2.Întâlnirea

707 19 6
                                    

Ne-am dus toți la un pub, nu era foarte departe de liceu. Ceilalți au fost foarte încântați că vine si Andrei cu noi. Pare de treaba dar cand face fețele alea de zice ca vrea sa sara in momentul ala pe tine nu prea mai pare de treabă. Vorbește cu toti, e foarte sociabil dar nu inteleg de ce sta doar lângă mine.

Silviu: Ce beți?

Jasmine: Vodka.

Silviu: Esti minora, Jasmine, nu o sa iti dea!

Jasmine: Bine, bine, atunci un shake.

Silviu: Băi da un suc normal nu iti poti lua?

Jasmine: Dar tu ce iti iei?

Silviu: Bere.

Jasmine: Esti minor, Silviu, nu o sa iti dea! încearcă spună la fel ca Silviu dar nu pre ii iasa.

Alice: Sincer, luati-va amândoi un suc si gata.

Jasmine: Am zis ca imi iau un shake, shake imi iau. Nu ma iau după tâmpitu asta.

Silviu: Faci cum vrei, eu tot bere imi iau.

Andrei: Tu ce iti iei, babe?

Alice: Nimic, absolut nimic.

Jasmine: Babe?Sunteti pe combinatii ma nebunilor?

Alice: E cu tine, Jasmine.

Jasmine:E naaa....

După ce ne-am gatat de băut sucurile am mai stat, și nu am stat putin am stat foarte mult in jur de 2-3 ore. Eu și Andrei am inceput sa ne intelegem mai bine, la un moment dat ma luat in brate si a stat asa cateva minute bune. Poate ca Jasmine are dreptate, poate el chiar a început să mă placa. Dar momentan nu mai vreau o relatie, am avut una de curând nu a fost nici lunga nici scurta, dar după ce te înșeală cineva nu cred ca mai vrei o relatie fix după asta. Nu m-a afectat absolut deloc, nici macar nu simțeam ceva pentru baiatul ala, uneori chiar ma intreb de ce m-am pus cu el.

Jasmine: Alice? Plecam?

Alice: Da, haide. Iulia, vii?

Iulia: Pai nu știu ca vine Irina la mine și dacă vrea sa vina și ea acum...

Irina: Da, da. Vin!

Andrei: Hai, plec și eu. Ne vedem mâine. Salut!

Silviu: Salut, ba Andrei, se saluta și dau mâna apoi Andrei vine după noi.

Alice: Salut, precenii meiii! Ne vedem maine!

Jasmine: Abia astept sa ajung acasă.

Alice: Imediat ajungem, Jasmine.

Jasmine: Ce bine!

Alice: Ba ăștia ti-o băgat ceva in shake-ul ala?

Jasmine: Da, banane.

Alice: Păi shake-ul o fost de banane.

Jasmine: Nu am nimic, nu mi-o băgat nimeni nimic in shake-ul ala.

Alice: Păi nu, logic ai tu probleme mintale.

Iulia: Stiam ca are.

Alice: Are nevoie de un psihiatru fata asta.

Andrei: Cunosc eu unul, spune râzând.

Jasmine: Vai ce glume aveti in voi.

O viață alături de Gami Os|FanFiction|❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum