Élő adás: Sztori time

160 11 10
                                    

- Üdvözlöm Önöket kedves Hölgyeim és Uraim! Ismét itt lennénk, az Önök kedvenc kibeszélő showján, ami a mai napon inkább bejelentő show lesz. Gondolom senkinek se kell bemutatni a Kényszer, az Akarat, és a Kötődés főszereplőit, Jeon Jungkookot és Kim MinRyungot! Nagy tapsot nekik. - Jungkook egy kedves mosollyal üdvözölte a nézőket, míg Ryung inkább integetett. Látszott rajta az idegesség. - Meséljetek, olyan kíváncsi vagyok. - a bemondó kíváncsi szemekkel vizslatta a két fiatalt, akik összenéztek, és jókedvűen sóhajtottak egyet.

- A következő évadban nem mi leszünk porondon. Ugyan mi is szerepelni fogunk, elvégre a Bangtan múltjára is kitér a történet, de az igazi főszereplő-

- Állj állj! - szólt közbe a bemondó. - Ez az én dolgom. - megköszörülve torkát arcára erőltette a megszokott vigyorát, és az ajtó felé tárta karját. - Köszöntsék nagy szeretettel Kim Taehyungot, és a Kötődésbeli párját, Patricya Forstot. - Ryunggal és Jungkookkal ellentétben a bejelentettek kézen fogva, heves integetéssel jöttek be, és foglaltak helyet, amitől a teremben a nézők között kitört az ujjongás. - Ezek szerint, ti lesztek a főszereplők?

- Igen. Leginkább Taehyung. - mutatott a lány az említett felé. - Én csak a történet közepe fele fogok megjelenni.

- Oh, és addig miről fog szólni? - kérdezte kíváncsian a bemondó, az eddig szót nem kapott férfire nézve.

- Rólam. - tette mellkasára a kezét, büszke mosollyal. - Arról, hogy kerültem Jungkookhoz, és az életemről. Mit is jelent az én elborult elmém, mi is a betegségem, és miért kivétel Patty. Bár a megjelenését illetően még senki se tudott mit mondani... Én már nagyon várom.

- Betegség? - kérdezte vissza a bemondó. Patty arcát a tenyerébe temette, majd bosszús tekintettel Taehyungra nézett.

- A rendező engem fog leb*szni, amiért nem vigyáztam a szádra, és itt spoilerezel! - csapta vállon a már nevető férfit.

- Ugyan. Ez igazán nem volt nagy leleplezés. Milyen címen fog futni? Mit kell várniuk a kedves nézőknek? - mutatott a teremben jelenlévőkre a bemondó, miközben ő is kíváncsian várta a választ. Patty hátra dőlve keresztbe fonta a karját, és a férfi felé biccentett.

- I'm a peril man.

- Uuu - csillantak fel a bemondó szemei - És Patty egy ilyen ,,veszélyes" ember mellett marad. Ez izgalmas. Lesznek közöttetek konfliktusok? - a két fiatal egymásra nézett, majd mind a ketten elhúzták a szájukat.

- Nem igazán. Inkább belső őrlődése lesz a karakteremnek Tae múltja miatt. Mikor olvastam a forgatókönyvet a rendező majdnem elsírta magát, mert unalmasnak találta.. - jegyezte meg halkan, és mutatott magára Patricya, azonban Jungkook ekkor felnevetett, Ryunggal együtt.

- Már elnézést, de lesz némi csetepaté. - adta meg a konkrét választ.

Taehyung egy veszedelmes mosolyt engedett arcára kúszni, Patty pedig értetlen fejjel nézett rá.

- Te minek hívnád azt, mikor leleplezem, hogy nem mentél haza, hanem itt maradtál, és megpróbállak megölni? Utána ha jól emlékszem, lelépsz Taehyungtól, ezzel utat engedve a fétisének, és visszarabol magának.

- Tényleg, volt valami ilyen írva. A karakterem is össze fog veszni Jungkookkal amiért én előbb tudtam, és nem szóltam neki. - szólalt fel Ryung.

- Szóval ez a történet nagy vonalakban majd Taehyungról fog szólni, de betekintést nyerhetünk a ti szemszögetekbe is?

- Igen. - mondták egyszerre a fiatalok.
- És ki lesz a főgonosz? Ryan visszatér?

Kávészünet☕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz