Élő adás 1/2

968 40 12
                                    


- Jó estét kívánok Hölgyeim és Uraim! Ez itt a Kávészünet, az ország kedvenc celeb kibeszélő showja, ahol mindent nyíltan fel lehet vállalni anélkül, hogy valaki megsértődne! A mai adásunk egy kicsit rendhagyó lesz, ugyanis ahelyett, hogy a hátuk mögött beszélnénk a hírességekről, most meghívtuk őket ide, a stúdióba! Köszöntsék nagy szeretettel a Bízz bennem!, a Play with me, és a Strange sztárját, Park Jimin-t!

- Hello mindenki! Jimin vagyok! Köszönöm, hogy néztétek a sorozatokat! - integetett a férfi, enyhe zavarral az arcán.

- Rögtön mellette találhatóak a bájos hölgyek, akik mind fontos szerepet töltöttek be a forgatás alatt, név szerint Lisa, Serenn és Rae kisasszony! - a három lány, mosolyogva integetett a kamerába, hogy az otthonülők azt érezzék, nekik is köszönnek, nem csak a bemondónak. - A másik oldalon látható a tragikus ámde realisztikus befejezésű Segíts! Kim Taehyung-ja, akinek jobbját ott ül a történetbeli párja, Jun! - mind a ketten némán intettek, miközben mosolyuk már a fülüket érte. - És végezetül, de nem utolsó sorban, köszöntsék a napokban befejezett Kényszer és annak folytatása, az Akarat című sorozat sztárjait, Jeon Jungkookot, és Ryung-ot! Nos, most, hogy mindenkit bemutattam, én át is adnám a szót, hogy ők is beszéljenek, elvégre azért vannak itt. - a kamera, most a heverőkön ülő emberekre fókuszált, amíg a bemondó odafordult hozzájuk, majd keresztbe fonta a lábait, és combjára helyezte a kis papírt, amire fel volt írva neki segítség képpen egy vázlat, ha esetleg elfelejtene valamit. - Micsoda szereplő csoport, meg kell mondani, imádtalak titeket kivétel nélkül!

- Mi is szerettünk játszani. Mindenki kedves volt, és a csapatmunka miatt hihetetlen gyorsan tudtunk forgatni. - szólalt fel Jimin, így a bemondó szemében felcsillant a fény, miszerint ő lesz az első áldozat.

- Akkor Jimin, veled kezdeném. Mesélj egy kicsit. - dőlt előre kíváncsiságában. - Mit éreztél, mikor vége lett a történeteknek? - a férfi enyhén felhúzta szemöldökét, majd egyesével végignézett az összes megjelent hölgyön, akivel együtt kellett játszania. Nagyot sóhajtott, és egy kéjes mosolyt eleresztve hátradőlt a kanapén.

- Őszintén? Mintha egy pornószínész lennék. - a bemondó nem bírta ki, hangosan felnevetett, ahogy a közönség többsége is. Nem hittek a férfinek, aki ezt bármennyire is humoros, komolyan gondolta. - Főleg a Straingh után. Rae idegeit teljesen kikészítettem, és nem csak a történetben. - nézett rá a lányra, aki egyetértően bólogatott.

- Nos igen, mikor megkaptam a szerepet, ezt az egyet nem gondoltam végig, de ha már belekezdtem nem mondhattam vissza. Jiminnel pedig ezeket a részeket leszámítva öröm volt dolgozni. - vont vállat a lány, majd rámosolygott a férfira, aki odanyújtotta kezét, és pacsit kérve tőle.

- Úgy tudom, te igazán ennek a karakternek az ellentéte vagy. Ijedős, könnyen zavarba ejthető. - nézett le a jegyzeteire, majd felolvasta azokat a jelzőket, amiket a közösségi portálon talált, és kiírta magának a lányról.

- Így van.

- Egy gyors kérdés. - vette le egy pillanatra a szemüvegét, mintha ez nem lenne a műsor része, csupán személyes kíváncsiság. - Azt a jelenetet hányszor vettétek fel, mikor ki kellett mondanod, hogy ,,dugj meg"? - a stúdióban beállt a csend, mindenki figyelte a lányt, válaszra várva. Nem mertek még csak felnevetni sem, olyan nagymértékű lett a feszültség.

- Egyszer. - jelentette ki Rae a választ, de Jimin azonnal leintette a bemondót, hogy rá figyeljen.

- Khmm.. - köhintett. - Négyszer. - a férfinél itt szakadt el a cérna. A forgatás alatt szerzett emlékek sorai záporoztak a szemei elé, így átadta magát a jókedv kezeinek, és hangos nevetésbe kezdett, amit követett a többiek kuncogása is. Rae paradicsom vörös fejét kezeivel próbálta eltakarni, ami nyilván nem sikerülhetett, ezért lehajolt, hogy homlokát a combjaira helyezze.

Kávészünet☕Where stories live. Discover now