Sokan meglepődnének, amikor benéznének most a kupénkba. Hát igen én már magamban is meglepő személy vagyok a hófehér hajammal. De még nálam is meglepőbb egy Malfoy és egy Potter, valamint egy Granger egy kupéban. Hát igen nem is meséltem, hogy Ron nagyon össze veszett Hermionéval, amikor össze jött nagy meglepődésünkre a háború kellős közepén Dracoval. Ja hát igen, ha nem segített volna nekünk Draco akkor nem tudtuk volna megölni Voldemort kígyóját. Azóta Harry és én is megbízunk benne. Bár Siri még kétkedik benne de az nagyon meggyőző neki ahogy Mionéval viselkedik. A másik meglepő pedig a Harry kezében lévő gügyögő kisbaba vagyis Teddy. Aki éppen első szavait próbálja most már kimondani.
Nagyon sokak meglepődésre Harry nem jött össze Ginnyvel ugyanis a Weasley lány teljesen el szállt attól, hogy Harryt mennyire dicséri mindenki. Így ő is majmolni kezdte Harryt.
-Zu- hallom meg magam melől a gügyögő hangját
-Igen kis drágám- nézek bele a gyönyörű mélybarna szemébe- Mit szeretnél?- erre felém nyújtja a kezét innen tudom, hogy át akar hozzám jönni
Gyorsan át is veszem Harrytől. Mindenki azt mondja, hogy hozzánk kötődik nagyon is Teddy. Ebben mindenkinek igaza van. Ugyanis volt olyan, hogy késő este addig nem hagyta abba a sírást amíg mindketten nem voltunk a közelébe. Mikor megnyugodott és le akartuk fektetni még semmi baj nem volt. De amikor ki mentünk a szobából és a saját szobáinkba mentünk be újra el kezdett sírni így Sirius tanácsára. Teddy szobájába vittünk egy nagy francia ágyat amin legalább öten el fértünk volna. Én és Harry a két szélen aludtunk míg a kis Teddy középen aludt. Azóta egyetlen éjszakán sem volt sírással teli.
-Zuzu........Zu..............fi....................rámmmmm- hallom meg megint a kis Teddy hangját
-Arzu itt vagy velünk?-kérdezi mosolyogva Harry
-Bocsánat- nézek le a kis cukiságra – Persze . – mosolygok a szemüveges fiúra
-Min gondolkoztál el?
-Hát azon ami nyáron történt, hogy Teddy csak velünk alszik el- mondom rá nézve és le ragadok a zöld szemeiben. közben érzem hogy Teddy a figyelmemet próbálja felkelteni az által, hogy húzogatja a hajamat. Közben a haja színe váltott fehére és feketére. – Még szerencse, hogy Dumbledore megengedte, hogy egy külön szobába kerüljünk.
-Hát igen – mondja Harry – Még az a szerencse, hogy Mione és Draco is velünk lesznek meg persze Lunáék is a külön lakosztályban. Nem igazán lenne kedvem újra Ginny nyávogását hallgatni, hogy ő az igazi számomra.
-Hát én azon jókat nevettem- mondja karcos hangon Draco
-szívem viselkedj – löki oldalba Mione
-Ugyan hagyd Mione igaza van- mondja Harry
Közben észre veszem, hogy Teddy el aludt. Így óvatosan le teszem magam és Harry közé. Majd miután megbizonyosodtam, hogy nem ébredt fel miközben le raktam köré szórtam egy varázst, hogy le ne essen közülünk. Hermione és én bele mélyedtünk egy egy könyvbe míg Draco és Harry arról beszélgetnek mennyit változott Perselus és Sirius viszonya. hát igen nem állítom, hogy jó barátok lettek de el viselik egymást. Megmosolyogtat a tudat hiszen Perselusra fel nézek mint tanára míg Siriusra pedig azért, hogy le győzte azokat az éveket amiket az aszkabanban töltött.
Kizártam minden külső beszédet és tovább olvastam a bájitaltan könyvemet. ugyanis erre nem volt időm nyáron. Mire bele mélyednék az olvasmányomba. Ekkor ki nyílik az ajtó és belép rajta a csapatunk utolsó két tagja Neville és Luna, hát igen a csata őket is össze hozta valamint felénk is sokkal többet nyitottak.
YOU ARE READING
Love
Fanfiction17 éves fiatal boszorkány vagyok. Éppen hetedik évemet taposom a Roxfortban Harryékkel. Szerencsére tavaly év végén sikerült legyőznünk Voldemortot így a hetedévünk nyugis lesz.