11

958 36 0
                                    

Így csak másnap reggel tudtuk meg mi lett a kis vöröskével. Mint megtudtuk Dumbli ezt már nem nézte jó néven és elbocsátotta őt és a bátyát az iskolából.

Ez már jó régen volt éppen most végeztük el az utolsó szóbeli vizsgáinkat mind annyian és estére már mindenki tudni fogja hogy kinek milyenek lettek a ravasz eredményei. Persze nagyon izgulunk és ez a már egy éves Teddyre is ki van ugyanis most már merészen futkározik körbe körbe a lakosztályba amíg. Harry el nem kapja és le nem ülteti közénk. De nem tart sokáig és már később rá veszi a három nagyobb fiút hogy játszanak vele lovagosat. Természetesen nem tudnak nekik ellent mondani.

Jó késő este a nagyteremben gyűltünk össze. Mindenkinek a saját házvezetője nyújtotta át a vizsga eredményeit. Nem lepődőt meg senki hogy Mionénak és Draconak lettek a legjobbak. Még nekem is be került egy várakozáson felüli . De szerencsére mindenkinek jól ment az a tantárgy ami majd szükséges ahhoz a munka felülethez amiben el szeretne helyezkedni. Végül Dumbli meginvitálta a végzősöket egy közös vacsorára. Azután pedig aki akart az maradhatott buliban is. Mi inkább vissza vonultunk a lakosztályunkba. Nagy megrökönyödésünkre velünk tartott Perselus és Sirius is.

Két hónappal később

A mai napon esküszünk meg mind annyian. Végül mikor Luna fel vetette ezt senkinek nem volt ellene kifogása. Csak néhány közeli családtagot és persze rendtagot hívtunk meg. A lányok és az én ruhám:

Én ruhám:

Luna ruhám:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Luna ruhám:

Hermione ruhája:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hermione ruhája:

Engem Siri vezetett Harry elé, míg Lunát Perselus vezette mivel neki sajnos a csatában meghalt az édesapja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Engem Siri vezetett Harry elé, míg Lunát Perselus vezette mivel neki sajnos a csatában meghalt az édesapja. Mionét pedig Lucius vezette mivel neki is meghaltak a szülei. Mind annyian remegtünk. De amikor bele néztem Harry szemébe minden félelmem el tűnt.

Amikor az idős druida megkérdezte hogy akarjuk e egymást férjnek és feleségnek egyszerre mondtuk hogy igen. Ekkor mindenki meglepődésére a mágiánk is meg jelent nálunk arany színnel, míg Dracoéknál zölden világított, Nevéknél pedig vörösen. Mindannyian tudtuk vagyis éreztük hogy a mágia össze kötött minket.

Természetesen a bált Narcissa és a férje nem engedte hogy mi készítsük elő azt mondták ez a nászajándékuk nekünk. Hát valami fantasztikusan rendezték be a báltermet. Ha már mindent eddig együtt vittünk véghez természetesen az első táncot is együtt lejtettük el.

Éjfélkor egy nagyon szépen ki munkált tortát toltak elénk. amit közösen felvágtuk három oldalról. Természetesen Teddyt erre a napra Siri magához vette azzal a felszólítással legyetek csak együtt ma. Persze egy kaján mosoly kíséretében. Igaza volt egy fergeteges éjszakát töltöttünk el együtt. 

LoveWhere stories live. Discover now