Stipt om zeven uur in de avond klinkt de deurbel doorheen het grote huis van Lexi. Snel strijkt ze met haar handen over haar kleren. Een snelle goedkeurende blik in de spiegel voor Lexi de deur opent. Chloë staat voor haar in een strak kanten wit kleedje. Haar mooie lange benen snijden even de adem af van Lexi. "Kom binnen." lacht Lexi vriendelijk.
"Dank je."
Samen wandelen ze naar het terras. Chloë zet het eten op de grote tafel. Lexi schenkt hen beiden wat water in. "Ik hoop dat Chinees goed voor je is?" vraagt Chloë voorzichtig terwijl ze plaatsneemt aan de tafel recht tegenover Lexi. "Ja...na...natuurlijk." Voor even wordt Lexi terug gekatapulteerd naar het verleden. De eerste nacht dat ze samen met Demi heeft gespendeerd. De nacht die begon met Chinees en eindigde in het zwembad. Een lach speelt om haar lippen. Haar hart klopt stevig in haar borstkas. Demi....Snel schudt Lexi opnieuw haar hoofd en drukt de herinnering aan Demi ver weg. Ze negeert de hartkloppingen in haar borstkas, richt haar aandacht opnieuw op Chloë die voor haar zit en die op haar beurt warm lacht naar haar. Meteen beantwoordt Lexi haar lach met een grote glimlach. Na het avondeten staat Chloë recht en gaat op haar schoot zitten. Haar lippen strelen de hals van Lexi. Een kreun ontsnapt aan de lippen van Lexi. Langzaam glijden Lexi's handen over het lichaam van Chloë. Zachtjes drukt ze haar lichaam tegen dat van Lexi aan. Met haar linkerhand trekt ze voorzichtig de rits naar beneden. Het kleedje van Chloë valt over haar schouders. Behendig ontknoopt Lexi de beha van Chloë. Ze staat recht en laat haar kleedje glijden over haar schouders langs haar heupen. Daarna vliegt de beha door de lucht en landt ergens op een stoel. Chloë trekt de bloes en de beha uit van Lexi. Opnieuw vliegt er een beha doorheen de lucht. Gulzig gaan de handen van Lexi over de prachtige ronde borsten van Chloë. Alsof ze zichzelf ervan wil overtuigen dat Demi absoluut geen roet in het eten gooit. Wanneer Chloë rechtstaat, uit haar kleedje stapt en haar slip uitdoet, dringt Demi opnieuw binnen in het hoofd van Lexi. Een flashback naar het moment toen ze naar de wellnessruimte moesten vluchten omdat Chris Helen voor de eerste keer naar huis had gebracht. Een rilling loopt over haar rug bij de herinnering aan dat moment.
Waarom kan ik me nu niet concentreren op Chloë? Op deze prachtige vrouw die voor mij staat. Haar ogen gevuld met verlangen en lust. Waarom heb ik daar niet genoeg mee? Waarom blijft Demi mijn aandacht opeisen?
Chloë neemt Lexi haar hand vast en trekt haar van de stoel. De beweging haalt Lexi uit haar gedachten. Ze duwt Demi opnieuw in de verste uithoeken van haar gedachten en dwingt zichzelf om Chloë de aandacht te geven die ze verdient. Chloë leidt Lexi naar haar slaapkamer. Hongerig naar meer knoopt Chloë de broek van Lexi los. Al snel vult het huis zich met geluiden die bekend in de oren klinken.
De volgende ochtend wordt Lexi wakker. Een steek gaat doorheen haar hart als ze tot het besef komt dat het niet Demi is die naast haar ligt, maar wel Chloë. Met een zucht hijst ze zichzelf uit haar bed. Snel springt ze onder de douche en trekt ze propere kleren aan. Ze hoopt dat de douche Chloë niet heeft wakker gemaakt. Wanneer ze de badkamer uitwandelt, ziet ze hoe Chloë zich nog steeds in dromenland bevindt. Het laatste waar ze zin in heeft, is een conversatie met Chloë. Meestal vindt ze het niet erg om wat langer te blijven liggen. Want vaak leidt die conversatie al snel naar meer. Het is de beste ochtendseks die je je maar kan inbeelden. Maar om de een of andere reden staat haar hoofd er niet naar. Het enige wat ze wil, is zich zo snel mogelijk uit de voeten maken voor Chloë toch nog wakker wordt. Stilletjes wandelt ze haar slaapkamer uit en de trap af. Vurig hoopt ze dat Chris nog niet wakker is. Nog zoiets dat ze wil vermijden. Haar beste vriend tegenkomen en moeten uitleggen waarom ze zo vroeg op de dag wakker is. Maar haar hoop verdwijnt al snel als sneeuw voor de zon als ze haar beste vriend zijn krant ziet lezen aan de keukentafel. Snel draait Lexi zich om en probeert geluidloos de keuken opnieuw te verlaten. Jammer genoeg is dat buiten haar beste vriend gerekend. "Lexi?" vraagt Chris die verbaasd op zijn uurwerk kijkt. De wijzers geven aan dat het zeven uur in de ochtend is. Lexi staat nooit zo vroeg op. Ze haat het zelfs. Als ze een meeting kan uitstellen tot na tien uur, dan zal ze niet aarzelen om dat ook te doen. Elke reden is goed genoeg om maar niet vroeger uit haar bed te moeten komen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze mij genoeg op mijn kop heeft gegeven wanneer ik toch eens een meeting plan voor tien uur. En nu staat ze hier plots in de keuken, om zeven uur in de ochtend. Volledig aangekleed en ZONDER Chloë. Over Chloë gesproken, waar hangt die ergens uit? Die twee zijn normaal onafscheidelijk. En kunnen ze niet van elkaar afblijven. Dit is raar. Waarom slaat Lexi de kans af op ochtendseks?
JE LEEST
The addiction of her lips (Dutch)
FanfictionLexi leidt sinds kort een droomleven. Een leven dat ze leidt samen met haar beste vriend en zakenpartner Chris. Samen delen ze een (droom)huis in Beverly Hills. Lexi is nog al losbandig en fladdert van de ene vrouw naar de andere. Tot die ene avond...