În curând trebuie sa ajungă și Andrei ca sa mergem spre locul surpriza, nu am absolut nicio idee unde ar vrea sa mă duca. Cert e ca mă plictisesc așa ca cobor jos și mă așez pe scările din fata blocului și îmi aprind o țigară. Afară începe sa se întunece si sa se lase puțin frigul, eu eram îmbrăcată intr-o salopeta foarte mulată pe corp și cu un decolteu care arata cât de cât ok. Nu prea îmi plac rochiile și nici măcar nu știu unde mă va duce Andrei așa ca salopeta asta e foarte buna in momentul asta.
Andrei: Mă jur ca as sari în momentul ăsta pe tine, nu îmi pasa dacă ne vede sau nu cineva, spune cu o fata cam perversa și mă ia în brațe tragandu-ma spre el încerc sa mă sărute.
Alice: Nu mi-ar părea rău dacă ai sari pe mine, spun pe un ton la fel de pervers ca fata lui.
Andrei: Deci nu te-ai supara dacă ti-as trage-o fix aici și fix în momentul ăsta, nu?spune de parca e cel mai excitat băiat de pe lumea asta.
Alice: Nu, babe. spun folosind alintul care îl folosește și el pe un tot cât mai senzual.
Andrei: Serios acum, chiar îmi vine sa sar pe tine la cât de bomba arăți. Și fără glume de data asta.
Alice: Pai și ce te oprește?
Andrei: Nimic.
Atunci mă trage spre el și mă saruta, iar dintr-un sărut normal devine unul sălbatic la un moment îl mușc de buza și scoate un mic geamăt. Mereu mi-a plăcut sa mușc pe cineva de buza sau sa mă muște cineva pe mine de buza în timpul unui sărut. Dar din toate săruturile pe care le-am avut pana acum, săruturile cu Andrei sunt cele mai plăcute și cele pe care le-am simțit cu adevărat.
Alice: Stii, atunci când mă săruți îmi dai o satisfacție de placere pe care n-am avut-o niciodata și ceea ce e ciudat e ca din toate săruturile pe care le-am avut cele cu tine chiar le simt cu adevărat.
Andrei: Pentru ca săruturile noastre sunt unice și mă bucur ca spui asta pentru ca și tu îmi oferi la fel. Vrei sa iti spun ceva? Și foarte sincer Îți spun acum.
Alice: Spune.
Andrei: Poate tu crezi ca ne cunoaștem doar de azi, tu chiar mă cunoști de azi aici excludem faptul ca mă știi de pe internet, eu pe tine te cunosc de luni bune. Te văd trecând prin fata blocului meu în fiecare zi, când mergeai la liceu eu eram în fata blocului așteptând sa treci ca sa te văd pentru ca îmi era teama sa vorbesc cu tine. Și nu m-am mutat la liceul ăsta pentru ca aveam probleme cu niște fete care încercau să îmi strice planurile, m-am mutat aici doar ca sa fiu mai aproape de tine, pentru ca știam ca dacă continuam sa aștept sa treci prin fata blocului meu nu o sa reușesc niciodată sa vorbesc cu tine și niciodată nu voi putea face ceva ca sa fi a mea. Și vreau sa stii ca tu ești prima mea dragoste, ce simt pentru tine nu am simțit pentru nimeni pentru ca nimeni nu e ca tine, babe. Tu ești unica, tu ești Alice și dacă tu vei păți ceva eu fără tine cred ca chiar as muri. Ești foarte speciala pentru mine, sa stii asta.
Alice: Si tu ești prima mea dragoste adevărată, ce simt pentru tine și cu tine nu am simțit cu nimeni. Poate ca atunci când ai intrat prima oară în clasa credeam cu totul altceva fața de ceea ce cred despre tine acum nu știu cum ai făcut dar mi-ai ajuns la la suflet și acolo nu ajung multe persoane, spun cu o față inocentă și cu un zâmbet la fel de inocent.
CITEȘTI
O viață alături de Gami Os|FanFiction|❤
Hayran Kurgu"Andrei: Vei fi a mea, babe." "Alice: Niciodată." "Andrei: Niciodată sa nu spui niciodată."