Dizi Adı: Kill It
Türkçe Anlamı: Öldür Onu
Diğer Adı: Blue Eyes
Diğer Adının Türkçe Anlamı: Mavi Gözler
Yayın Yılı: 2019
Bölüm Sayısı: 12
Bölüm Uzunluğu: 1 saat
Kanal: OCN
Başroller: Nana (Do Hyun Jin), Jang Ki Yong (Kim Soo Hyun)
Diğer Oyuncular: Lee Jae Won, No Jeong Ee, Ji Il JooBu bölüm diğerlerinden farklı diyebilirim çünkü nihayet izleyecek güncel dizi bulup size onun önerisi ile geldim!
Bu dizi çok hoşuma gitti. Konusu aksiyon gerilim türü. Şimdiye kadar bu türü barındıran diziler önerdim. Bu yüzden sonraki bölümlerde farklı türler önereceğim.
Konusu; Kim Soo Hyun, geçmişini öğrenmek için kiralık katillik yapan bir veterinerdir. Do Hyun Jin ise art arda gelen cinayetlerin sır perdesini aralamaya çalışan bir dedektiftir. Do Hyun Jin en yakınındaki Kim Soo Hyun'un bir katil olduğunu öğrenebilecek mi?
Reytinglerinin düşük olması beni üzdü. Ama Koreliler dışında yabancı izleyiciler oldukça beğenmiş diziyi. Şu an da 8 bölüm mevcut. Yeni bölümü gerçekten merak ediyorum.
Oyuncular hakkında yorum yapmak istiyorum. Jang Ki Yong deyim yerindeyse bu rol için biçilmiş bir kaftan 😂 Bir katilin sessizliği, soğukluğuna sahip. Zaten bakışları sert olduğu için katil rolüne çok uymuş. Nana'nın ilk izlediğim dizisi bu. Birbirlerine yakışıyorlar. Senaristin kapısına dayanıp "Bize artık romantik sahne ver, lanet olası!" diye bağırasım var 😁
Kill It Ost Listesi
~ Min Kyung Hoon - Forever Love
~ Han Seung Hee - My Everything
~ Jung Dong Ha - Take Out My Heart
~ Jang Hee Young - Unspeakable Secret
~ Kim Bo Kyung - You Like MeHepsi çok hoş, hepsini dinlemelisiniz. Daha ost çıkar mı bilmem, olanları yazdım. En beğendiğim "my everything."
*Diziyi izliyor musunuz? İzliyorsanız beğendiniz mi? En beğendiğiniz sahne ve en beğendiğiniz oyuncu kim?
*İzlemediyseniz izlemeyi düşünüyor musunuz? Oyuncular ve konusu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sonraki dizi önerimde görüşürüz. Kendinize iyi bakın ♡♡
Yayın Tarihi: 20.04.2019 Cmt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-DRAMA ÖNERİLERİ
No Ficciónİzleyecek K-Drama bulamıyorsanız ya da neyi izlemeniz gerektiğine karar veremiyorsanız okumaya başlayın :')