29 Aralık 2018
01:30Merhaba sevgilim,
Bugünle birlikte bir hafta oldu. Seni o kablolara bağlayalı, üzerini örtmelerinin üzerinden tam bir hafta geçti. Bedenin hâlâ soğuk, buz gibi. Gülmüyorsun, bana bakmıyorsun, sadece yatıyorsun. Sessizce. Hiçbir şey yapmadan. Üzerimde hâlâ senin tişörtün var. Senin kokunun olduğu tişört. Senin dolabından aldım. Başka zaman senin tişörtünü giydiğimde bana bakıp sarılırdın ama şimdi hiçbir tepki vermiyorsun. Bu acıtıyor Zayn. Çok acıtıyor. Senin yanında yatıyorum, sana sarılıyorum, yanağını okşuyorum, kirpiklerini izliyorum, yüzüne öpücükler konduruyorum. Sen uyuyorsun Zayn. Kimse buna inanmıyor. Herkes senin öldüğüne inanıyor. Ben inanmıyorum Zayn, inanmayacağımda. Senin uyuduğunu biliyorum sevgilim. Rahat bir uykuya ihtiyacın var. Umarım orada rahat bir uyku çekiyorsundur. Yorulmuştun, dinlenmeye ihtiyacın var.
Odana benden başka kimse giremiyor. Herkes senin yüzüne bakamayacağını söylüyor. Ölmüş bir insanın yüzüne bakılmaz diyorlar. Bazılarıda senin tanınmaz halde olduğunu söyleyip, senden korktukları için girmiyorlar. Çok saçma değil mi? Yüzünde birkaç yara var sadece. Onlarda kayalara çarptığından dolayı. Merak etme Zayn, ben yaralarına her gün merhem sürüyorum. Onları temizliyorum. Birkaç haftaya geçer. Dudağındaki patlaklar geçti bile. Bak iyileşiyorsun işte.
Bazen beni odandan çıkarmak için uğraşıyorlar. Senin bana iyi gelmediğini söylüyorlar. Onlara sadece gülüyorum. Ben seninle yaşadım Zayn, seninle iyileştim, sen bana iyi geliyorsun. Sadece sen. Bu ölene kadar devam edecek. Senden başka kimse bana iyi gelmiyor. Bunu sende biliyorsun. Öyleyse neden beni korumuyorsun Zayn?Neden beni senin yanından çekiştirdiklerinde onlara engel olmuyorsun? Neden bana sarılıp her şeyin geçeceğini söylemiyorsun? Burası çok soğuk Zayn. Bu oda çok soğuk ve sen beni ısıtmıyorsun. Korkuyorum Zayn.
Saat çoktan gece yarısını geçti. Hadi birlikte uyuyalım. Hem ilk mektubumu bitirdim bile. Bu mektupları sen uyandıktan sonra gülerek okuyacağız merak etme. Şimdi yana kay sevgilim, en güzel uykumuzu çekelim.
•saudade: çok sevdiğin ama asla geri dönmeyecek birini ya da bir şeyi özleme hissi.•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saudade | ziam
FanfictionLiam, haftalarca komada kalmış güzel sevgilisine mektuplar yazıyor. Birgün ona okutabilmek umuduyla. • angst • | tamamlandı |