Jin:
Jin annyira drámai lenne, amikor újra találkoztok a repülőtéren. Felkapna, majd megpörgetne és ezután mélyen megcsókolna.- Annyira hiányoztál szerelmem! Soha többé nem foglak elengedni téged!
Suga:
Yoongi finomabb lenne, és az ő ölelése 100%-an puha lenne. Rád mosolyogna a legnagyobb mosolyával, amikor meglátna a várakozó csarnokban, és szorosan magához húzna.- Ahh, itthon vagyok!
NamJoon:
Namjoon a sajátos módján lenne drámai. Szorosan átölelne, majd az egész súlyával rád támaszkodna.- Waaaaaah, olyan fáradt vagyok baby! Nem tudtam nélküled aludni. Kérlek viseld a gondom!
Hoseok:
Hobi minden bizonnyal az lenne, aki a második pillanatban karjaidba ugrana. Nagyon erősen fogna téged és nem engedné el a kezedet, még akkor sem, ha te elakarnád engedni."NAGYON! HIÁNYOZTÁL"
Jimin:
Jimin rohanna hozzád, és megölelne, amint észrevenne téged. Belefúrná az arcát a nyakadba/mellkasodba, és elmosolyodna, hogy mennyire hiányoztál neki. Követelné minden figyelmed, hogy pótolja az elveszett időt.
„ANNYIRABOLDOGVAGYOKHOGYÚJRAEGYÜTTVAGYUNKELSEMTUDOMMONDANIMEMNYIREHIÁNYOZTÁL!!"Taehyung:
Tae azonnal rajtad lenne. A többi srác megkönnyebbülten sóhajtana, mert Tae nagyon ideges volt, az utolsó órákban."Lelkitársam! Az én édes mézfúvásom! Annyira örülök, hogy visszajöttem!
Jungkook:
Kookie megpróbálna komoly maradni, de végül elsírná magát, amikor újra a karjaiban tarthatna. Egyszerűen túlterhelnék az érzései.- Sírsz nyuszi?
„KHUSSOLJH."
-Tumblr-
Hello-bello guyzieee!!!
Hamarosan itt a Valentin nap!!! Gondoltam addig kirakok valami édeset, hogy rá tudjunk hangolódni.
(Az éves édesség mennyiséget ilyenkor mindig be kell pótolni, a legbénább romantikus sorozatok nézése közben!)
Hamarosan találkozunk...
Hi, hello, cs🍓💋
ESTÁS LEYENDO
𝐊𝐏𝐎𝐏 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬/𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝓗𝓾𝓷𝓰𝓪𝓻𝓲𝓪𝓷(KÉRÉSEK/ZÁRVA)
FanficKPOP reakciók a tumblr-ről... ...meg a fejemből...