."Neen, heb jij een suggestie?"
"Ja.."
"Hoort er ook eten bij dat pakket?"
"Dat zal je toch extra verzendkosten kosten."
"Dat heb ik er met plezier voor over. Nightingale Drive 6 in Beverly Hills." lacht Lexi.
"Tot zo."
"Oké.""Misschien gaat mijn avond toch nog leuk worden..." lacht Lexi tegen zichzelf. Snel loopt ze naar haar dressing. Ze gooit haar joggingbroek in de was samen met haar T-shirt van the LA Lakers. Een kaki chinobroek, een wit effen T-shirt en witte Adidas sneakers vervangen haar vorige outfit. Net op tijd want de deurbel klinkt. Lexi snelt de trap af en opent de voordeur. Prachtige donker bruine ogen ontmoeten de hare. Hoe heb ik in godsnaam die donkere kijkers van haar kunnen vergeten? Daarna glijdt haar blik over de rest van Demi haar lichaam. Ze heeft een prachtig zwart kleedje aan met zwarte open hakken er onder. "Chinees goed voor jou?" Demi houdt een plastic zak omhoog.
"Dat is perfect! Kom binnen." Lexi zet een stap achteruit en laat Demi binnen wandelen. "Welkom in Nightingale Drive 6. Buiten eten?"
"Ja graag!" lacht Demi die Lexi volgt naar het grote terras. Haar ogen glijden over living en over de zak chips die op het salontafel ligt. Ze wandelen door de grote glazen schuifdeur die uitgeeft op het terras. Voor hen staat een lange strakke witte tafel voor acht personen. Links is er het grote zwembad dat met zijn zijkant tot aan de rand van de domein gaat. Met daarachter een jacuzzi en een klein stuk gras met wat lounge zetels. "Waar wil je zitten? In de lounge?"
"Prima!"
"Wat wil je drinken?"
"Water is perfect."
"Water zal het zijn." lacht Lexi die de achterkant van Demi bewondert terwijl ze langs het zwemband wandelt naar de lounge. Ze gaat snel naar binnen voor twee flesjes water.
JE LEEST
The addiction of her lips (Dutch)
FanfictionLexi leidt sinds kort een droomleven. Een leven dat ze leidt samen met haar beste vriend en zakenpartner Chris. Samen delen ze een (droom)huis in Beverly Hills. Lexi is nog al losbandig en fladdert van de ene vrouw naar de andere. Tot die ene avond...