[karta uzupełniająca]
Gdzie i jak się poznaliście? Zachorowałaś i musiałaś odwiedzić jakiegoś doktora. Akurat wypadło na Mori'ego.
Twoja pierwsza myśl na jego temat?
"Błagam, niech wypiszę receptę, tak, żebym mogła się doczytać".Jego pierwsza myśl na twój temat?
"Czemu nie poszła do lekarza wcześniej?! Jest bardzo chora!"Gdzie i jakie było wasze drugie spotkanie?
Przyszedł do twojego domu, żeby przynieść ci leki. Okazało się, że twoja choroba, to nie tylko zwykłe przezięnienie. Musisz leżeć w łóżku.Jak zostaliście przyjaciółmi?
Codziennie przynosił ci leki i pomagał dojść do zdrowia. Zostaliście dobrymi przyjaciółmi.Wasza spędzanie czasu?
Zakupy w galerii. Najczęściej kończyło się na sklepach, w których można kupić sukienki dla Elize.Gdzie poszliście na pierwszą randkę?
Do Teatru.Twoje wrażenia?
Przedstawienie bardzo ci się podobało.Po jakim czasie zaczęliście ze sobą chodzić?
Po pół roku.Kto zaproponował związek?
On, przy drobnej pomocy Elize.Jak macie siebie zapisanych w telefonach?
Ty jego: Doktorek
On ciebie: Ta ciągle choraGdzie i jak odbył się wasz pierwszy pocałunek?
Podczas wizyty u krawcowej. Elize wychodząc z przymierzalni, aby pokazać jak wygląda na niej nowa sukienka, przypadkowo was na siebie popchnęła.O kogo bywa zazdrosny?
Nie ma o kogo.O kogo ty bywasz zazdrosna?
O Elize.Jakiej cechy w tobie nienawidzi?
Czasami jesteś zbyt optymistyczna i entuzjastyczna... Przerażasz go.Jaką ceche w tobie pokochał?
Lubisz dzieci i jesteś opiekuńcza.Co w twoim wyglądzie mu się najbardziej podoba?
DłonieO co najczęściej się kłócicie?
O to, że nie wzięłaś lekarstw, gdy jesteś chora.Reakcja innych na to, że jesteście parą?
Byli lekko zdziwieni, ale to zaakceptowali.Czego w tobie nie rozumie?
Jak można tryskać energią cały czas i nie być zmęczonym?Najdziwniejsze okoliczności w których do ciebie napisał/zadzwonił?
Pomyliły mu się numery i wysłał sms o treści "Jesteśmy umówieni na wizytę dzisiaj o 15:30. Tylko przypominam Mori Ogai". Potem wytłumaczył, że miał to wysłaś do swojego pacjenta.Jego ulubiony smak lodów?
Wiśniowy.Co robi gdy jesteś smutna?
Zabiera cię na spacer.Co robisz gdy on jest smutny?
Wraz z Elize go pocieszacie.Kto rządzi w tym związku?
TyKiedy cię najczęściej przytula?
Codziennie, przed wyjściem do pracy.Jak często mówi, że cię kocha?
Również codziennie.Co robi, gdy nie masz dla niego czasu?
Spędza go z Elize. Głównie kupuje jej nowe ubrania.Za co będzie chciał cię "zabić"?
Za brak odpowiedzialności w niektórych sytuacjach.Przez jaki czas nie odzywacie się do siebie po kłótni?
Kilka godzinKto pierwszy wyciąga rękę na zgodę?
OnKtórą z kolei byłaś jego dziewczyną?
Pierwszą. Wcześniej zajmował się głównie obowiązkami i pracą.O co najczęściej cię prosi?
O pomoc w pracy. Czasami jest na tyle zmęczony, że sam nie daje rady ogarnąć papierkowej roboty. Musi przecież jeszcze zająć się mafią. Wtedy ty, bierzesz się za sortowanie i układanie kart jego pacjentów.Jaki tekst na podryw powiedział ci dla żartu?
Och, chyba masz coś w oku. Spokojnie to tylko błysk.Na czym nauczył cię grać?
Na kolorowych dzwonkach. Będziecie grać razem z Elize.Ulubione jego zjęcie:
W jakiej pozycji śpicie?Jak najczęściej cię budzi?
Najzwyczajniej prosi, żebyś wstała.Kto będzie próbował was rozdzielić?
Dazai.
CZYTASZ
bungou stray dogs ; preferences
Fanfictionkolejne preferencje, z naszych kochanych bezpańskich literatów :^: Zapraszam! WSPÓŁTWÓRCY: @xAnyna @xSasek Zajrzyjcie do nich :3 -zdjęcie na tle okładki nie należy do mnie-