12 Ocak 2019
01:26Zayn'im,
Saat 01:26 ve bugün senin doğum günün. Yatağının başındaki ledler, ay ışığının odamızı doldurması, sen ve ben. Başka hiç kimse yok. Karanlık yatak odasında birkaç makine ve kablolarda var ama olsun, onlar beni ilgilendirmiyor. Bugüne dair umutlarım vardı. Mesela senin uyanman, bana bakman, bana gülümsemen... bunlar bir umut Zayn'im, bir umut. Ama yok. Sen bugünde uyanmadın, bugünde bana bakmadın, bugünde gülümsemedin ve ben kahroldum. Diğer günler olduğu gibi.
Gülümsemeni özlüyor oldum. Gözlerinin kısılışını özledim. Çok özledim. Seninle tanışmadan önce gülümsemezdin, sebebini sonra söylemiştin. Bana gülümsemek yakışmıyor demiştin. Yüzüm garip oluyor demiştin. Ama ben senin gülümserkenki halini özledim. Senin beğenmediğin yüzünü özledim. Lütfen uyan artık Zayn. Nolur.
Yanında yatıyorum yine. Merak etme soğuk elin benim sıcak ellerimin içinde. Çok üşüyorsun değil mi Zayn? Çok soğuksun, çok beyazsın. Neden? Neden böyle oldun Zayn? Ben sana iyi bakamadım mı yoksa? Merak ediyorum. Sana iyi gelemedim mi? İstediğin zaman yanında olurdum, birlikte ağlardık, birlikte gülerdik. Savaşmak varken neden...anlamıyorum. Ben senin için yaşıyorken sen kendi canına kıymaya çalıştın. Bunu unutmayacağım Zayn.
Uyurken sana çok sıkı sarılıyorum Zayn. Doktorlar sana herhangi bir müdehale etmeye gelirlerse hemen uyanıyorum. Gerçi son zamanlarda gelmiyorlar. Ama bazı şeylerden bahsederlerken duydum onları. İnanmadım.
Benim boşuna beklediğimi, senin çoktan toprak altında olman gerektiğini söylediler Zayn. Fişini çekmek istiyorlar. Aptallar, bilmiyorlar senin uyanacağını. Her zamanki gibi uyandığın zaman beni öpeceğini bilmiyorlar.
Hiç yakışır mı o güzel tenine toprak? Aklıma geldikçe ağlıyorum. Olmaz Zayn. Seni kimse elimden alamaz. Merak etme. Benimle güvendesin.
Yeni yaşın kutlu olsun Zayn. Seni seviyorum canımın en içi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
saudade | ziam
FanfictionLiam, haftalarca komada kalmış güzel sevgilisine mektuplar yazıyor. Birgün ona okutabilmek umuduyla. • angst • | tamamlandı |