@bigbangtanstra Remélem tetszik❤️
Ten:
Egy thaiföldi utazással lepett meg téged a családod, szülinapod alkalmából. Egy hetet tölthetsz el Bangkokban egyedül, persze már régóta tanulod a nyelvet. Az első napok a város és a kultúra felfedezésével telnek, így minden este hulla fáradtan esel be a hotel szobai ágyadba. Viszont a negyedik napon, egy modernebb negyed meglátogatása a program. Miután megcsodáltad, azután bementél egy kávézóba, ami egy hatalmas irodaházzal szemben állt. A hely tele volt, így kénytelen voltál egy maszkot viselő fiú mellé ülni, de előtte persze megkérdezted tőle, hogy nem zavarja-e ez őt. - Ha ilyen kedves lány szeretne mellém ülni, nem. -mosolyog rád édesen, miután levette a maszkját, ezzel fel is fedte, hogy teljesen a füle tövéig elpirult. Rengeteget beszélgettetek, és neked is megtetszett a fiú. Nagyon alázatos és tapintatos volt veled és csak áradt belőle a nyugodtság. Bármennyire is volt gyönyörű Thaiföld, az a nap volt a kedvenced, amikor megismerkedtél Chittaphon-nal.
Lucas:Mind tudjuk, hogy ez a srác az NCT legnagyobb flirty-boy-ja. Épp ezért lepett meg, amikor egyedül üldögélt csöndben egy Hong kongi bárban. Tekintetetek egyből összeakadt, ő csábosan rád nézett, te pedig inkább lesütötted szemeidet mosolyogva, tűzvörös arccal persze. Barátnőid pedig elkezdtek piszkálni, hogy nem-e ő az a srác, akit szoktál hallgatni, te pedig csak átkozod magad, hogy egyáltalán elmondtad nekik mi is az az NCT, mégha két embernél többre nem is emlékeznek.
Aztán jön a hideg zuhany, mert ők elmennek a kisboltba gyorsan, és ott hagynak téged. Te se akarsz beégni, így fizetés után elindulsz a kijárat felé. - Ne menj még! -érzel meg egy lágy szorítást a csuklódon, amitől egyből kiráz a hideg. Teljes egészében itt áll melletted és az arcod pirosabb mint amilyennek kéne lennie.
-L-lucas? -remegsz meg az érintése miatt. - Szóval ismersz, de én még nem tudom a neved! -húz egy asztalhoz. - T/N vagyok! És nem mondanám, hogy ismerlek, mert még sosem találkoztunk. -fontad össze állad alatt a kezed, majd könyököltél az asztalra. - Oké, viszont nem hinném, hogy egy ilyen helyes arcból többet is látnál az utcán, de biztos, hogy többet tudsz a nevemnél! -incselekedett tovább, te pedig csak megforgattad a szemed. Nem is ő lenne. Le se tudta volna tagadni, hogy bejössz neki, mert állandóan flörtölt veled és a mosolya még szélesebb lett, amikor elpirultál szavain. Nem is habozott ezután, már estére elhívott randizni.
Hendery:
ESTÁS LEYENDO
𝐊𝐏𝐎𝐏 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬/𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝓗𝓾𝓷𝓰𝓪𝓻𝓲𝓪𝓷(KÉRÉSEK/ZÁRVA)
FanficKPOP reakciók a tumblr-ről... ...meg a fejemből...