Köszönöm a kihívást
SWAG__Boy Japansecrazy200300
🥰💜💜😘1. Hogy képzeled el magad 10 év múlva
......
KoreanGumiho 😂😂😂 azt hiszem erre nem tudok válaszolni. Örülök, ha lesz tető a fejem fölött2. Szerinted milyen egy jó író?
Ez egy elég tág és egyéntől függő dolog. Wattpadon legtöbbször azért nem szeretem elolvasni amit a sztori alá írtak az írók, mert annak a 70%-a a kövess be légyszi, és voteolj. Ha véleményt kér, azzal nincs semmi baj, de attól nem lesz jobb, ha azt kéri az olvasóitól, hogy kövessék be. Lehet olyan is beköveti, aki nem is olvassa, csak megsajnálta 🤷 Ezért szoktam én a sztorik végén megköszönni annak, aki ott volt velem, kommentelt és voteolt, még akkor is, ha csak pár fejezetet olvasott. És ezért se kérek véleményt a sztorijaimról, mert akinek gondja van vele, vagy tetszik neki el fogja mondani ott, ahol ő akarja.🥰3. Melyik zenét hallgattad utoljára?
KoreanGumiho
4. Mikor kezdtél el sztorikat írni wattpadon?
Huhaa... 2017 áprilisában regisztráltam, szóval olyan május végén - június elején lehetett..5. Ki a kedvenc íród?
Eddig se jelöltem meg őket (ha jól emlékszem) és ez után se szeretném zargatni őket😁
De ha nem wp-n nézzük, akkor a kedvenc íróm Anne L. Green6. Mi az álom munkád?
Álmom megtalálni az álommunkámat
.
.
.
.
Mivel még nem tudom😂😂7. Melyik könyved a legsikeresebb?
,,Apuci kizárva!" 80,8K megtekintéssel.
De tudjuk, hogy a wattpad fejezetenként adja össze a nézettséget, szóval ez nem azt jelenti, hogy annyian olvasták (sokan belefutnak ebbe a csapdába😂😂)8. Mit sportolsz?
Hát... Régen capueira, judo és a lovaglás volt a favorit, de most a gyakorlatok miatt már nem járok sehova (kifogás🤣)9. Mi idegesít fel a legjobban?
Élet.
Emberek.
Emberek az életemben
(Nagyjából mindenen fel tudom húzni magam)10. Szerinted wattpadon ki a legjobb író?
Nope😂 nem zargatjuk őt11. Mi a szerencseszámod
A négyes, de sose segít12.
Az első tíz ember érezze magát kihívva, aki olvassa😂😂😘😘💜
YOU ARE READING
Kávészünet☕
RandomKicsi ,,kiegészítő" történetek, ami igazából nem is történet, inkább egy párbeszéd.. Azoknak ajánlom, akik el tudnak vonatkoztatni az eddigi történeteimtől, és bele tudnak gondolni abba, hogy milyen lenne, ha egyik se történt volna meg. Nem akarok...