Sajnos a reggelünk nem volt valami jó hiszen Teddy reggel nagyon nyűgösen kelt. Így egy percre se hagyhattam magára. Persze néha Harry át vette tőlem de senki mást nem engedett most magához közel. Szerencsére Perselus lázcsillapító bájitalának sikerült le vinnünk a lázát. A reggelimet is most fogyasztom el amit Mione hozott fel. Természetesen mondtuk a többieknek hogy nyugodtan nézzenek körül a környéken de mindenki inkább itt bent maradt. Így a fiúk nagy sakk versenybe kezdtek. Míg Cissy néha nekem segített amikor éppen el kellett végeznem néhány fürdőszobai ügyemet. Azon kívül ha jól tudom Mione a könyvekbe vetette bele magát mint mindig. Míg Luna vagy hozzánk jött be beszélgetni vagy a fiúknak szurkolt a versenyben.
Most is éppen a szobánk és a nappali között sétáltam ugyanis Teddyt ez megnyugtatta. Pont sikerült el altatnom amikor............
-IGEN NYERTEM- hallom meg Siri üvöltését, hát kösz az eddig alvó kisgyerek az ölembe újra kezdte az üvöltést és a sírást
-Kösz – nézek az említettre nagyon mérgesen, hiszen már magam is fáradt vagyok. Erre persze Teddy még jobban rá kezd a sírásra hiszen érzi az én feszültségemet. Ekkor egy kar fonódik az enyém alá.
-Egész nap nem pihentél menjél és egyél egy kicsit és feküdj le- hallom meg Harry kedves hangját
-De............- erre az egyik úját a számra teszi
-Nincs semmi de............. el boldogulunk itt mi is oké- mondja majd int Lunának aki mellettünk áll hogy kísérjen el a szőke hajú lány szinte oda libben mellém. És el kezd a konyha felé húzni hát igen délben nem tudtam enni ugyanis Teddy elég nyűgös volt így észre sem vettem milyen éhes voltam mostanáig. Luna mindenből szedett nekem. Én szinte őt perc alatt be faltam mindent. Hiszen elégé éhes voltam hozzá. Majd fogott és addig nem hagyott békén amíg le nem feküdtem. amikor a párnához ért a fejem egyszerűen el is aludtam olyan fáradt voltam.
Harry szemszöge
Egész nap Arzu foglalkozott a kis picurral. Bár mondjuk néha én is be segítettem neki de ilyenkor Teddy csak őt fogadja el. Mikor Sirius sikeresen fel ébresztette Teddyt a hangos hangjával. Látam szerelmemen hogy nehéz volt vissza fognia magát hogy ne átkozza meg a keresztapámat.
-Siri..............-nézek rá de nem fejezem be a mondatot látom rajta megértette hogy most egy kicsit el vétett egy két dolgot
-Ugye szerintetek nem haragszik rám?
-Nem csak nagyon fáradt volt-hallom meg álmodozó szőke hajú barátném hangját aki Neville mellé huppan le- ahogy le tette a fejét a párnára már is elaludt.
-Hu szerencsém van- mondja miközben megsimogatja Teddy fehér haját
Mindenki folytatja azt amit a köz játék előtt. Most viszont én folytatom amit eddig Arzu csinált. Fel alá járkálok Teddyvel. Bár már nem sír de még mindig nem alszik el.
-Na mi van kiskrapek hiányzik a keresztanyád?-nézek rá és megsimítom fehér haját
-Zu.............hoz...............................men........................- hallom meg rekedt hangját ekkor Perselus lép mellénk és még egy bájitalt diktál bele a kis srácba aki nem igazán akarja elfogadni de azért le nyeli
-Na ebben rád ütött Harry- mondja mosolyogva Perselus
-Na kösz.......- mondom és elindulok Arzuval és Teddyvel közös szobánk felé. Mikor az ajtóhoz érek óvatosan ki nyitom. Most még Teddy is tudja hogy csendben kell lenni. Mikor be érünk az ágy mellé állva látom szerelmem nyugodt alakját és hogy valamin nagyon mosolyoghat álmában.
-Le................le..................Zu.......................hoz-hallom meg Teddy hangját így óvatosan szerelmem mellé teszem, aki automatikusan át öleli a kis testet. Se perc és Teddy is el alszik szerelmemhez bújva. Így én egy könyvet híva magamhoz le ülök az ágy szélére hogy Teddy ne hogy le essen. Persze miközben olvasok ellenőrzöm hogy Teddynek nem e ment fel a láza de szerencsére Perselus bájitalának hála teljesen el múlott. Így most nyugodtan aludhatott. Már nem is tudom melyik pillanatban de én magam is el aludtam.
Arzu szemszögéből tovább
Elég későn ébredtem meg arra hogy Teddy az arcomat simogatja. Gondoltam persze hogy Harry be hozza mellém hiszen Teddy ilyenkor csak velem érzi jól. mikor ki nyitom a szemem a már mosolygó kis krapekkal találom szembe magam akinek haja éppen fehér fekete csíkokkal van tarkítva. Ez meg mosolyogtat hiszen ebben látszik mennyire kötődik hozzánk a kicsi.
-na Picur jól aludtál?-simítok végig az arcán, szerencsére már nem érzem hogy lenne láza így gondolom hatottak a bájitalok
-Aha..................ham-ham..........ne.............kem- mutat kis újával maga felé
-Jó mindjárt- kapom fel a kis ficergő gyereket, mikor észre veszem hogy Harry az egyik fotelben alszik az ágy mellett. A szemüvege majdnem le csúszik az orráról így óvatosan le húzom róla, a könyvet ami az ölében volt fogtam és le tettem az ágy melletti komódra. Majd szerelmemet át lebegtettem az ágyba és be takarom. Majd csöndesen ki lépünk a szobából Teddyvel.
-Na Picur mit szeretnél enni?-nézek bele a méz barna szemekbe amik nagyon is Remusra emlékeztetnek engem
-Nyam-Nyam..............cokisz...................tota.......-mondja mosolyogva
-Aha, kaphatsz egy picit ha eszel valami mást is okés- nézek rá alkudozva
-Okéj...........-mondja egy kicsit szomorúan de tudom ha csak azt engedem neki enni akkor egész éjszaka fent virraszthattunk.
Mikor be érünk a nappaliba mindenki abba hagyja a tevékenységét. Kivéve Perselus ugyanis ő gondolom a laborjában készít valami bájitalt ezért nincs itt.
-Cissy meg etetnéd Teddyt légy szíves- nézek a kedves meleg fekete szemekbe
-Persze – mondja és már lép is felénk hogy ki vegye a kezemből Teddyt , de ekkor a kicsi a kezeivel a pólómba szorítja kezeit és elkezd pityeregni
-Nyem-Nyem.............-hüppög-Zu..............ham-ham............................Teddy-mondja amivel megmosolyogtat minket
-Jó de most már hagyd abba a szipogást, okés- nézek rá és mind a két arcát meg puszilom, mikor megérzi hogy nincs veszélyben a nyakamhoz bújik és a jobb kezét a hajamba fúrja. valamiből kifolyólag imádja a hajamat.
-Akkor be hozom az ételt- mondja Cissya én csak bólintok majd le ülők a kanapéra Sirius mellé, akin látom hogy fél egy picit
-Nyugi Siri nem haragszom rád nagyon csak fáradt voltam és te tetted fel a pontot a feszültségem tetejére- hallom ahogy ki fúja a bent tartott levegőt és most már mosolyogva néz felém
-Köszi Arzu
-Nincs mit
Miután sikeresen meg etettem Teddyt és nem lett ő és én sem kaja maradékos. Sokat játszottunk vele. Imádta az új játékait. Vacsora előtt pár perccel ébredt fel Harry is. Így mi most egymáshoz bújva nézzük ahogy Mione és Luna éppen játszik a kis lurkóval. Mivel ő már evett így már csak egy kis tejet kapott ami után szerencsére nagyon gyorsan el is aludt. így végre nyugodtan tudtunk megvacsorázni valamint végre végig sikerült aludnunk egy egész éjszakát. Sajnálom hogy már csak két napot maradunk itt hiszen két nap múlva vissza kell térnünk a roxfortba hogy tovább tanuljunk és le tegyük a ravasz vizsgáinkat.
YOU ARE READING
Love
Fanfiction17 éves fiatal boszorkány vagyok. Éppen hetedik évemet taposom a Roxfortban Harryékkel. Szerencsére tavaly év végén sikerült legyőznünk Voldemortot így a hetedévünk nyugis lesz.