1.Noul coleg

1.2K 27 10
                                    

Clasa a 10 a, un nou an, noi profesori, noi colegi. Cu toții știm că în fiecare an trebuia sa vina cate un coleg nou mutat ori de la alt liceu ori din alt oraș. Niciodată nu mi-a plăcut sa fiu cea nouă și niciodată nu am fost. Chiar și când am intrat la acest liceu am intrat împreună cu câțiva colegi din fosta mea clasa, toti ne-am acomodat foarte repede și foarte ușor. După primele saptamani de scoala din clasa a 9 a eu si alti colegi de ai mei am devenit populari printre boboci, ne petreceam cam toate pauzele cu cei din a 11 a si a 12 a și asa a ajuns practic sa ne stie tot liceul.

Sunt Adimei Alice Beatrice, am 16 ani împliniți în vara și locuiesc în București de când m-am născut. Tatăl meu este american, mama mea romanca, mama la cunoscut pe tata in New York ea fiind intr-o vacanță cu câțiva colegi de ai ei de la facultate, era in ultimul an de facultate pe atunci. După ce a terminat facultatea mama a vrut să se mute în America dar a aflat ca este însărcinată cu fratele meu au decis sa se mute amândoi in Romania, mai precis în București unde locuim și în momentul asta. Fratele meu este mai mare cu 2 ani asta înseamnă că are 18 ani și este major, ne intelegem foarte bine chiar daca câteodată ne mai certăm. Am foarte mare noroc ca fratele meu nu este la același liceu ca mine pentru că altfel ar fi stat mereu cu ochii pe mine si nu cred ca mi-ar fi placut asta, amândoi suntem la licee bune și avem note destul de bune dar nu pot sa zic ca tocim pentru notele alea, mereu suntem plecați de acasă, părinții abia ne prind pe amândoi de odata acasa pentru că nici ei nu prea stau pe acasa fiind mereu ocupați cu munca amândoi fiind avocați. Uneori stau doar la birou, uneori sunt amândoi plecați cu alte treburi prin alte orașe și cum aproape mereu suntem singuri acasa mai bine iesim si ne distrăm.

Astăzi 10 septembrie prima zi de scoala, abia asteptam pentru că mi-a fost foarte dor de colegii mei, nu ca nu i-aș fi vazut vara asta.

Iulia: Hopaaa...pe cine avem noi aiciiiii, spune in timp ce vine spre mine cu brațele deschise.

Alice: Pe Alice aveti voi aici, și ma duc si eu spre ea si o iau in brațe.

Silviu: Te-ai vopsit? Inainte sa terminam clasa a 9 a nu erai asa blonda, spune și începe își bage mâinile prin părul meu abia ondulat.

Alice: Da, m-am vopsit! Dar i-ați mâinile din părul meu pentru că abia mi l-am ondulat.

Liviu: Oricum iti sta mai bine decât șatenă.

Alice: Știu, de ia m-am și facut blondă. Apropo Jasmine prietena mea cu probleme mintale unde e?

Jasmine: Ai întrebat de mine? Omg...te-ai facut blondă! Ți-am zis fato ca iti sta mai bine asa?

Alice: Da am întrebat de tine pentru că nu te găseam, credeam ca nu mai vii.

Jasmine: Cum sa nu vin? Vrei sa pierd toată distracția de aici? Te înșeli, draga mea! Apropo am auzit ca o sa avem un coleg nou.

Lidia: Așa am auzit și eu. Sper sa fie frumos ca altfel in gașca asta nu va intra.

Alice: Eu cred ca ca ai vrut să zici că nu va avea niciun fel de treaba cu tine, stii la ce ma refer, facandu-i cu ochiul.

Lidia- Ai dreptate, spune bosumflata, daca nu e frumos chiar nu o sa aibe niciun fel de treaba cu mine.

Claudiu: Bă, vine diriga.

O viață alături de Gami Os|FanFiction|❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum