Jisung gyomra felfordult barátnőjének erős parfümétől. Bármit megadott volna azért, hogy ott hagyhassa a lányt, de ez már túl feltűnő lett volna, két hete minden találkozott lemondott. Sokkal szívesebben tartotta volna Minho-t karjai között. Szíve meglódult ahogy a fiút képzelte maga mellé, egymáshoz bújva figyelték volna a laptopon játszódó filmet és apró csókokat lopnának a másiktól. Erre vágyott, el akart hajítani mindent, hogy aztán menedéket keressen barátjánál.
Haneul vékony karjai szorosan fonódtak a fiú dereka köré. Egyenletes légzése és nyugodt arc arra engedett következtetni, hogy elaludt. Jisung óvatosan, nehogy felébressze a rajta fekvőt kimászott az ágyból, feltúrta Changbin éjjeli szekrényének legfelső fiókját majd egy doboz cigi társaságában kiment a kollégium mögé. Ruhájára rá ragadt az a szörnyen édes pacsuli, amitől már az ebédje ki kívánkozott. Vékony ajkai közé vette az első szállat majd mélyet szívott bele. Kellemes szédülés kerítette ahogy tüdejét ellepte a cigaretta füstje. Térdeit felhúzva helyett foglalt a hideg betonon és hátát az épület omladozó falának döntötte.
- Te mégis mióta cigizel? - bátyja hangja hallattán Jisung elfintorodott. Pár perc nyugalomra és csendre vágyott, semmi másra, de úgy tűnt túl nagy kérés ez. Az idősebb Han helyett foglalt testvére mellett majd előhúzta saját dobozát, hogy ő is közelebb kapcsolatba kerüljön a halállal. Tetoválással tarkított karját térdérre ejtette majd csak figyelte, ahogy vékony füst csík száll fel a a fehér rúdból.
- Mit keresel itt?
- Changbin köpött be. Láttuk, hogy a barátnőd ott alszik az ágyadon, aztán Binie nem találta a cigijét. De most komolyan, mióta is cigizel pontosan?
- Általában csak vizsgák előtt szoktam, de most egyszerűen annyira rosszul lettem Haneul parfümének a szagától, hogy muszáj voltam lejönni. Nem bírom ezt csinálni.
- Még csak két hete titkolózol. - Jinyoung homloka ráncba szaladt miközben testvérét figyelte. Jisung-ból felszakadt egy gondterhelt sóhaj mielőtt ismét bele szívott volna cigarettájába. Vállai megernyedtek és egy fájdalmas mosollyal bátyja felé fordult.
- Nem Jinyoung, én ezt már több mint egy éve csinálom.
Késő van már részt kirakni? Pfff ugyan, sosincs túl késő ilyesmit csinálni... Ugye?
ESTÁS LEYENDO
Törött iránytű [BEFEJEZETT✓]
FanficSzörnyű ember vagyok amiért a szerelmet választom a családom helyett? !!!Rövid részek várhatók!!!