| four |

256 34 12
                                    

18 Ocak 2019
05:39

Merhaba Zee,

Yine uyku tutmadı beni. Her zamanki gibi. Biliyorsun, burada olduğumuzdan beri senin yanında yatıyorum. Umarım rahatsız olmuyorsundur çünkü yatak biraz küçük. Her neyse, garip bir şekilde uyandım. Sanki senin sesini duymuştum. Bilmiyorum rüyada olabilir ama çok gerçekçiydi. Bana seslendin Zayn. Gerçekten bana seslendin. "Güzelim." dedin. Gözlerim o kadar hızlı açıldı ki anlatamam. Uyandın sandım Zayn. Gözlerini açtın ve bana seslendin sandım. Ama yanılmışım. Uyandığımda gözlerin kapalıydı. Uyuyordun. Galiba deliriyorum Zayn. O an hıçkırarak ağladım. Meleksi sesin beni ağlattı Zayn. Ama bir yandan mutlu oldum, çünkü uzun süredir ilk defa sesini canlı canlı duydum sandım. Mutlu olmuştum, bir süreliğine.

Artık gözyaşım kalmadı. Hıçkırarak ağlamak istediğim zaman ağlayamıyorum. Bu durum gerçekten çok kötü çünkü içimdekileri dökemiyorum. Boğulmaya başlıyorum. Boğazımdaki acı vücuduma yayılıyor. Her yerim ağrıyor. Ama fiziksel olarak değil. Bu yük bana ağır geliyor. Yükümü paylaşacak omuz bulamıyorum. Yalnızım. İlk defa yalnızım. Lütfen geri gel ve beni bu yalnızlıktan kurtar çünkü dayanamıyorum.

Senin sesini duyamayacaksam kulaklarım ne işe yarıyor? Senin gülümseyen yüzünü göremeyeceksem gözlerim ne işe yarıyor? Kendimi boş hissediyorum. Sen olmadığın sürece boşum. Kimse senin yerini alamaz Zayn. En acısıda bu işte; hem acım sensin hem de ilacım sensin. Bu nereye kadar gidecek?

Aklıma eski zamanlarımız geldi. Tabii ki kendimi düşünmedim, aklımda hep sen vardın. Senin huzur dolu kahkahan, parıldayan gözlerin, yumuşak yanakların, mis kokulu saçların. Her şeyinle çok özlüyorum seni Zayn. Yanımdayken seni çok özlüyorum.

Bak sana söz veriyorum. Sen döndüğün zaman seni hiç üzmeyeceğim, hiç kavga etmeyeceğiz, sadece senin ve benim olduğum bir evde yaşayacağız. Çok uzak bir yerde. Seni hiç kimse üzemeyecek. Her gün sana sevgimi vereceğim. Ömrüm boyunca sana aşık bir şekilde yaşayacağım. Ama dön. Lütfen.

Şimdi uyumaya çalışacağım. Göğüsünün üzerine yatacağım umarım acıtmaz. Sabah uyandığımda saçlarını tarayacağım, yanaklarını seveceğim. Sana elimden gelebildiğince iyi bakacağım. Seni seviyorum Zayn. Her zaman sevmeye devam edececeğim.

saudade | ziam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin