Éppen a vonaton ülünk. Mindenki kíváncsi hogy a kis vöröske az iskolában lesz-e. Szerencsénkre a vonaton nem találkoztunk egyetlen egy Weasleyvel sem. A vacsora is eseménytelenül le zajlott ezt úgy értem hogy nem ért minket inzultus de a kis vörös még mindig a kastélyban volt. Persze féltünk de meg egyeztünk hogy egyikőnk sem lesz egyedül sehol így biztos hogy nem fognak tudni minket legyőzni.
Hát sajnos nem lett igazam ugyanis a vöröske többször is próbált engem meg támadni. Szerencsénkre most Sirivel lesz óránk úgyhogy remélem jó lesz. Mikor be érünk látjuk hogy a padok el vannak távolítva így már tudtuk hogy gyakorlati oktatás lesz. Így már most Teddy járókáját a tanári asztal mellé teszem. Addig amíg Siri be nem ér nem teszem belel a járókába a kicsit. De amint be lép a terembe máris bele rakom a most éppen fekete hajú kisfiút a járókába a játékai mellé.
-Légy jó- puszilom meg az arcát és máris ott termek Harry mellett be zárva kört Siri körül
-Jó akkor mint látjátok ma gyakorlati oktatást fogunk tartani. Szeretném ha mindenki legalább év végére megtudná idézni a patrónusát persze ehhez valami félelmetes teremtményt kéne ide hozni de szerintem elég lesz ha csak rá gondolunk a mumus megmutatja maguk pedig megpróbálják a patrónus bűbájt. Nyugodjanak meg a mumus nem fogja magukat megtámadni így senkinek nem fog baja esni- majd a mumust egy rúnákkal teli körbe zárja –Most pedig mindenki álljon sorba-mivel én voltam a legközelebb így én álltam először elé, hát nekem mint mindig a szüleim gyilkosát hozta ki, de szerencsére sikerült le győznöm és megidéznem a patrónusomat ami egy nagy sárkány volt.
-Köszönjük szép volt Miss Black tíz pont a griffendélnek- mondja majd int a következőnek
Nagyon keveseknek nem sikerült. Persze nem meglepő hogy azoknak akik Harryvel és velünk edzetek szinte mindenkinek sikerült. Most éppen mellettem Draco és Mione áll. Látom hogy éppen a kis vöröske jön. Nagy meglepődésünkre nem történik semmi. De én és Harry egyszerre kapjuk fel a pálcánkat és fordulunk felé. Hiszen megéreztük hogy próbálja fel nyitni a rúnákat sajnos ezt nem tudtuk meg akadályozni. Valamint az sem hogy Teddyt oda hívja a mumus elé. Természetesen a gyerekek sok mindentől félnek. De Teddyben ez is különös hogy ő maga a dementoroktól fél ugyanis a félelemtől fél nagyon hogy nem lesz reménye többet velünk lenni.
Egyszerre ugrunk Teddy és a mumus közé. Míg én a vöröskével nézek farkas szemet addig Harry a mumussal.
-Te megörültél ...............- üvöltök a vöröske felé- Hogy tehetsz ilyet egy ártatlan gyerekkel. – ekkor már érzem hogy nem fogom tudni vissza fogni a mágiám ha valaki nem téríti ki előlem a kis vöröst. – Ha még egyszer a közelébe mész vagy rá nézel nem érdekel hogy az aszkabanba visznek érte de megölel. –lépek közelebb hozzá és a pálcámat a torkának szegezem- Világosan beszéltem?- láttam a rémületet a szemében
-Arzu...........................-hallom meg a leglágyabb hangot amelyet bár ki közül is fel ismernék a kis Teddy néz rám ijedt szemekkel, nem foglalkozva tovább a vöröskével azonnal a kezembe kapom
-Nincs semmi baj picur – mondom és szorítom magamhoz valamint nyugtató szavakat dúdolok a fülébe , érzem ahogy a feszültségem el párolog
-Jól van?
-Most már igen – mondom szerelmem szemébe
-Felmentelek titeket a mai napi további órák alól. Menjetek és pihenjetek le – néz ránk Siri, így Harry fogja a cókmókunkat és már is követ engem de már csak a folyosón ér utol.
-Weasleyt az igazgatóhoz küldték, Mioval együtt hogy meg ne szökjön és hogy elmondja az igazságot- mondja nekem de én úgy teszek mintha nem érdekelne
Mikor be érünk a lakosztályba én gyorsan egy kényelmes pizsamába bújtatom Teddyt és magamat. És be vonulok vele a szobánkba a hasamra téve dalolok neki egy altató dalt amit még anyukám szokott amikor féltem vagy éppen szomorú voltam.
„Édes álom libben könnyű szárnyon,
csöndes éjjel szép szemedre szálljon!Jön az éj, jön az éj,
a fekete éjfél,
aludjál, aludjál
pici, sose
féljél!"-Nagyon szép dalocska – mondja halkan Harry
-Igen anyukám mindig ezt dalolta amikor nem tudtam megnyugodni vagy aludni-mondom mosolyogva. Majd figyeljük ahogy Teddy a dal végére már alszik is. Harry segítségével egymás közé tesszük. Majd egymás kezét össze kulcsolva mi is el szenderedünk a kis szuszogásra. A többiek hagyták hogy az egész késő délutánt és még az egész éjszakát is végig aludjuk.
YOU ARE READING
Love
Fanfiction17 éves fiatal boszorkány vagyok. Éppen hetedik évemet taposom a Roxfortban Harryékkel. Szerencsére tavaly év végén sikerült legyőznünk Voldemortot így a hetedévünk nyugis lesz.