[8]

5.2K 199 121
                                    


[Wspólne spędzanie czasu]


|Dazai Osamu| - Często chodzicie do różnych kawiarenek, aby próbować coraz to rozmaitszych ciastek i napojów. Jednak jedynym minusem tego jest wasze jedno ograniczenie. Portfel Kunikidy nie napełnia się zbyt szybko.

|Atsushi Nakajima| - Poza pracą często do siebie dzwonicie.

|Ranpo Edogawa| - Najczęściej siedzicie u niego, zajadając się przekąskami lub oglądając filmy kryminalne.

|Kunikida Doppo| - Spacery w parku to na pewno coś, co oboje uwielbiacie. Oczywiście tylko wtedy, gdy skończy pracę.

|Tanizaki Junichirou| -  Jesteście zdecydowanie za "bezsensownym" włóczeniem się po mieście. Zawsze jest zabawnie.

|Miyazawa Kenji| - Często zabiera cię na jarmarki. Najczęściej tematyczne.

|Chuuya Nakahara| - Najczęściej siedzicie gdzieś w jakimś miejscu bez innych osób. Np. na dachu. Dla Chuuyi nie ma problemu, byście się tam dostali.

|Akutagawa Ryuunosuke| - Ze względu na bezpieczeństwo, siedzisz głównie u niego w domu, oglądając filmy lub przeglądając jego rzeczy, gdy go nie ma. 

|Michizou Tachihara| - Po pracy zawsze wpadacie do pobliskiego baru.

|Ango Sakaguchi| - W pubie 'Lupin' jesteście już stałymi klientami.

|Odasaku Sakunosuke| - Uwielbiacie przesiadywać w księgarni.

|Fyodor Dostoyevsky| - Często przychodzisz do jego domu.



i tutaj mała zapowiedź. myślę, że pod koniec stycznia, kiedy u mnie zaczną się ferię wystartuję z nową książką, nad którą wczoraj zaczęłam pracę. nieco inna tematyka, ale mam nadzieje, że ktoś będzie chciał czytać o demonologii słowiańskiej ;;

bungou stray dogs ; preferencesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz