|... álmodban átöleled|
________________________
𝐇𝐚𝐞𝐜𝐡𝐚𝐧
Legjobb barátok vagytok és már sokszor aludtatok együtt. Az viszont még nem fordult elő, hogy összebújtatok volna. Mindig "meghúztátok a választóvonalat".
Most viszont rosszat álmodtál és álmodban Haechan mellkasába fúrtad a fejed.- Jah, T/N-ah! Mit képzel- amikor elkezdtél sírni, akkor szorosan magához húzott és megpróbált felébreszteni.
- T/N! - simított végig az arcodon.
- Szerelmem! - suttogta, mire felébredtél. - Huhh? - nyitottad ki szemeidet, majd realizáltad milyen helyzetben is fekszetek.- É-én...n-ne haragudj! - próbáltad eltolni magadtól. - Cshh, semmi baj, mostmár csak maradj itt!
𝐉𝐞𝐧𝐨Ez az első együtt alvásotok. Egy kicsit félénk, de csak az számít neki, hogy kényelmesen aludhass. Így végül úgy dönt, hogy nem ölel át.
Amikor meghallotta, hogy szuszogsz, akkor széles mosolyra húzta száját, és örült, hogy nem zavart meg. Ő viszont képtelen volt elaludni melletted, a szíve folyamatosan kalapált ész nélkül.
Egy kisebb szívrohamot kapott, amikor megérezte egyik kezedet a derekán.
-T-t/n? - te viszont nem válaszoltál.
- Miért zavarod mindig össze az érzéseimet? - néz rád szomorúan.
Legjobb barátok vagytok, de ő már régóta többet érez irántad.
- Szeretem Jeno-t! - sírod el magad álmodban, ő erre elkezdi finoman simogatni az arcod.Te hirtelen kinyitod a szemed és szorosan hozzá bújsz. - Ugye sosem hagysz el? - döntöd homlokod mellkasának, mire halkan felnevet.
- Sosem lennék képes rá!
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐊𝐏𝐎𝐏 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬/𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝓗𝓾𝓷𝓰𝓪𝓻𝓲𝓪𝓷(KÉRÉSEK/ZÁRVA)
FanfictionKPOP reakciók a tumblr-ről... ...meg a fejemből...