Part 13

41 8 2
                                    

Continue flashback -

Tiba tiba ..

Ppapp! Satu hentakkan yang kuat dikepala Minghao . Ia menyebabkan Minghao pengsen di sebelah Asha.

Asha bersyukur.

Tetapi siapa lelaki tersebut ? Bertopeng.

Dan lelaki itu membuka topengnya. Terpampang muka sahabatnya Suga.

Iya Suga lah yang menyelamatkan Asha.

Tetapi itu hanya sementara.

Suga pergi kearah Asha. Dan dia pula yang menjadi "gila" seperti Minghao. Tetapi "gila" nya itu lebih teruk

Dia menggigit bibir Asha. Dia ingin membuka baju Asha.

Tetapi tangan sebelah kanan Asha yang sudah terlepas itu cepat menolak Suga. Bersyukur kerana kepala Suga terkena bucu meje berhampiran katil itu. Dia menggunakan sepenuh tenaganya untuk bangunn. Dia menyeluk pocket seluar Suga untuk menelefon Abangnya Hoshi.

Dan Hoshi datang bersama sekumpulan Polis. Minghao di penjarakan dihospital pakar psychologi manakala sahabat nya yang talam dua muka itu dipenjarakan di balai polis.

Sejak dari kejadian itu Asha berubah menjadi seorang yang ganas. Dia mempelajari segala ilmu mempertahankan diri.

Dan pada suatu hari dia bertindak ganas lalu menumbuk kawannya. Sejak hari itu dia dipindahkan ke sekolah itu. Tapi dia tak sangka yang dia berjumpa dengan Minghao , kekasih lamanya. Atau hanya pelanduk dua serupa.

CERITA INI BERLAKU PADA 3 tahun lepas ..

xuminghao | come to me Where stories live. Discover now