Dizi Adı: W Two Worlds
Türkçe Anlamı: W İki Dünya
Yayın Yılı: 2016
Bölüm Sayısı: 16
Bölüm Uzunluğu: 1 saat
Kanal: MBC
Başroller: Han Hyo Joo (Oh Yeon Joo), Lee Jong Suk (Kang Chul)
Diğer Oyuncular: Lee Tae Hwan, Jung Yoo JinEvet, koca bir kitlenin psikolojisini alt üst eden Kang Chul'ün hikayesine hoşgeldiniz. Dizinin mükemmelliğini nasıl anlatmam gerektiğini bilmiyorum. Lee Jong Suk'um zaten başlı başına mükemmel :') ♡ Bir tane arkadaşım bu diziyi çekildiği zamanlar izliyordu ve bana hep heyecanlı heyecanlı anlatıyordu. Ama yine de o kadar güzel olabilir mi, diye tereddüte düşüyordum. Diziyi bitirdikten sonra abartılacak kadar güzel olduğu kanısına vardım.
Dizi ünlü bir webtoon serisinin yazarı olan Oh Seong Moo'nun ortadan kaybolmasıyla başlayıp gelişen olayları konu alıyor. Oh Seong Moo'nun kızı Oh Yeon Joo babasının yokluğundan şüphelenip onu aramaya başlar. Ta ki, babasının W adını verdiği webtoonun içine girene kadar. Oh Yeon Joo, bir süre sonra webtoon ve gerçek dünya arasında gidip gelmeye başlar çünkü W'nun ana karakteri Kang Chul ve Oh Yeon Joo arasında farklı bir ilişki başlamıştır. Fantastik - dram.
W Two Worlds Ost Listesi
~ Basick & Inkii - In The Illusion
~ Jung Joon Young - Where Are U
~ Park Bo Ram - Please Say Something, Even Though It Is A Lie
~ KCM - Remember
~ Jo Hyun Ah - Falling
~ Jeon Woo Sung - My Heart
~ Ahn Hyun Jeong - You and Me
~ Navi - Draw a Love
~ N (Vixx) & YeoEun (MelodyDay) - Without YouOstların hepsi efsane bence. In The Illusion Ostu en beğendiğim. Türkçe anlamı falan da çok güzel. Sürekli dinlerim. Giflerin arasına tokat sahnesini de koydum. Çocuğun güzel suratına ne biçim yapıştırmıştı zalım jfjfnfngkfk
*Diziyi izlediniz mi? İzlediyseniz beğendiniz mi? En beğendiğiniz sahne ve en beğendiğiniz oyuncu kimdi?
*İzlemediyseniz izlemeyi düşünüyor musunuz? Oyuncular ve konusu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kendinize iyi bakın ♡
Yayın Tarihi: 14.02.2019 Prş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-DRAMA ÖNERİLERİ
No Ficciónİzleyecek K-Drama bulamıyorsanız ya da neyi izlemeniz gerektiğine karar veremiyorsanız okumaya başlayın :')