Dizi Adı: Squid Game (Kalamar Oyunu)
Yayın Yılı: 2021
Bölüm Sayısı: 9
Bölüm Uzunluğu: 40 dakika
Kanal: SBS, Netflix
Başroller:
Lee Jung Jae (Seong Gi Hun / No. 456)
Park Hae Soo (Cho Sang Woo / No. 218)
Diğer Oyuncular:
Wi Ha Joon (Hwang Jun Ho)
Jung Ho Yeon (Kang Sae Byeok / No. 067)
Anupam Tripathi (Ali Abdul / No. 199)
Kim Joo Ryung (Han Mi Nyeo / No. 212)
Heo Sung Tae (Jang Deok Soo / No. 101)
Lee Yoo Mi (Ji Young / No. 240)
Oh Young Soo (Oh Il Nam / No. 001)
Konuk Oyuncular:
Lee Byung Hun
Gong YooSon dönemlerin en popüler dizisiyle geri döndüm. Sadece k-drama izleyecileri arasında değil herkes arasında ünlü olan bir diziyle. Dolayısıyla bunun iyi sonuçları olduğu gibi maalesef kötü sonuçları da oldu.
Birçok şey de olduğu gibi, bir şey ünlü olunca insanlar bazı şeyleri olması gerektiğinden çok abartıyor. Squid Game kıyafetleri giyenler mi dersin, oradaki oyunları oynamak için can atanlar mı dersin... Diziyi görmediğiniz tek bir sosyal medya platformu yoktu yakın bir zamanda. Ortalık yeni yeni durulmaya başladı.
Ayrıca dizinin gelmiş geçmiş en iyi kdrama olduğunu iddia edenler de var. Bunu normal bir kdrama izleyicisinin söyleyeceğini zannetmiyorum açıkçası. Muhtemelen ilk kez bir kdrama izlemiş olanlar söylüyor. (Zamanında kdrama izleyenlerle dalga geçenlerin şimdi sözlerini yutmaları mevzusuna hiç girmiyorum, yoksa içinden çıkamayız 🤭) Dizi gerçekten izlemesi keyifli bir dizi ve güzel. Ama en iyisi olduğunu iddia ederken duraksarım. Başyapıt denilebilecek başka kdramalar da var oldu bu zamana kadar çünkü. Zaten biz de kaç yıldır boşuna takip etmedik bu sektörü. Squid Game kadar ünlü olmamış olmaları, var olmadığı sonucunu vermiyor.
Konusu; 45.6 Milyar Won ödüllü hayatta kalma oyununa katılan bir grup insanın etrafında dönmektedir.
İzlerken spoiler almamaya dikkat edin, özellikle yorumlara bakmayın. Ben öyle yapmıştım.
Dizinin 2. sezonu da gelecekmiş. Bence tek sezonda da bitirilseymiş de iyi olabilirmiş ama tabi 2. sezonu da merakla bekliyorum. Umarım ilk sezon kadar güzel olur.
! Gifler spoiler içeriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-DRAMA ÖNERİLERİ
Kurgu Olmayanİzleyecek K-Drama bulamıyorsanız ya da neyi izlemeniz gerektiğine karar veremiyorsanız okumaya başlayın :')