|Skinny Love: Amikor két ember érzéseket táplál egymás iránt, mégis nem vallják be, ugyanakkor kimutatják.|
(magyarul keserű szerelemre lehetne fordítani, de arra nem igazán stimmelne a valódi jelentése)- Nyisd ki az ajtóóóót! - ordította neked édesanyád, aki nagy valószínűséggel ügyködött valamin a konyhában. Őszintén szólva, utáltad, ha ordibál és neked kell pizsamában, péntek este ajtót nyitnod.
Igazából valószínűleg csak a sorozatmániád miatt, vagy mert sosem szerettél idegeneket fogadni, amíg anyád meg nem jelent mögötted, miután minden biztonságban volt a konyhában.
Ezen az estén azonban mégis boldogan ismételted volna meg újra és újra ezt az ajtónyitást. Az egyik srác állt mögötte a sulidból, akivel körülbelül már egy hónapja dumáltok az összevont órátokon. Ő pedig Lucas. Menő, vicces, okos, figyelmes, kedves és elképesztően jóképű. Ebből adódóan persze sok lány tekintetét magán tudhatja.
Nem az a tipikus legeslegfelkapottabb srác, de azért nem kevesen ismerik. Mielőtt elkezdtetek volna beszélgetni, már azelőtt tetszett neked. Viszont sosem gondoltad volna, hogy esetleg neki is tetszel. Ő az az ember, aki mindenkivel kedves és jófej, ezért fogalmad sincs hova is helyez el az életében.
A haverjai pedig ezt megnehezítik. Mindig összeakarják hozni lányokkal, de ő mindig csak nevet a barátai ötletein. Nem a lányok miatt, hanem egyszerűen csak nem szeretné hitegetni őket. Volt már egypár barátnője, ami miatt az elején, amikor megtudtad ki és mi ő, tartottál tőle. De ezzel együtt azt is megtudtad, hogy sokkal mélyebb gondolatai vannak és nem ok nélkül szakít lányokkal egyhét járás után.
Talán ez tetszik benne a legjobban, hogy nem tudod őt megfejteni. Minden eddigi fiú, aki udvarolt neked, könnyen átlátható volt, de ő nagyon más. Van valami az egyszerű kisugárzásában, valami különleges. Akkor pedig, ha tudunk egy-két dolgot a belső tulajdonságairól és ezeket hozzárendeljük, maga lesz a megfejthetetlen rejtély.
Mik is ezek? Például ő elképesztően szeretné megtalálni azt a lányt, akivel az egész életét le tudja majd élni. Ebben már nem találsz logikát, hiszen a vele egyidős végzős srácok szoknyapecérként hírhedtek. Ő ebben is más. Aztán ott van ez a fura szokása, hogy ezért sokszor randizik lányokkal, de csak pár hétig esetleg napig. Ha pedig rájön, hogy az a lány nem az akit keres, kedvesen, de dobja.
Ettől pedig félsz - bár hozzá kell tenni, hogy veled teljesen más - félsz attól, hogy veled is ez lesz. Már, ha eljutsz odáig, hogy ez bekövetkezzen. Általában nevetgél a lányokkal és vicceket mesél nekik, amitől kicsit olyan lesz mint a többi srác, de az is feltűnő, hogy a lányok viselkedése se tesz hozzá ahhoz, hogy ne így reagáljon rá. Veled pedig mindig komoly dolgokról beszélget, és folyton csak te érdekled őt.
Ő viszont sosem beszél magáról, és ez is kérdés számodra, hogy miért nem. Hiába érzed magad közel hozzá, mégis semmit sem tudsz róla szinte.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐊𝐏𝐎𝐏 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬/𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝓗𝓾𝓷𝓰𝓪𝓻𝓲𝓪𝓷(KÉRÉSEK/ZÁRVA)
FanfictionKPOP reakciók a tumblr-ről... ...meg a fejemből...